Anyone else having one of those days where everything your OH does just... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Anyone else having one of those days where everything your OH does just...

AshleyRFC Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
****es you right off?
AshleyRFC Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
Options

All Comments

(33) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Dont get me wrong, hes not overly doing anything wrong, I'm just in one of those push him under a bus moods.
#2
Hmm Im feeling the same but with mother in law not hubby lol
#3
AshleyRFC
Dont get me wrong, hes not overly doing anything wrong, I'm just in one of those push him under a bus moods.


Remind me not to p*** you off..................
#4
simon012
Remind me not to p*** you off..................


Maybe not a double decker bus, but a mini bus or something or maybe just like run over and switch off his computer and go HAHAHAHAHA GIRFUY!!!!!!! then run away.
#5
Yes always.............
#6
Girfuy?
#7
Glad I'm not alone.
#8
choclatepup
Yes always.............

same here
#9
Lulu'sMammy
Girfuy?


Oh yeah its a great expression...

Get it right f***ing up ya!!!
#10
AshleyRFC
Oh yeah its a great expression...

Get it right f***ing up ya!!!

Lmfao! My hubby would call the straight jacket men, if i came out with that cracker lol!
#11
Lulu'sMammy
Lmfao! My hubby would call the straight jacket men, if i came out with that cracker lol!


They've already been in for me, decided there was nothing more they could do for me so left...

He just said he loves me, so I showed him this thread, said he hopes I feel guilty now lol.
#12
#13
stop moaning ya bunch of decrepit witches ,

go and treat ya fella to a surprise head bob :)
[mod]#14
I thought you were a Dude.........i'm now guessing Dudette. :oops:
#15
not so much since hes had his box 360, keeps him quiet lol
#16
owlass
stop moaning ya bunch of decrepit witches ,

go and treat ya fella to a surprise head bob :)


:w00t: Sounds good Owlass...only problem is i am on me own for next few nights.

Still - I could try yoga - might get there. :-D
#17
Syzable
I thought you were a Dude.........i'm now guessing Dudette. :oops:


I think I'll change my location to female. :x
#18
Ohhh Yah. I am well peeved with mine today. He is too frikkin nice to people and he does this wherever we go and however much I say " don't get too involved with so-and-so" he STILL manages to and it so gets up my nose!!!
[mod]#19
AshleyRFC;4921925
I think I'll change my location to female. :x


Sorry.....hangs head in shame. :oops:
#20
Rockhound
:w00t: Sounds good Owlass...only problem is i am on me own for next few nights.

Still - I could try yoga - might get there. :-D




just tried and i can still reach :)
#21
Syzable
Sorry.....hangs head in shame. :oops:


Know many blokes calles Ashley then Sy ??:-D
#22
Syzable
Sorry.....hangs head in shame. :oops:




you havin a go too ;-)
#23
I can tell the people that think I'm a guy, they call me mate.
[mod]#24
Rockhound;4921958
Know many blokes calles Ashley then Sy ??:-D


Yes, it's quite common down here in En-ger-land. :oops:

owlass;4921962
you havin a go too ;-)


Damn right.............do you have any suggestions for a twisted spine now though. :cry:
[mod]#25
AshleyRFC;4921982
I can tell the people that think I'm a guy, they call me mate.


I shall rep you of way of apology..........but you must wait as i've been slinging it around like confetti today. lol
#26
Syzable
Yes, it's quite common down here in En-ger-land. :oops:



:


You saying yer a bunch of lasses down there then ??







(** quickly runs for cover**)
#27
Syzable
I shall rep you of way of apology..........but you must wait as i've been slinging it around like confetti today. lol


lol dont worry about it, I'm sure I'll get over it.
[mod]#28
Rockhound;4922014
You saying yer a bunch of lasses down there then ??







(** quickly runs for cover**)


Right.........i'm on my way. :x ............ to take you for a pint. :-D
#29
Syzable
Right.........i'm on my way. :x ............ to take you for a pint. :-D


Nice one - I have found the thirst again !! :thumbsup:
#30
I miss having someone to nag..lol
#31
deb8z
I miss having someone to nag..lol




see , says it all :roll:

i'm off to watch footy ,
aint done the dishes , cleaning or scrubbed me bits yet ....... go on , nag :p
[mod]#32
Women nag?!?! :shock:

Wouldn't know.........i always switch off and never listen. :lol:
#33
Men always say women nag,so i'm agreeing:thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!