Anyone seen Blood Brothers in London Theatre? Especially guys? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Anyone seen Blood Brothers in London Theatre? Especially guys?

£0.00 @
Hi all. Am gonna be kid/monster-free from Wednesday to Friday, so am looking for somewhere for me and OH to go in London. We don't drink and neither aren't into clubbing and that LOL! W… Read More
Mrs.Z Avatar
6y, 3m agoPosted 6 years, 3 months ago
Hi all.

Am gonna be kid/monster-free from Wednesday to Friday, so am looking for somewhere for me and OH to go in London.

We don't drink and neither aren't into clubbing and that LOL!

We both like the theatre but - whilst I love all the deep long stories - OH isn't into all them fluffy things usually LOL!

We went to see Stomp and both loved it and also Ghost Stories which we both thought was rather lame.

Blood Brothers has been appealing to me for over a year and I know it's supposed to be fab, but just ain't sure if OH is going to be bored cos he prefers more exciting things...

So have any guys who wouldn't usually like this kind of thing actually enjoyed it? Or can anyone recommend any other ideas (less than £40 for both of us though

Thank yous x
Mrs.Z Avatar
6y, 3m agoPosted 6 years, 3 months ago
Options

All Comments

(16) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
War Horse is amazing, Blood Brothers is good though
banned#2
Blood brothers is a musical rather than 'theatre'.

I went to see it a few years back - one of the Nolans was in it.

I don't like musicals. So probably best not to give you my verdict.
#3
blood brothers is very good-warhorse looks amazing-next time we are in london I plan on seeing it,jersey boys is excellent too
#4
its simiply amazing, Its got one of the best stories going just for pure entertainment and laughter, its got both in there..

I've seen in on the west end, when mel c was playing, actually met her after it aswell really nice person..

Go for it
#5
went and saw blood brothers in manchester with other half couple years ago, great performance, more of a musical though
#6
go see the lion king! id go see blood brothers.. but then i drink oO
#7
barky
blood brothers is very good-warhorse looks amazing-next time we are in london I plan on seeing it,jersey boys is excellent too


My friend is an extra in the movie War Horse and even met Steven Spielberg and Benedict Cumberbatch, lucky so and so

I watched the play and was in tears, even the lads looked teary lol
1 Like #8
choc1969
barky
blood brothers is very good-warhorse looks amazing-next time we are in london I plan on seeing it,jersey boys is excellent too

My friend is an extra in the movie War Horse and even met Steven Spielberg and Benedict Cumberbatch, lucky so and so

I watched the play and was in tears, even the lads looked teary lol

just looks amazing choc! We are down in june for the glee show at 02 and daughter wants to see the railway children at the theatre they have built in waterloo station so bought matinee tickets for that the following day but plan on warhorse in the evening as MY choice after suffering glee!
#9
seen blood brother twice,once with OH ,once with girl freinds,was great both times and my husband who doesnt like musicals really liked it .
#10
Thanks so much to everyone whose replied so far :)

Hmmm...I didn't realise than Blood Brothers is more a musical than anything, that's what put me off going to see 'Wicked'

War Horse doesn't really grab me, tbh - a story about a guy missing his horse? Guess I'm uncultured LOL! Can't find any discounted tickets either so I am paying either top price or lower for lower tier seats.

I just found £10 tickets for '39 Steps', which looks more fun - can anyone recommend that?

It's a tricky one, but I wouldn't mind paying more money for a show we both enjoy (but obviously we won't know till we've been!) but going to see Ghost Stories put us off just going to see things for the sake of it, it you get what I mean - the tickets for that were only £5 each plus booking but I would have rather spent my very rare night off doing something else :D
#11
Anything else going on in London at the moment - like any good circusy shows, something like 'Stomp' or 'Afrika Afrika' kind of thing? I really wanted to see 'Into the Hoods' a good while back but missed it by one day! :(
#12
GO TO BLOOD BROTHERS! I've seen it 11 times, including twice last week. It is great. Don't worry that it's a musical. Best shows are 1=Blood Brothers, 1=Les Miserables, 3 We Will Rock You
YOU MUST GO TO SEE BLOOD BROTHERS. it's an emotional roller coaster!

And I am male!

Edited By: exmouthred on Apr 18, 2011 19:43
#14
As exmouthred says lol - Blood Brothers IS excellent - my 21 year old ds loves it and has seen it at least half a dozen times already - and we're seeing it again in Sept X) !

Also Les Mis is superb - must have seen that at least 4 times now too :D

Is Spamalot still on anywhere ? OH and I saw that a couple of times in London and on tour - and would happily see it again - sooo funny :D
#15
vraptorchick
As exmouthred says lol - Blood Brothers IS excellent - my 21 year old ds loves it and has seen it at least half a dozen times already - and we're seeing it again in Sept X) !

Also Les Mis is superb - must have seen that at least 4 times now too :D

Is Spamalot still on anywhere ? OH and I saw that a couple of times in London and on tour - and would happily see it again - sooo funny :D


Spamalot is great, but no longer in the West End. It is on UK tour though.
#16


Good advice. The current cast of the UK tour is amazing. Sean Jones, who plays "Mickey" is a true genius.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!