anyone with tattoo's? post your pic! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

anyone with tattoo's? post your pic!

jadeywadey08 Avatar
8y, 8m agoPosted 8 years, 8 months ago
intrested to see what lovely art work they have on them, ive got 3 basic ones but thinking of getting another so would like to see what others have for ideas :)
jadeywadey08 Avatar
8y, 8m agoPosted 8 years, 8 months ago
Options

All Comments

(40) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
I have tweety pie on my shoulder. Sorry got no pics
#2
there was a similar thread a while back, i'll see if i can find it if someone doesnt beat me to it :)

one old thread

http://www.hotukdeals.com/item/88811/my-new-tattoo/showthread.php?t=88811
#3
This is mine

http://i269.photobucket.com/albums/jj72/pinkkitty2007-HUKD/tattoo.jpg
#4
wow,is that a recent one? mine look greyer compared to yours pinkkitty
#5
this 1's about 2 years old now, i dont have long hair anymore, am still designing the back part of it and more to go on my chest

http://img245.imageshack.us/img245/687/picture077zs4.jpg
#6
jadeywadey08
wow,is that a recent one? mine look greyer compared to yours pinkkitty


I got it done about 3 years ago
#7
I have 7, the latest being 3 UV stars on the inside of my wrist, very different!
Dont have any pics of them on my laptop, even if I did I could'nt post them - dont know how to post pics here! :-D
#8
intrested to see what lovely art work they have on them, ive got 3 basic ones but thinking of getting another so would like to see what others have for ideas :)


Let's see yours!
#9
yeah i wanted to get a few UV tats as the clubs i go to have UV lights and lasers so would look pretty damn hot lol
#10
http://i167.photobucket.com/albums/u154/xxjjfxx/DSC00525.jpg
#11
http://i167.photobucket.com/albums/u154/xxjjfxx/DSC01046.jpg
#12
http://i167.photobucket.com/albums/u154/xxjjfxx/startat.jpg
#13
jadeywadey08
yeah i wanted to get a few UV tats as the clubs i go to have UV lights and lasers so would look pretty damn hot lol



Yeah Jadey they are smart, I love mine! Although to be fair I'm not out clubbing that often now so dont really get to see them much, think I will have to purchase a UV light for in my bedroom! :p
#14
I love tattoos, I've probably got far too many (20-ish), but they're addictive.
#15
Wotan
I love tattooes, I've probably got far too many (20-ish), but they're addictive.


yeah i have to agree they are very addictive i got all mine done in a month:oops: lol
#16
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/3/19/f_n1018803375m_7c685a3.jpg
all my own design- not a spot of flash on me.
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/3/19/f_000m_a52d4e1.jpg
hence the randomness of my stuff lol!
#17
lol, I got my first when I was 19, got it on a Saturday and went back for my second on the Monday. I also think the more tattoos you get, the bigger they get lol.
#18
Wotan
lol, I got my first when I was 19, got it on a Saturday and went back for my second on the Monday. I also think the more tattoos you get, the bigger they get lol.


yh thats true, although i think my first one on my arm was my biggest then the 2nd was the starts which are smaller then the one on my back is the same siz as the one on my arm lol
#19
billyX

all my own design- not a spot of flash on me.



Me too, best way I think. They're meant to be about individuality after all.
#20
billyX
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/3/19/f_n1018803375m_7c685a3.jpg
all my own design- not a spot of flash on me.
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/3/19/f_000m_a52d4e1.jpg
hence the randomness of my stuff lol!


wow that is mighty random!!! and bright lol looks good tho:thumbsup:
#21
aye, have a trophy for 'most random:large' from last year's Swansea show lol
#22
I don't have any tattoos but I like the thai buddhist ones. I've had a quick look for an example. Some of them are really beautiful and intricate (look much better than the one in the link); take hours.
http://www.tigermuaythai.com/Muay-Thai-Tattoo.html
#23
billyX
aye, have a trophy for 'most random:large' from last year's Swansea show lol


whats the one you have on the right of your chest does it say punk?
#24
yup- had that along with a mohican for years :)
am now a Primary School teacher so the moho has gone lol
oh its not the right, its the full front top of my chest
#25
billyX
yup- had that along with a mohican for years :)
am now a Primary School teacher so the moho has gone lol
oh its not the right, its the full front top of my chest


wooow bet the kids love you! or do they have to be covered?
#26
lol depends really, some schools nix them but theres loads of rough schools where having a tough hardman looking teacher has come in real handy for them, ive also got a big scar on my cheek so no parent has ever had a go when ive been around!
#27
most done a while back ;)

http://www.bbc.co.uk/threecounties/content/images/2008/01/02/tampa01_353x470.jpg
#28
Holy cow, legend! (quite literally, bottom middle of pic)
eyeballs/nipple area is particularly disturbing!
#29
Got 2 now - want a back piece next :)


http://img245.imageshack.us/img245/2245/tatlf0.jpg


http://img180.imageshack.us/img180/6310/tat2nl2.jpg
#30
ChrisUK
http://img180.imageshack.us/img180/6310/tat2nl2.jpg


nice work dude- admin will paypal you 50p if you tell him that it means 'Hot UK Deals' :-D
#31
jadeywadey08
http://i167.photobucket.com/albums/u154/xxjjfxx/startat.jpg


now how far down do those stars go jade? x
#32
Anyone ever watch Miami Ink on the Discovery Realtime channel?

Some of the tattoos those guys do are amazing, especially Garver. And some of Kat Von D's black and white portraits are freakishly realistic!

edit: Forgot to say i have 2 tribals designs, one on my inside lower right arm and the other on my right bicep, would love more but i have no idea what i want and don't want to rush into getting something i am not sure of, for obvious reasons!
#33
Ace Hayward
now how far down do those stars go jade? x


wouldnt u like to no mwahaha :p
#34
i would actually
#35
http://i25.photobucket.com/albums/c84/hawkwinddotcom/Picture001-1.jpg
#36
billyX
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/3/19/f_n1018803375m_7c685a3.jpg
all my own design- not a spot of flash on me.
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/3/19/f_000m_a52d4e1.jpg
hence the randomness of my stuff lol!


spot on LOVING THESE, personal is the way to go wouldnt ever choose one off the flash, know so many lads who come to my gym who all got the stoooopid squiggly lines thingys all down each arm and now seriously regret them!!!.. they are meaningless lines covering a huge portion of their body lol!!! still in process of planning mine after years before i rush in. Tattoos imo should meansomething personal , NEVER pick a squiggly random celtic thing off the wall and cover your back with it!!!!
#37
I have 3 at the mo...

Celtic Design on my left shoulder blade, which was a cover up for one I got whilst I was younger.
Panther on my right shoulder blade.
Freehand design by a tattoo artist on my right arm/shoulder which was also a cover up.

No photos to hand though.
#38
How much do UV tattoo cost?

Is it the same price, i'm tempted to get one because it doesnt show normally so more practical for me.
#39
better to get uv highlights on an actual normal tattoo.
#40
Daytrader
most done a while back ;)

http://www.bbc.co.uk/threecounties/content/images/2008/01/02/tampa01_353x470.jpg


Just have to get this one back up. Brilliant! Only in Japan have I seen somebody more covered than this. There was a guy in the steam room of a public bathhouse who had about 95% of skin from his neck to his feet tattooed! It was fun trying to use my limited Japanese to ask him if the soles of his feet were done. And they were! I remember that he was also very pleased that I was interested. Most people were avoiding him like the plague - One person (another Japanese guy) even said to me later in one of the large communal baths that I had been in a dangerous position ("Abunakatta!"). There are some shocking prejudices around about people with tattoos, especially in Japan where they are associated with yakuza members. Btw daytrader, how much have you spent in total on tattoos?

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!