background tune beginning from 14 secs - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

background tune beginning from 14 secs

£0.00 @
someone tell me what it is plz doing my head in on this jah cure song link in post 1 Read More
goonertillidie Avatar
[mod] 7y, 7m agoPosted 7 years, 7 months ago
someone tell me what it is plz doing my head in

on this jah cure song link in post 1
Tags:
goonertillidie Avatar
[mod] 7y, 7m agoPosted 7 years, 7 months ago
Options

All Comments

(12) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#2
dunno but its crap
[mod]#4
wickedteen
dunno but its crap


helpful.
[mod]#5
banned#6
i think its called dropleaf riddim bro. used to listen to this back in the dayyyyyyyyyyy

its either dropleaf or something similar
http://www.youtube.com/watch?v=dqFWiAPt5U4
[mod]#7
bykergrove
i think its called dropleaf riddim bro. used to listen to this back in the dayyyyyyyyyyy

its either dropleaf or something similar
http://www.youtube.com/watch?v=dqFWiAPt5U4


very close but not iit m8 thanks for the help though,think its recent as in last few years bugging me all day -but that is a top tune:thumbsup:
#8
wickedteen
dunno but its crap


+1
#9
It sounds like Shape of my Heart by Sting: http://www.youtube.com/watch?v=locIxsfpgp4

But that could just be because the guitar sounds the same.

Edit: on a second listen, it's probably not, but really I couldn't subject myself to the original for more than five seconds.
banned#10
goonertillidie
very close but not iit m8 thanks for the help though,think its recent as in last few years bugging me all day -but that is a top tune:thumbsup:


LOL it is it man
[mod]#12


cheers man-rep left!!!!:thumbsup::thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!