Big Brother Finale on tonight? Who do you want to win? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Big Brother Finale on tonight? Who do you want to win?

£0.00 @
Who do you want as your top 3? Who deserves to win? Its the finale of the year, its exciting and millions will be at home watching. Let me hear your views people :-) xx Read More
TamaraKnight Avatar
8y, 9m agoPosted 8 years, 9 months ago
Who do you want as your top 3? Who deserves to win?

Its the finale of the year, its exciting and millions will be at home watching.
Let me hear your views people :-) xx
TamaraKnight Avatar
8y, 9m agoPosted 8 years, 9 months ago
Options

All Comments

(77) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
1 Like #1
I know who is a loser, anyone who wastes hours of their life watching this inane drivel when they could be doing something much more productive instead.
#2
who cares!!!!
[mod] 1 Like #3
guitargaz;2900051
I know who is a loser, anyone who wastes hours of their life watching this inane drivel when they could be doing something much more productive instead.


Like sitting on a computer reading about stuff that doesn't interest them? :whistling: :lol:
#4
MIKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We are having a party at the local pub with his friends all paid for by his mum and dad!!!

They are gonna have camera crews there look out for me on tv !!!
#5
I don't really mind who wins as it's a game show and they all deserve to win really.
So there's not one person who I want to win but Rachel really annoys me!
I think that Rex or Darnel will win though.
banned#6
scotland88
MIKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We are having a party at the local pub with his friends all paid for by his mum and dad!!!

They are gonna have camera crews there look out for me on tv !!!


I'm going to the cinema and probably to the pub afterwards :thumbsup:
#7
guitargaz
I know who is a loser, anyone who wastes hours of their life watching this inane drivel when they could be doing something much more productive instead.


Oi, are you calling me a loser? Lol.

Someone's having a bad day :roll:

Syzable
Like sitting on a computer reading about stuff that doesn't interest them? :whistling: :lol:


Well said lol :thumbsup:


Edit - Oh & I don't care who wins, as long as it isn't Rex!
#8
scotland88;2900086
MIKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We are having a party at the local pub with his friends all paid for by his mum and dad!!!

They are gonna have camera crews there look out for me on tv !!!

what u going to be wearing so we can look out for you :lol:
aren't his mum & dad going to be at the bb house tonight then? :?
#9
Syzable;2900079
Like sitting on a computer reading about stuff that doesn't interest them? :whistling: :lol:

you always get the odd few who want to comment on something which has no interest to them :whistling: personally i wouldn't bother posting on something that doesn't interest me :thumbsup:
#10
cheerleader
what u going to be wearing so we can look out for you :lol:
aren't his mum & dad going to be at the bb house tonight then? :?


i will have on a White shirt with pink and blue stripes running vertically black trousers and black shoes lol

yeah they are gonna be there but they are putting this all on for us !
#11
i think one of the girls should win as the boys have been such sexist pig bullies this year (darnell & rex!)
banned#12
scotland88
i will have on a White shirt with pink and blue stripes running vertically black trousers and black shoes lol

yeah they are gonna be there but they are putting this all on for us !


I can't believe you know, what you are gonna wear.

I just wear what falls out of my wardrobe :oops:
#13
scotland88;2900153
i will have on a White shirt with pink and blue stripes running vertically black trousers and black shoes lol

yeah they are gonna be there but they are putting this all on for us !

:lol: you're organised :p
aww that's really nice of them :) i hope you buy them so drinks back once they're back home :thumbsup:
#14
DLM
I can't believe you know, what you are gonna wear.

I just wear what falls out of my wardrobe :oops:


i jst bought this shirt like 3days ago !!
and i have like 10 pairs of black trousers well not all black pinstripes stuff like that so those were jst a natural choice
#15
cheerleader
:lol: you're organised :p
aww that's really nice of them :) i hope you buy them so drinks back once they're back home :thumbsup:


i doubt mikey will come out for a few pints now hes FAMOUS lol

i really want him to bring rachel to kilwinning so i can meet her i like her she seems cool and maybe mo cos he reminds me of my friend alan
banned#16
scotland88
i jst bought this shirt like 3days ago !!
and i have like 10 pairs of black trousers well not all black pinstripes stuff like that so those were jst a natural choice


I bet, i have some nice clothes at the bottom of my ironing pile :-D
#17
so not bothered.

been really dissapointed in this years show. looking forward to next years. its the 10th year and they said today they would definatley be doing a 10th. lets hope its better than bb9
#18
DLM
I bet, i have some nice clothes at the bottom of my ironing pile :-D


lol me 2 but i hate doing it so much i jst buy new stuff lol
#19
scotland88;2900186
i doubt mikey will come out for a few pints now hes FAMOUS lol

i really want him to bring rachel to kilwinning so i can meet her i like her she seems cool and maybe mo cos he reminds me of my friend alan

from how he comes across on tv i doubt if he will really change his lifestyle once he's back in the real world :)
why is he greedy like mo & eats other peoples bogeys? :whistling::p
#20
cheerleader
from how he comes across on tv i doubt if he will really change his lifestyle once he's back in the real world :)
why is he greedy like mo & eats other peoples bogeys? :whistling::p


haha no its jst his manarisim's and the way he talks/acts
#21
Never thought id say it but, I now want Rachel to Win! Then Mikey & Sara. But I admit its been a bit dull this year!

Although I got Rex in a sweepstake!:whistling:
#22
massmail666
noone except mikey!

i totally agree with you dude lol
#23
Obviously my fellow Scot Mikey but if not then Rex or Sara to win!! I think this is the most open final there has ever been!! I hope Mikey doesn't win on the sympathy vote though as he would hate that eh!! So Scotland88 does Mikey and his family live near you then? If you do see him when he's home tell him we are/were all rooting for him up here in Aberdeen!:thumbsup: Hope everyone has a great night whatever they do!
Cheers
Lynne xx
#24
Lynneand1
Obviously my fellow Scot Mikey but if not then Rex or Sara to win!! I think this is the most open final there has ever been!! I hope Mikey doesn't win on the sympathy vote though as he would hate that eh!! So Scotland88 does Mikey and his family live near you then? If you do see him when he's home tell him we are/were all rooting for him up here in Aberdeen!:thumbsup: Hope everyone has a great night whatever they do!
Cheers
Lynne xx


yeah he lives next door to my friend grum!!! and drinks in the same local!
#25
cheerleader
i think one of the girls should win as the boys have been such sexist pig bullies this year (darnell & rex!)


yeh rex is a ****, he is always putting down rachel, dont he know that makes him look like a idiot, hope rex goes before rachel that would be funny.
#26
cheerleader
...personally i wouldn't bother posting on something that doesn't interest me :thumbsup:



wondered why ya not on the 'good sex thread' :whistling:


[SIZE="4"]sara to win, she's fit and funny :-D[/SIZE]

.....but wont be watching, swimming to town for a drink
banned#27
if i was on it i would win, but as im not i cant
#28
rex or darnell to win
#29
I hope Winston Smith wins it but Goldstein could pip it, for someone you don't see much of he talks a good fight.
#30
:lol: @ the housemates singing :lol:

poor rex trying to stay away and save face :lol:
#31
Darnell gone.
#32
jackthelad
Darnell gone.



:x
#33
Shall i delete the spoiler ?
#34
I have to change my favourite top 2 now

Rex or mikey to win

rex = he was funny (even thou i didnt like him when his bird was in there, showed himself up imo)
mikey = spoke his mind end of
#35
jackthelad
Shall i delete the spoiler ?


why:?

ive quoted you anyway :lol:
#36
nikkib123
Oooooooooohhhhhhhhh can't wait for Rex to get loads of boooo's


Same here lol.

And as Daytrader said earlier, I hope he goes before Rachel!
#37
I want the cookie woman to win, she was funneh. "I love cookies!" Ahhh she's hilarious.
#38
Please don't let Rex win.
#39
ilovepink
why:?

ive quoted you anyway :lol:


Don't worry, I thought you was annoyed with me for spoiling :lol:

You were annoyed because Darnell went.
#40
Yeah!!!!!!!!
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!