bigoffers.co.uk. Did anyone get the usb print servers? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

bigoffers.co.uk. Did anyone get the usb print servers?

myjess Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
bigoffers.co.uk. Did anyone get the usb print servers?

Deal on here last week.

I ordered two, but then had to add a load of junk to the order to get > £10. Then they charged a lot for p&p on top of that.

Guess what arrived this morning.... The junk minus the print servers, even though online it says despatched. Consignment card in the box has no print servers listed.

I have asked for Bigscams to pay for the return postage and also refund All the money I paid in the first place.

Unless of course it's in a diff box yet to arrive (I live in hope).
Tags:
Other Links From BigOffers:
myjess Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
Options

All Comments

(14) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
#2
I'll add myself to the list of non-receivers.

My order also had a Belkin KVM and the cables - the cables arrived but not the KVM. I raised a ticket but they just refunded the 2 missing items and left me with a set of cables that I have no use for! I wouldn't mind so much but I bulked the order out to get to £10 min spend because I wanted the print server.

This was my second order from Bigoffers - and both times they 'missed' off the headline item. I'm beginning to think it may be a plan of theirs, plant a big ticket item at low cost to shift other items, so won't be using them again.

Now, did anyone get the print server?

Dave
#3
I ordered the Belkin network starter kit on Christmas Eve and it turned up before New Years eve.
Although this was the only item and I paid postage.
For the money I can't complain, the cable, network cards and switch all seemed reasonable quality and worked! (unlike like the cheap network card I got off fleabay which was rubbish).

As always with these companies service can be the luck of the draw. :)
#4
add me to the list too, i ordered the print server & the wireless gaming g gaming adapter, none of which turned up, as the others i only placed an order because i wanted these two items.

this is an old con trick, advertise products very cheap to generate orders for the rest of the junk you sell, then just refund for the very cheap products, anyone remember the high street autions, basically the same thing.

i hope sites like this wil stop advertiseing these con men.
#6
My entire order says despatched. I highly doubt i'll end up with the items 2x gaming adapter and 2x wifi print server. I will be going to TS with my compaint though. I think bigoffers should be removed from this site. It's all a scam.
#7
I received a 2 way Parallel switch instead of the KVM, and I have checked my order and I am missing the Networking Kit too. I have just sent another ticket to them. i am getting mightly annoyed with them now - may take a trip to their offices to sort it out :x
#8
Hi everyone - I'm Tom and I work over at BigOffers.co.uk...

I'm really sorry about all this we had a technical failure with the comms between the warehouse and the BigOffers.co.uk website which resulted in the site displaying incorrect stock levels. We've now designed a more robust solution which we are working rapidly to put into place.

Once again please accept my apologies - we're happy to refund the items in question plus give you a 10% discount on your next order. The best thing to do is raise a ticket in your account area and we'll get on to it asap and provide more information on discount.

Sorry again and any questions please get in touch!


Tom @ BigOffers
#9
Thanks for the reply - basically what was happening was the website, due to problems with the system, was updating at a slower rate than orders were being placed. The USB Print Servers in question were selling very quickly due to the price and so when the stock levels weren't being updated quick enough it meant there were shortages.

The higher priced items weren't selling as quickly and so didn't result in any shortages.

So in a nutshell everyone was buying them but the system wasn't updating quick enough due to a failure between the warehouse and the website.

We've now introduced a new system to make it more robust.
#10
frightenedrabbit
My entire order says despatched. I highly doubt i'll end up with the items 2x gaming adapter and 2x wifi print server. I will be going to TS with my compaint though. I think bigoffers should be removed from this site. It's all a scam.


lol
http://www.hotukdeals.com/item/584192/scammer-sometimes-karma-is-gonna-ge
#12
frightenedrabbit
My entire order says despatched. I highly doubt i'll end up with the items 2x gaming adapter and 2x wifi print server. I will be going to TS with my compaint though. I think bigoffers should be removed from this site. It's all a scam.


Hypocrite I don't see how hes allowed to still post for breaking the rules?
#13
Tom-BigOffers
Hi everyone - I'm Tom and I work over at BigOffers.co.uk...

I'm really sorry about all this we had a technical failure with the comms between the warehouse and the BigOffers.co.uk website which resulted in the site displaying incorrect stock levels. We've now designed a more robust solution which we are working rapidly to put into place.

Once again please accept my apologies - we're happy to refund the items in question plus give you a 10% discount on your next order. The best thing to do is raise a ticket in your account area and we'll get on to it asap and provide more information on discount.

Sorry again and any questions please get in touch!


Tom @ BigOffers


Also this is reply to a ticket I just sent when one of your staff repeated what you just typed above

That makes no sense and is SIMPLY not true and sorry to be Frank a foolish response to try and make someone believe something when It's impossible to believe when it factually is simply not accurate or possible as I made my first order for 3 belkin gaming adapters before I made the order for 1 so the stock issue CANNOT be used as an excuse as you have done. ( I received the order with 1)

please check my orders and order times

order no. status payment time
BS013671 Despatched Paid
28.73 Jan 07 2010 13:35:02


BS013557 I ordered 3 belkin gaming adapters at 12.28 and order was taken and order sent to warehouse

and 13.35 I ordered 1 gaming adpter I got this one (so how can stock levels be to blame)
BS013557 Despatched Paid
22.00 Jan 07 2010 12:48:27


http://img16.imageshack.us/img16/8535/71099670.png

http://img687.imageshack.us/img687/930/11860864.png

http://img16.imageshack.us/img16/127/10029718.png

http://img687.imageshack.us/img687/8879/63357215.png

http://img16.imageshack.us/img16/2127/95594001.png

I never got my 2x usb print servers and 3 x gaming adapters that I paid for in full.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!