Bored tonight... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Bored tonight...

£0.00 @
What you all doing? Read More
Lulu'sMammy Avatar
8y, 1m agoPosted 8 years, 1 month ago
What you all doing?
Lulu'sMammy Avatar
8y, 1m agoPosted 8 years, 1 month ago
Options

All Comments

(53) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Also bored:roll:
#2
watching knocked up
#3
just about to watch C.S.I. NY
#4
Not bored at all :) Sitting in complete quietness after a busy day (at last).
#5
macdoona
just about to watch C.S.I. NY

Hello beauts :) Hows moving?
#6
Train Driver;4578113
Also bored:roll:


+1 :roll:
suspended#7
I am trying all the things to make me go in to labour ie i have had a curry and eating pineapple atm x
banned#8
Spamming threads, what you doing?
#9
I'm stressing over a flakey wall lol
#10
Tinkytayls
I am trying all the things to make me go in to labour ie i have had a curry and eating pineapple atm x

How many weeks are you? They didn't work for me...rubbish! Even a week long induction didnt work either though lol
banned#11
bellabonkers
I'm stressing over a flakey wall lol


Come see our house then you won't feel so bad, plaster from 1930's got horse hair in it!! :)
#12
Tinkytayls;4578152
I am trying all the things to make me go in to labour ie i have had a curry and eating pineapple atm x

The thing that got you into the mess in the 1st place is meant to be good for bringing on labour ain't it? (good luck btw)

I'm off to bed now as I caught some horrible bug of the nipper(s) sick, stomach pains, needing toilet alot and headache. Night Lulus
#13
drinking.

there's a surprise!!
#14
Tinkytayls
I am trying all the things to make me go in to labour ie i have had a curry and eating pineapple atm x


Ohh get yourself some raspberry leaf tea ( just heard its good - I really have no idea though lol)
#15
lumoruk
Come see our house then you won't feel so bad, plaster from 1930's got horse hair in it!! :)

Get it sorted then, scruff! Or you still thinking of my hairy toes wrapped round your ears?
#16
Getting my deal removed off here cos I duplicated it.....it wasn't on purpose I just got so excited about the price of the item i had to share it!!:oops:
suspended#17
I am nearly 39 weeks and i am very fed up i am already 2cm dialated but have been for a few weeks. I dont think pineapple works really and it makes my mouth sore i am just very fed up !!!! Raspberry leaf tea is mank but i have had a few cups and i am no way in the mood for nooky lol
#18
Paddy_o_furniture
The thing that got you into the mess in the 1st place is meant to be good for bringing on labour ain't it? (good luck btw)

I'm off to bed now as I caught some horrible bug of the nipper(s) sick, stomach pains, needing toilet alot and headache. Night Lulus

Night big balls, hope your better soon x
#19
waiting for my takeaway to get here! :)


Tinkytayls
I am trying all the things to make me go in to labour ie i have had a curry and eating pineapple atm x



no , vote cameron
#20
cant decide wot takeaway 2 have
#21
lumoruk
Come see our house then you won't feel so bad, plaster from 1930's got horse hair in it!! :)


ughh... this place was compleatly replasted in the last few years but I used the wrong paint in the bathroom - doh!!!
#22
Charlie23
Getting my deal removed off here cos I duplicated it.....it wasn't on purpose I just got so excited about the price of the item i had to share it!!:oops:

What is it? Exciting?
#23
blah pfhew pflob
#24
It was for me lol - do you remember the Dungeons & Dragons series on tv years ago? Well it was that and was really cheap lol......takes me back to when i was young and carefree!
#25
Charlie23
It was for me lol - do you remember the Dungeons & Dragons series on tv years ago? Well it was that and was really cheap lol......takes me back to when i was young and carefree!

How much and where?
#26
im chilling with a huge joint trying to book a trip to amsterdam tomorrow...................
#27
Lulu'sMammy
How much and where?


The Hut £8.93 and free delivery - everywhere else £11.99 upto £29.99!!
#28
mr miagi
cant decide wot takeaway 2 have


Saturday night.......A few beers........Gotta be a kebab with chili sauce Mr M:-D
*trying not to sound jealous:roll:
banned#29
Lulu'sMammy
Get it sorted then, scruff! Or you still thinking of my hairy toes wrapped round your ears?


The guy we want to plaster it is off bloody fishing!!! and thanks for the image :oops:

bellabonkers
ughh... this place was compleatly replasted in the last few years but I used the wrong paint in the bathroom - doh!!!


Suppose that's worse, knowing something good has gone to waste. I'm thinking you need to get a dehumidifier in there to dry the plaster out, but I would definitely get professional advice! Before you waste any money trying to repair it.
#30
montanafish
im chilling with a huge joint trying to book a trip to amsterdam tomorrow...................


:w00t: lucky for some! :-D
#31
Lulu'sMammy
Hello beauts :) Hows moving?


What I want to know is where all the stuff came from,
All going well we should make the big move on the 8th April.

How's you and bub's?
#32
Train Driver
Saturday night.......A few beers........Gotta be a kebab with chili sauce Mr M:-D
*trying not to sound jealous:roll:
sounds good mate:thumbsup:
#33
macdoona
What I want to know is where all the stuff came from,
All going well we should make the big move on the 8th April.

How's you and bub's?

Yeah all fine and dandy shes getting loads of teeth all at once! How manys the little man got now?
#34
mr miagi
sounds good mate:thumbsup:

Parmo?
#35
Tinkytayls
I am nearly 39 weeks and i am very fed up i am already 2cm dialated but have been for a few weeks. I dont think pineapple works really and it makes my mouth sore i am just very fed up !!!! Raspberry leaf tea is mank but i have had a few cups and i am no way in the mood for nooky lol


you could see it the midwife will give you a sweep, I was 2cm dilated for a while had a small sweep on the sunday nothing happened so had a rather large intense one on the monday and went inro labour at 4.40am on the tuesday and LO was born at 5.37am i was 39+5 (longest pregnancy i had had so was very fed up)
#36
Lulu'sMammy
Parmo?
just looking at parmo list.you read my mind:thumbsup:
#37
Lulu'sMammy
Yeah all fine and dandy shes getting loads of teeth all at once! How manys the little man got now?


Last look it was 8 but think another 2 are cutting.

Has lib's started to walk on her own yet?
#38
macdoona
Last look it was 8 but think another 2 are cutting.

Has lib's started to walk on her own yet?

Yeah am dead chuffed, been walking since last thursday? Has gorgeous?
suspended#39
I wont see my midwife now till the 14th and i dont think my partner would try a diy one lol. I am hope it will happen soon x
#40
Lulu'sMammy
Yeah am dead chuffed, been walking since last thursday? Has gorgeous?


Been walking since 9.5 months, He's now 14 months and a cheeky little monster
http://i586.photobucket.com/albums/ss308/macdoona/2009_0307family0041.jpg

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!