Byeeeeeeeee (for now!) - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Byeeeeeeeee (for now!)

Slinks Avatar
1d, 2y agoPosted 1 decade, 2 years ago
Going away for a week :) May get online but not sure - have fun every1! Byeeeeeeeeee x

*waves*
Slinks Avatar
1d, 2y agoPosted 1 decade, 2 years ago
Options

All Comments

(37) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
See you Slinks! You're going to have a pile of freebies two feet high behind your door when you get back :d

p.s. You better not be going anywhere with warmth and sunshine or you're going to make me very jealous!!!
#2
ta paul! nope, i'm going to a holiday park in the north west lol!!! nothing to get jealous of!!

hope ur right about the freebies!!!!

xx
#3
have a nice time!
#4
cheerio mate :) have a good time!
#5
Have a great time slinks, miss you already ;)
#6
Bye slinks! Have a good week, don't forget to bring us back a pressie.

:D
#7
leonie_2k5
have a nice time!

ty ty ty!

managed to get online tonight but won't again til sunday!

c u all soon x
#8
Discogod
cheerio mate :) have a good time!

cheers! :)
#9
bobajob
Have a great time slinks, miss you already ;)

awwwww ty! :lol:
#10
rayman
Bye slinks! Have a good week, don't forget to bring us back a pressie.

:D

lol... ok... let's see.... off for a ramble to get everyone some leaves or rabbits... :lol: or i could pop down to the golf course nearby and pinch some balls... or bring u back some swimming pool water!!!!

lol

c u soooooooooooooon!
#11
Slinks
rayman
Bye slinks! Have a good week, don't forget to bring us back a pressie.

:D

lol... ok... let's see.... off for a ramble to get everyone some leaves or rabbits... :lol: or i could pop down to the golf course nearby and pinch some balls... or bring u back some swimming pool water!!!!

lol

c u soooooooooooooon!

:lol: Bye for now again! Thanks for the pressie list :lol:
#12
Cool, we're all gonna get a pressie :D
1 Like #13
awesome! maybe it'll prove more valuable than the Glastonbury mud i got this year ;)
#14
Aw hope you're having fun Slinks!! :)
Fill us in on your trip when you're back.
#15
awww thanks u guys!! :oops: i feel lurved!!!! lol

just had a lovely 8 nights away with my man 8) didn't do much really except swim, sauna, shop, laze, eat, play poker and watch dvds!!

ah, tis the life!

glad to b back on ere!
#16
awww slinks i'm jealous, i want to go away now!!!
Glad to have you back though!
#17
leonie_2k5
awww slinks i'm jealous, i want to go away now!!!
Glad to have you back though!

aw ty!!
#18
Slinks
awww thanks u guys!! :oops: i feel lurved!!!! lol

just had a lovely 8 nights away with my man 8) didn't do much really except swim, sauna, shop, laze, eat, play poker and watch dvds!!

ah, tis the life!

glad to b back on ere!

oooooh same same same, that sounds soooooo good!

wast he accomodation top notch, how much £££££ & is there a link online to view?

Also, where's my prezzie huh??? expecting at least a 100% discount to stay there ;);)
#19
Discogod
oooooh same same same, that sounds soooooo good!

wast he accomodation top notch, how much £££££ & is there a link online to view?

Also, where's my prezzie huh??? expecting at least a 100% discount to stay there ;);)

was loooovely ty :wink: accommodation was just fine - my first time in a caravan! stayed at a holiday park in lancashire in an 8 berth (still just big enough for 2 though lol) - sooooo cheap at £105 for 8 nights :shock: was expecting a hole but it was really nice :lol:

have a look! HERE

your prezzie is on its way btw... ummm... errrrr... yes, of course i know where u live!!! :wink: rofl
1 Like #20
you mean...... you're NOT my stalker????
#21
Discogod
you mean...... you're NOT my stalker????

no!

or...

am i?!

muwahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa :twisted:

:wink:
#22
did you have a good time?
banned#23
Couldn't you find an older post ? :w00t:
#24
Ah, good old Slinks...
#25
are u back yet slinks, its been years!!
banned#26
Have fun Slinks :-D
#27
I wouldn't half like to see what the :twisted: smiley used to be....
#28
she must have really liked it where ever she went! :w00t:
#29
What happened Slinks?

The best person to ask is Discogod as Slinks alledgly stalked him/her
#30
Slinks is an ex-mod. I've not heard from her since she left.
#31
Rep must have been must harder to get, back in the day :whistling:
#32
did you have a nice time?
#33
why are you doing this?
are you not well in the head?
#34
stop......have reported you
#35
whats going on? old threads are cominmg up thick and fast
#36
choc1969
stop......have reported you


hes suspended now :)
1 Like #37
choc1969
stop......have reported you


Doesn't quite have the same ring to it as "Hammer time!" does though.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!