chelsea v Liverpool tonight - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

chelsea v Liverpool tonight

tazandsaz Avatar
9y, 7m agoPosted 9 years, 7 months ago
So whats ur opinions? who will win?

i say liverpool 2-1 crouch and gerard

anyone know anywhere on the net you can pay to watch it? ITV only has the ones on tv...i paid 1.99 thinking it was tonights lmao....
tazandsaz Avatar
9y, 7m agoPosted 9 years, 7 months ago
Options

All Comments

(33) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
It's on RTE2 - if you have it.

C'mon the 'pool !!!
#2
tazandsaz
So whats ur opinions? who will win?

i say liverpool 2-1 crouch and gerard

anyone know anywhere on the net you can pay to watch it? ITV only has the ones on tv...i paid 1.99 thinking it was tonights lmao....


is crouch the big tall gangly guy?:giggle:
#3
I don't really like football but i'll go for a random (no cost!) bet,

Liverpool 1 : 1 Chelsea
#4
mstiny
is crouch the big tall gangly guy?:giggle:


Yep, The one with legs like stalks! :giggle:
#5
u can watch it free although quality wise its poor

but still watchable!!!:giggle:
#6
where?
#7
[SIZE=2]type my p2p in google[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]u need to download the client for the one your going to watch then click play[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]simple[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]ROONNNNNNNNNEY![/SIZE]
#8
ooo nice, thanks :)
#9
PPLive PPStream TVAnts Sopcast PPMate TVU VGO Others

which one do you go for in terms of quality or is it just hit and miss ?
#10
Iom-RF
Yep, The one with legs like stalks! :giggle:


bet he needs to crouch to get in his front door !!!:p
#11
I THINK QUALITy wise they are all similar i just use sopcast
#12
sweet, wacthing it now :)
[admin]#13
Be good if Liverpool win :)
#14
go Chelsea!!!
#15
1-0 chelsea, great counter run by drogba
#16
lol thank me later!

my account details are ******** sort code ********

deposit the funds when ur ready amino ;)
#17
not impressed lol...

liverpool better come out second half and score damnnit
#18
My predictions for second half....

1. We wont concede again
2. Zenden will be replaced
3. Gerrard to score in 67th minute
4. Riise to finish them off on 92 mins
#19
muffin247
lol thank me later!

my account details are ******** sort code ********

deposit the funds when ur ready amino ;)


hahah is rep an acceptable method of payment :-D
1 Like #20
pffftttt i suppose it will do!

not disrespecting liverpool but they need a world class striker!

and throw crouch on to do more bicycle kicks!
#21
doh, didnt write anything :s if you see a blank one, itd from me :p
#22
Crouch is the 7ft Maradona !!!
#23
dissapointed
#24
mrtootough
Crouch is the 7ft Maradona !!!


in his own mind
#25
mrtootough
Crouch is the 7ft Maradona !!!
12ft if he uses his hand :giggle:
#26
so it's Liverpool in the final....2 nil at Anfield I reckon?
#27
Hmmm didn't quite go to plan did it...:giggle:

Chelsea to win at anfield 1-0 again

Man U to win 2-1 at the san siro

Man U to beat Chelsea 3-1 with rooney scoring a brace in the final 10 minutes...To lift the Champions league trophy again...:-D

Don't quote me on those scores though will ya....:p
#28
rooney to do a solo past milan then flip flap dida

rooney to do a solo then chip cech in final!

oh no past my bedtime i must be dreaming already..........
#29
currychops
so it's Liverpool in the final....2 nil at Anfield I reckon?


i like that :thumbsup: haha

*crosses fingers*
#30
tazandsaz
i like that :thumbsup: haha

*crosses fingers*


I think we will stuff Chelsea at Anfield.
#31
hope so im at bloody work tuesday night too i have to record it and hopefully not hear the results haha...
#32
tazandsaz
hope so im at bloody work tuesday night too i have to record it and hopefully not hear the results haha...


YOU GOING DOWN MATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#33
Lol Lololool

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!