Chlamydia Test Kits! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Chlamydia Test Kits!

awoodhall2003 Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
Me and my girlfriend received a package each yesterday, picked them up from our postal address wondering what could we possible have that is same.

Thinking about it I could remember nothing that ive ordered to that address, nor something that we both would receive!

Open them up...Chlamydia Test Kits!

Didnt ask for them, both had same sexual partner for years (each other of course).

WTF?!
awoodhall2003 Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
Options

All Comments

(22) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Oh dear......clap out of the bag :whistling:
#2
lol my little bro got one when he was 11 (time ago now). The NHS mess up all the time.

The next day got a letter saying 'sorry' from them.

One persons kid on our road is 5 and they got the same letter. Epic Saga.
banned#3
Chavtastic
#4
HAHAHAA

it might be a prank by one of your mates. I once sent one to a female friend, on another occassion I sent dog food to another female friend :lol:

oh and I've sent ******* cream and condoms to friends as well hahaha ;-)
#5
mighty mugger
lol my little bro got one when he was 11 (time ago now). The NHS mess up all the time.

The next day got a letter saying 'sorry' from them.

One persons kid on our road is 5 and they got the same letter. Epic Saga.

IMMENSE!
toshapetriji
Chavtastic

Thats the thing i could understand a bit more if we lived in a harsher area, but we live in a nicer part of SE London...even still what the hell!
#6
hdizzle
HAHAHAA

it might be a prank by one of your mates. I once sent one to a female friend, on another occassion I sent dog food to another female friend :lol:

oh and I've sent ******* cream and condoms to friends as well hahaha ;-)


Such the gentleman! Nah dont think its been done by a friend...as its all NHS stamped and lettered etc!
#7
Why you ask us for opinion on this., You know we r going to say thing like, not you m8, your other alf needs to tell you something? An old flame of your partner has just told you in so many words what thay have, and have shared out sexually, if you know what I mean, and who's to say it was from years ago?
#8
awoodhall2003
Such the gentleman! Nah dont think its been done by a friend...as its all NHS stamped and lettered etc!


hahaha it was first year uni, you know how it is :lol:
#9
myjess
Why you ask us for opinion on this., You know we r going to say thing like, not you m8, your other alf needs to tell you something? An old flame of your partner has just told you in so many words what thay have, and have shared out sexually, if you know what I mean, and who's to say it was from years ago?


because this is Misc my friend :thumbsup:

its how we roll here :)
#10
They were handing them out at my GP's like smarties the other day...was told only to 18-30 year olds so was quite flattered when she gave me one(a kit)
banned#11
Oh dear..... i suspect she was gonna tell you some other way!

oh well, cats out of the bag now i guess. :w00t:
#12
could make an interesting secret santa at your work:whistling:
#13
myjess
Why you ask us for opinion on this., You know we r going to say thing like, not you m8, your other alf needs to tell you something? An old flame of your partner has just told you in so many words what thay have, and have shared out sexually, if you know what I mean, and who's to say it was from years ago?

Wow would like us to define 'misc'? An old flame? Well funny thing is the few sexual partners ive had: one doesnt know my surname, nor where i live or anything else, another doesnt even know my first name (:oops:), and my girlfriend well i know shes faithful anyways...
hdizzle
hahaha it was first year uni, you know how it is :lol:

Roll in, roll out...
hdizzle
because this is Misc my friend :thumbsup:

its how we roll here :)

:thumbsup:
boothy
They were handing them out at my GP's like smarties the other day...was told only to 18-30 year olds so was quite flattered when she gave me one(a kit)

oh i thought it was 18-25year olds our scheme in London. As when my girlfriend went to doctors ages ago they told her she had to have one, she was like ive only ever had one sexual partner and thats been long term! Came back negative...what a waste of tax money! And i know im clean as well as inbetween last and now ive been tested!

Crazy world we live in!
#14
barky
could make an interesting secret santa at your work:whistling:


Im a Law Student...but could be a gift for xmas to a housemate :whistling:
#15
someone winding you up I think!
banned#16
awoodhall2003
Im a Law Student...but could be a gift for xmas to a housemate :whistling:


Sounds like an excellent Secret Santa. (Unless of course you wanted the sender to know you sent it.)
#17
bargainhunter2009
someone winding you up I think!

Not it really isnt as although a lot of my mates know where i live, they only know the general area, not my actual address...unless it one of my girlfriends mates as she works for NHS...but again still doubtful.

guv
Sounds like an excellent Secret Santa. (Unless of course you wanted the sender to know you sent it.)

Nah i live with two germans and thus they not 100% sure how things work in this country, so I could say they only send them out if someone has reported with sleeping with you and has it :-D:whistling:
#18
if you're happy and you know it, clap your hands
#19
hdizzle
HAHAHAA

it might be a prank by one of your mates. I once sent one to a female friend, on another occassion I sent dog food to another female friend :lol:

oh and I've sent ******* cream and condoms to friends as well hahaha ;-)


whipped?

cottage?

double??
#20
Alfonse
if you're happy and you know it, clap your hands

Is it wrong if i clapped? :w00t:

ClarityofMind
whipped?

cottage?

double??


Cottage! lol!
#21
awoodhall2003
Is it wrong if i clapped? :w00t:



Cottage! lol!


;-)
#22
ClarityofMind
;-)


One messy night!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!