cor its cold out - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

cor its cold out

kirstyPM5L Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
blooming freezing outside today lol
Other Links From ITS:
kirstyPM5L Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
Options

All Comments

(12) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
And your complaining because?
#2
most probably payment from year ago - insurance or the like - it took just on a year for one of mine - nice surprise though

enjoy it:thumbsup:
#3
Probs from months of using it and you've finally been paid. I have a lot stored but dont have a clue when its going to get paid - Its from October
#4
Quidco
Accounts Manager,

we are sorry to say that we have credited your account with £90 by mistake,we therefore ask you to pay back that £90 + interest ASAP

many thanks
Accounts
#5
Adam2050
And your complaining because?


Im sooo not complaining lol :-D
#6
flp14344
Quidco
Accounts Manager,

we are sorry to say that we have credited your account with £90 by mistake,we therefore ask you to pay back that £90 + interest ASAP

many thanks
Accounts


tuff :-D
#7
holly100
most probably payment from year ago - insurance or the like - it took just on a year for one of mine - nice surprise though

enjoy it:thumbsup:


Smaybelline
Probs from months of using it and you've finally been paid. I have a lot stored but dont have a clue when its going to get paid - Its from October


I cant understand the new layout, Im trying to look back to see what may have been paid
#8
i got paid twice from top cash back once, two lots of £95 i think it was, so could just be a mistake but they never claimed it back.
#9
ssshhh owners of this site own quidco !!!!
#10
mrtootough
ssshhh owners of this site own quidco !!!!


oops :oops: can I delete my op?????
1 Like #11
kirsty1981
I cant understand the new layout, Im trying to look back to see what may have been paid



totally agree with you about new layout - jeez takes me ages to get list of shops - also signing in

edit - yes - frrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeezzzzzzzing:-D
#12
i'm lost in translation

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!