Dump on fools with a quickness.... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Dump on fools with a quickness....

The JFK Avatar
8y, 1w agoPosted 8 years, 1 week ago
And they got no cure for this sickness,
I get payed,
For the way that I kick this,
Like a G'sta,
An OG'sta,
A real playa named Eazy,
And I live my life straight crazy,
Don't need no punk-fools payin me,
And broke groupies and hoochies don't faze me,
I take two steps back and release myself,
To put platinum and gold on my record shelf,
I don't brag,
But I tell 'em like it straight up is,
Befo you do a record partner handle ya bizness,
And don't get caught slippin' on the under,
Or you might wonda,
What's up on them ends G,
I call a spade,
A spade and get payed,
G showed,
The way,
So I give love to em,

Easy E.
The JFK Avatar
8y, 1w agoPosted 8 years, 1 week ago
Options

All Comments

(53) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#1
I think you will find its Eazy E!
#2
or 'Mother******' Eazy E' to give him his Sunday name
#3
ODB_69
I think you will find its Eazy E!


chrishill
or 'Mother******' Eazy E' to give him his Sunday name


Yep that's right.

I love his original style, no one will ever be able to recreate it.
#4
Got to love a bit of NWA, but I think only Dr Dre has any sort of credibility these days
#5
chrishill
Got to love a bit of NWA, but I think only Dr Dre has any sort of credibility these days


As a producer he does, as a rapper he has little credibility. Some of the lyrics he wrote were incredible wack - so wack he had to employ a ghost writter. As a rapper he was definatly the weakest member of N.W.A.

Easy E and Ice Cube are in my opinion hip hop legends whereas Dre is simply a decent producer and nothing else.
#6
The JFK
As a producer he does, as a rapper he has little credibility. Some of the lyrics he wrote were incredible wack - so wack he had to employ a ghost writter. As a rapper he was definatly the weakest member of N.W.A.

Easy E and Ice Cube are in my opinion hip hop legends whereas Dre is simply a decent producer and nothing else.


Being reading up on Hip-Hop again?

btw it's Ea[COLOR="Red"]z[/COLOR]y E
R.I.P
#7
thesaint
Being reading up on Hip-Hop again?

btw it's Ea[COLOR="Red"]z[/COLOR]y E
R.I.P


Reading up? No, justing listening to some Old Skool Hip Hop.

Btw it should be 'Btw' not 'btw' as sentences start will a capital letter.
#8
I always loved (bear with me if this aint right)

"i got a fable that you need to listen to
It's a funky little rhyme about a bitch or 2
One's Sharon, the other one's Shaan
I wanted to nut, but which one do I want
Sharon said Eazy let me **** you blind
Shaan said Eazy let me blow your mind.
I said **** it I know what should be done
pull your panties down and I'll **** the biggest one
then I get the other pu***, put in the freezer
so I can always have an on hold squeezer
that's the ticket I do it like that
Then I tell the ho take a big step back
pull the zipper down, eye's wide
Here's what I'm gonna put inside
Grab it like a rabbit, rabbit.
As soon as you think that's it
I'll still be talking **** "

I thank you very much, I'm here till Thursday. Try the Veal!
#9
The JFK
Reading up? No, justing listening to some Old Skool Hip Hop.

Btw it should be 'Btw' not 'btw' as sentences start will a capital letter.


no, they end in a capital letteR.
#10
The JFK
Reading up? No, justing listening to some Old Skool Hip Hop.

Btw it should be 'Btw' not 'btw' as sentences start will a capital letter.


It's with mate W I T H not will you silly little boy
#11
jellybaby22
Ladies Ladies.....no more fighting...:giggle:

put your handbags down

http://tbn3.google.com/images?q=tbn:LLh_nps49sU_2M:http://www.gatewaytosedona.com/image/articles/1202/PeterKentHandbags3_418w.jpg


AWWW but it goes so well with my rangers top :x
#12
jellybaby22
and to think up until this point I liked you :?

:p


WOW now that was jst mean and hurtful....your a big bully!!!

i may jst cry now SRSLY
#13
jellybaby22
Im sure you re used to crushing disappointment.and tears..you are a rangers fan :-D


(i kid ..I kid....) :-D


OH SNAP!!!
NOW ITS ON LIKE DONKEY KONG!!!!

You wait, it might not be today or tomorrow but i will get you back one day and you wont even see it coming!
#14
good one as usual JFK
#15
jellybaby22
:lol: :lol:


your pretty little face wont be laughing soon enough you wait and see
#16
scotland88
It's with mate W I T H not will you silly little boy


The above sentence is lacking punctuation, you silly, little boy.
#17
thesaint
no, they end in a capital letteR.


:?
#18
jellybaby22
if your as bad at carrying out threats...as your team are at playing football then I think Im safe :-D ( they do know thats what game they are supposed to be playing right?? just checking) :p


alli can say is 4-2!!!!! Oh yeah and KENNY MILLER KENNY MILLER!!! Back where he belongs!
#19
jellybaby22
shhhuuurrrrrrruupppp....( although you have got me there).....I now hate you more than asscratcher3...I didnt think that was possible..but there ya go ..:lol: :p


Just remind him of how Rangers have failed to win the league for since 2005.
#20
Ooh, baby, I like it rawww...
Yeah baby, I like it rawww
Ooh, baby, I like it raww...
Yeah baby, I like it rawww
#21
jellybaby22
shhhuuurrrrrrruupppp....( although you have got me there).....I now hate you more than asscratcher3...I didnt think that was possible..but there ya go ..:lol: :p


HAHA YUUUSSSS Part 1 of my mission complete!!!

Oh and btw what about PEDRO MENDES!!!

must admit big cillian is class act, should defo get a start against allborg imo
#22
Kick
Ooh, baby, I like it rawww...
Yeah baby, I like it rawww
Ooh, baby, I like it raww...
Yeah baby, I like it rawww


Oh lawd. :-(
#23
thesaint
Oh lawd. :-(


+1.
#24
thesaint
Oh lawd. :-(


Clearly not a fan of Ol' Dirty *******.

Shame on you.......











.......when you step through to, the Ol' Dirty ******* straight from the Brooklyn Zoo.
#25
Kick
Clearly not a fan of Ol' Dirty *******.

Shame on you.......


.......when you step through to, the Ol' Dirty ******* straight from the Brooklyn Zoo.


I like "Big baby Jesus", just not random quotes of his lyrics.

Saw Wu Tang Clan back in their heyday, but he didn't show up because of his usual drama.
#26
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
As we go...
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
As we go...
banned#27
Kick;3565249
Ooh, baby, I like it rawww...
Yeah baby, I like it rawww
Ooh, baby, I like it raww...
Yeah baby, I like it rawww


Kick;3566064
Clearly not a fan of Ol' Dirty *******.

Shame on you.......











.......when you step through to, the Ol' Dirty ******* straight from the Brooklyn Zoo.



YEAH BOY!

:thumbsup:

B**** ya walk around with ya bra too tight, its alriit...your still gonna get ****ed tonight
#28
The JFK
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
As we go...
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
Back, back and forth and forth
As we go...


Yes, Gravel pit.

You remind me of a guy called "bourne" that got banned last year. He used to spam the boards with random rap lyrics.
banned#29
thesaint;3566238
Yes, Gravel pit.

You remind me of a guy called "bourne" that got banned last year. He used to spam the boards with random rap lyrics.


Ah dont tell him...we could of got rid of him!

jellybaby22;3566245
wow that chat up line would work with me :thumbsup: :lol:


I shall remember that! ;-)
#30
thesaint
Yes, Gravel pit.

You remind me of a guy called "bourne" that got banned last year. He used to spam the boards with random rap lyrics.


You don't remind me of a saint.
banned#31
The JFK;3566352
You don't remind me of a saint.


You dont remind me of JFK


he had charisma.....





You should be shot though :)
#32
ODB_69
You dont remind me of JFK


he had charisma.....





You should be shot though:)


+1
#33
My flow is colder than an ice box.

And stop the playa hating.
1 Like #34
The JFK
As a producer he does, as a rapper he has little credibility. Some of the lyrics he wrote were incredible wack - so wack he had to employ a ghost writter. As a rapper he was definatly the weakest member of N.W.A.

Easy E and Ice Cube are in my opinion hip hop legends whereas Dre is simply a decent producer and nothing else.


It's writer, not writter.
It's definitely, not definatly
You forgot some commas - ..... are, in my opinion, hip hop ...
The JFK
Reading up? No, justing listening to some Old Skool Hip Hop.
Btw it should be 'Btw' not 'btw' as sentences start will a capital letter.


It's just, not justing
It's with a capital letter, not will a capital letter.

The JFK
Just remind him of how Rangers have failed to win the league for since 2005.


The sentence above doesn't make any sense.

The JFK
My flow is colder than an ice box.

And stop the playa hating.


Sentences should not begin with the word 'And'.

Jus' sayin'
banned#35
shibi din;3569687
It's writer, not writter.
It's definitely, not definatly
You forgot some commas - ..... are, in my opinion, hip hop ...


It's just, not justing
It's with a capital letter, not will a capital letter.



The sentence above doesn't make any sense.



Sentences should not begin with the word 'And'.

Jus' sayin'



:w00t:

OMFG I lol'd so much!!!


JFK -
http://laser2.legs-world.co.uk/images/owned-tank.jpg

Shibi Din -


REPPED :thumbsup:
#36
shibi din
It's writer, not writter.
It's definitely, not definatly
You forgot some commas - ..... are, in my opinion, hip hop ...


It's just, not justing
It's with a capital letter, not will a capital letter.



The sentence above doesn't make any sense.



Sentences should not begin with the word 'And'.

Jus' sayin'


high five for ownage!
2 Likes #37
I'd take JFK on in a rap-war:

My name is Rob,
I'll bust ya stinkin gob,
making the ladies throb,
gots irrational fear of door-knobs.

You mess with me,
in your face I'll throw hot-tea,
Don't gimme no krapp
Or I'll push yo face into yo kneecaps

Ya thinkin yo the real deal,
well fool you better know,
my raps ain't done for show
like you 2-bit lil ho.

Heck I'm stylin....
Stylin and profilin,
my rhythms is tights
yo game is just sh**e

I better end this rap
gots presents to wrap
slayin homies for fun
brb off for a hot-cross bun

word out peeps
banned#38
robtallica;3570818
I'd take JFK on in a rap-war:

My name is Rob,
I'll bust ya stinkin gob,
making the ladies throb,
gots irrational fear of door-knobs.

You mess with me,
in your face I'll throw hot-tea,
Don't gimme no krapp
Or I'll push yo face into yo kneecaps

Ya thinkin yo the real deal,
well fool you better know,
my raps ain't done for show
like you 2-bit lil ho.

Heck I'm stylin....
Stylin and profilin,
my rhythms is tights
yo game is just sh**e

I better end this rap
gots presents to wrap
slayin homies for fun
brb off for a hot-cross bun

word out peeps


Ah man that was awesome...I smell an 8-mile style battle between you and Acecatcher as the lyrics you two write are your own and not just googled like certain members
#39
ODB_69
Ah man that was awesome...I smell an 8-mile style battle between you and Acecatcher as the lyrics you two write are your own and not just googled like certain members


That's how I roll mon brave. There's a new pretender in town.

I got the rap/rock bases covered y'all:-D

My raps usually feature plenty of expressive violence haha
#40
I'm going to throw a few more old skool names in to the hat...

De la soul
Jurassic 5
Pharcyde
and of course, The Beasty Boys

oh, and one of my favourite tracks of all time - Basic instructions before leaving earth (B.I.B.L.E) by Gza, pure class.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!