EXPIRED: HUKD Caption Competition - win my £5 CDWow voucher!!! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

EXPIRED: HUKD Caption Competition - win my £5 CDWow voucher!!!

emmajk42 Avatar
1d, 5m agoPosted 1 decade, 5 months ago
HUKD Caption Comp - win my £5 CDWow voucher!!!
PLEASE READ THIS POST FOR THE RULES

Ok ok... like the title says, I'm giving up my £5 CDWow voucher for a good cause - a little entertainment!!! This is a simple competition - give us a funny caption for the picture below.

A few rules though -

[* 1. Any HUKD member can have a go, but you're only allowed ONE try! If you make multiple posts, your first post will be accepted as your entry.
[* 2. No editing of your posts please, or it will be disqualified.
[* 3. Make it a FUNNY caption!
[* 4. Last entry accepted midday on Friday the 23rd of June.
[* 5. No profanity please...


As the voucher runs out at midnight on Friday the 23rd of June, if you enter this comp I strongly suggest visiting this forum on Friday afternoon , as I will send a PM to the winner sometime after midday, and you'll need to spend the voucher by midnight. If you do not claim it, I will be spending it at 11.55pm myself!

If you are not yet a HUKD member but wish to play, simply register here for Free and join in the fun. :lol:

Feel free to post your comments in here though, but as I say, you are only allowed one shot at a funny caption.


Here we go, here's the picture - get your thinking caps on!

http://www.bbc.co.uk/1xtra/tx/weekinpictures/media/ap_beckham_405.jpg

GOOD LUCK!
emmajk42 Avatar
1d, 5m agoPosted 1 decade, 5 months ago
Options

All Comments

(30) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
An invisible ball!
#2
Great Dave - thanks for starting us off!!!
#3
Awww nah!! I've forgotten me lucky underpants!! :(
#4
Big fish, little fish, carboard box
#5
DJTiredboy
Big fish, little fish, carboard box

YES!!! That's what I was thinking!
#6
Where's my corn-on-the-cob gone?
#7
It was only after the ref had explained that his moisturiser had been switched with a tube of Deep Heat that David realised he'd been the victim of another Rio World Cup Wind-Up.
#8
:lol:
[mod]#9
Beckham gets sidetracked playing Peek-A-Boo with Theo Walcott.
#10
Oh!!!! We're playing that way!! :shock:
#11
"David - stop that dance, it's Maradona you should aspire to be, not MADONNA!"
#12
Oh no!! My 'left' and 'right' hand tags have gone!!

EDIT: Don't count any of my entries emma... just having fun. :P
#13
duckmagicuk2
Oh no!! My 'left' and 'right' hand tags have gone!!

EDIT: Don't count any of my entries emma... just having fun. :P

lol

Great fun!
#14
"Quick! Cover your ears... Victoria's going to sing God Save The Queen solo!

[Don't put mine in the comp either Thanks ;)]
[admin]#15
Haha Ray :D Nice one.
#16
David: Look!! There's some kind of force field around my head.
Lampard: That's your hair Davie.
#17
"Tragedy... When the feelings gone and you can't go on it's
Tragedy... When the morning cries and you don't know why...."
#18
toontoon4
"Tragedy... When the feelings gone and you can't go on it's
Tragedy... When the morning cries and you don't know why...."

LMAO...good entry! :) Welcome to HUKD and congrats on a very successful first post!
#19
Ending this tommorrow guys: any more members want to enter???
#20
That's how far away you were from the goal mouth - how could you miss it going over the line?
#21
"She was this length before the operation" :D
#22
David has been practicing for ages but still cant quite master the art of showing the ref 'the middle finger'.
#23
Ok...

http://www.bbc.co.uk/1xtra/tx/weekinpictures/media/ap_beckham_405.jpg

[size=7]And the winner is: [color=red]jcat [/color]with:[/size]

It was only after the ref had explained that his moisturiser had been switched with a tube of Deep Heat that David realised he'd been the victim of another Rio World Cup Wind-Up.

Well done!!!! I'll PM you with the voucher code as soon as we can.
#24
Thanks :thumbsup:

My favourite was duckmagik's "Oh no!! My 'left' and 'right' hand tags have gone!! " :D
#25
jcat
Thanks :thumbsup:

My favourite was duckmagik's "Oh no!! My 'left' and 'right' hand tags have gone!! " :D

LOL yeah, I liked Ray's:

"Quick! Cover your ears... Victoria's going to sing God Save The Queen solo!

But I wasn't going to give the voucher to a mod!

Hope you spend it on something nice jcat.
#26
omg nobody told me rebecca loos would be here
#27
Muwolves
omg nobody told me rebecca loos would be here
Hehe that was good shame it's too late :roll:
#28
i know story of my life
[mod]#29
Congratulations jcat :D

Muwolves
i know story of my life

Love yours too Muwolves! 8)
#30
Yeah congratulations jcat :)

I expect you'll win something eventually muwolves, never give up!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!