farmtown on facebook - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

farmtown on facebook

£0.00 @
anyone else addicted? or am i the only sad one?
donnaraine Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
anyone else addicted? or am i the only sad one?
Tags:
donnaraine Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
Options

All Comments

(35) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
1 Like #1
What's facebook?
#2
iCodd
What's facebook?


:roll:
#3
My wife is
#4
donnaraine
:roll:


Oh right, I get it, I'm the weird one because I don't use it? :p
#5
iCodd
Oh right, I get it, I'm the weird one because I don't use it? :p


precisely :-D

seriously though, why dont you?
#6
donnaraine
precisely :-D

seriously though, why dont you?


Because I can talk to my friends face-to-face, and my life doesn't revolve round the internet.
#7
iCodd
Because I can talk to my friends face-to-face, and my life doesn't revolve round the internet.


lol nah mate most of the 'friends' people have on their list are peple they dont even know so cant talk face to face , so even sadder :w00t:
#8
iCodd
Oh right, I get it, I'm the weird one because I don't use it? :p


i thought i was the only one that didint use it, we could start a facebook for people that dont use it :-D
#9
its the girls version of mafia wars
#10
iCodd
Because I can talk to my friends face-to-face, and my life doesn't revolve round the internet.


i talk to mine face to face too!

facebook has been excellent for me to catch up with old school mates and to see what everyones up to these days.

but each to their own
#11
richp
i thought i was the only one that didint use it, we could start a facebook for people that dont use it :-D


Lets do it!!!
#12
donnaraine
i talk to mine face to face too!

facebook has been excellent for me to catch up with old school mates and to see what everyones up to these days.

but each to their own


If you were not still in contact with them, then they are not "mates" :thumbsup:
1 Like #13
iCodd
If you were not still in contact with them, then they are not "mates" :thumbsup:


jeeeeessuussss!

ok people i used to be mates with at school

anything else you wanna pick at? :w00t:
#14
donnaraine
jeeeeessuussss!

ok people i used to be mates with at school

anything else you wanna pick at? :w00t:


You're giraffe doesn't look real :thumbsup: :p


Have some rep for your trouble :w00t:
#15
Im addicted to farmtown, on it right now..... cos im very sad!!! :)
#16
chryssie
Im addicted to farmtown, on it right now..... cos im very sad!!! :)


excellent!

its so hard to move up the levels, i want the mansion but its gonna be forever til im up to level 34
#17
lol, i was so excited when i got the white house!!! and the llamas!!
#18
what level are you btw?
#19
My girlfriends on it as soon as we come in :lol:
#20
yep i'm addicted to farmtown :-D am on level 23 now after 3 weeks :thumbsup:
brb i've got to go plant some more crops :whistling: :lol:
#21
cheerleader
yep i'm addicted to farmtown :-D am on level 23 now after 3 weeks :thumbsup:
brb i've got to go plant some more crops :whistling: :lol:


My girlfriends on level 26, I swear she sits on it for hours at a time!
#22
stgeorge;5368655
My girlfriends on level 26, I swear she sits on it for hours at a time!

it takes ages to plow & plant your crops when you get on a higher level as your farm is bigger :oops:
#23
Im on 27 and the plowing is BORING!! But!! I have heard that in about a fortnight, you'll be able to hire people to plow as well as to harvest..... yay!
Apparently, you'll be able to buy tractors too!!! :)
#24
chryssie;5369292
Im on 27 and the plowing is BORING!! But!! I have heard that in about a fortnight, you'll be able to hire people to plow as well as to harvest..... yay!
Apparently, you'll be able to buy tractors too!!! :)

wooohoooo :-D:thumbsup:
suspended#25
Im on level 13 and only been doing it for about a week, its soooo addictive lol
#26
nessynoo01;5370776
Im on level 13 and only been doing it for about a week, its soooo addictive lol

wait til you get to level 15 when you can make your farm bigger every other level :lol: you'll be on it even more :whistling:
#27
Oooooo so FarmTowns good is it? I'm addicted to Mafia Wars & Restaurant City!
#28
woooooooo!

good to see other farmers on hukd lol
#29
I've never heard of it...brb of to find it and try it lol
suspended#30
cheerleader
wait til you get to level 15 when you can make your farm bigger every other level :lol: you'll be on it even more :whistling:


wow cool didnt realise u could make ur farm bigger, cant wait now
#31
You'll need, I think it was £20,000 for the first extension! You'll find it by going to the Realtor's office in the map section! x
Does anyone else find that it can be REALLY slow, and boot you out quite often?
#32
bellabonkers;5372325
I've never heard of it...brb of to find it and try it lol

hi bella :) i did a neighbour request to you on farmtown weeks ago :whistling:
#33
I've given it a go....Onto level 5.....seems a bit boring for now, can only plant a few things and help some neighbours gardens....grapes take longer than 4 hours to harvest don't they? :o
#34
I have just started it thanks to you donna:roll:
#35
It's officially adictive!

In the space of 2 days I have managed to reach level 7...:oops::-D

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Looking for Twitter login?
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!