federer v murray - Aus Open Final - 31/01/2010 - first slam of the decade . . - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

federer v murray - Aus Open Final - 31/01/2010 - first slam of the decade . .

£0.00 @
should be a stroll for the champ but expect murray to push him all the way, and could even spring an upset - though federer has proven to be far from invincible in recent years, when under pressure. Read More
rugger-tyke Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
should be a stroll for the champ but expect murray to push him all the way, and could even spring an upset - though federer has proven to be far from invincible in recent years, when under pressure.
rugger-tyke Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
Options

All Comments

(16) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
u only just noticed? he a machine powerhouse
[mod]#2
He is amazing. Best tennis player ever.
#3
Yep, but should both Murray and Federer meet in the final, it's gonna be a close one. Federer dosen't like playing Murray at the best of times, but Murray has started implementing some nice tactics and changing his play during games. Federer is obviously going to be in his 'final-mentality' so it will be a good match.

Just hope Nadal comes back strong - not the player he once was.
#4
Murray to win.

This is his year.

And maybe he'll get a proper haircut.:whistling:
#5
Meadsy4742
Yep, but should both Murray and Federer meet in the final, it's gonna be a close one. Federer dosen't like playing Murray at the best of times, but Murray has started implementing some nice tactics and changing his play during games. Federer is obviously going to be in his 'final-mentality' so it will be a good match.

Just hope Nadal comes back strong - not the player he once was.


nah. US Open 2008/ thread
#6
Meadsy4742
Yep, but should both Murray and Federer meet in the final, it's gonna be a close one. Federer dosen't like playing Murray at the best of times, but Murray has started implementing some nice tactics and changing his play during games. Federer is obviously going to be in his 'final-mentality' so it will be a good match.

Just hope Nadal comes back strong - not the player he once was.


think Nadal is over tbh. such a shame
#7
Good enough to Win the Australian opening!!!
#8
jcaho7
Good enough to Win the Australian opening!!!


ceremony ?
#9
so who's gonna watch ?
#10
am i the only one who has noticed?

federer v murray - Aus Open Final - 31/01/09
#11
0800 so might sky+ or Topfield
#12
borolad94
am i the only one who has noticed?

federer v murray - Aus Open Final - 31/01/09


oh, did he win then? :-D
#13
Murray's only chance of winning is if federer has a nasty accident with a bacon slicer :thumbsup:
#14
I know coverage starts at 8:00am but what time do you think they'll actually start playing? Was about 9:00 for the semi wasn't it?
#15
With any luck Murray and his little judge judy fist clenching mother will be beaten lol
#16
Well done Murray, you almost won....................................................... a set lol

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!