FEEDBACK: PhoneBoxDirect - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FEEDBACK: PhoneBoxDirect

£0.00 @
Good [u AND bad experiences are vital if this thread is going to work!! Please give an [u honest opinion!! http://www.hotukdeals.com/go/?m=315&u=10 http://www.phoneboxdirect.co.uk/images/topme…
duckmagicuk2 Avatar
1d, 7m agoPosted 1 decade, 7 months ago
Good [u AND bad experiences are vital if this thread is going to work!! Please give an [u honest opinion!!

http://www.hotukdeals.com/go/?m=315&u=10http://www.phoneboxdirect.co.uk/images/topmenu/topmenunew_2.gif

If you have lost your cashback claim forms then you can use these as a last resort :
* https://www.mobilemediasystems.co.uk/101cashbackclaim.pdf 3 equal payments claim form
* https://www.mobilemediasystems.co.uk/201cashbackclaim.pdf 5 equal payments claim form

Please post your feedback based on previous transactions you have had with this company, http://www.hotukdeals.com/go/?m=315&u=10 PhoneBoxDirect .


In particular, you should refer to the following aspects of your experience with them:

1) Was it Pay As You Go or contract?
2) Were you were happy with the delivery speed?
3) Did you have any problems with the order itself?
4) Did you receive cashback with little or no problems, or did you have to push them for cashback or even take legal action?
5) Please comment on other aspects which you thought were good/bad.
6) Is there anything the company needs to improve on?
7) Would you recommend them or use them again personally?

It would also help if you could put your post in GREEN if you would recommend them or RED if you wouldn't use them again. If you do not have a strong opinion on this then you may wish to leave your post BLACK .


Who is PhoneBoxDirect??

PhoneboxDirect joined forces with 4U ltd back in 2003 to bring you service, quality and pricing that until then had been impossible. Our aim is to provide mobile phones to the mass market at unbeatable prices, but with unbeatable service to match.
PhoneboxDirect are trading partners of Caudwell Communications, the £2 billion turnover mobile and fixed line telephony group established since 1987. Caudwell employs over 5,000 staff worldwide and has serviced the mobile and fixed line needs of literally millions of customers. With such a pedigree you can be assured of a high quality and totally secure service.
PhoneboxDirect use a dedicated 100 strong team that have all undergone rigorous training to be in a position to offer you exactly what you are looking for. Indeed the average length of service in the customer service and acquisition team is 4 years. We are confident that very few organisations in our industry are able to boast such an experienced workforce.
Please note that this company has [u NOTHING to do with Phones4U!!


What about the parent company?

MSols Ltd own a chain of smaller mobile retailers. These include PhoneBoxDirect, CoolNewMobile, 3mobilefones and MobileHotDeals.


What about QuidCo cashback?

QuidCo cashback with this retailer isn't that great, just £15 extra cashback with all contracts at http://www.quidco.com/phonebox-direct/ QuidCo.com .


[u Contact Details

Email (Sales): [email protected]
Email (After Sales Queries): [email protected]
Email (Cashback Queries): [email protected]
Telephone: 08700 427 895 / 01270 412425 / 01270 412345

Post: Mobile Media Systems Ltd.
PO Box 8896
Bingham
Nottingham
NG13 8XT

Cashback claim address: Please see your cashback claims form for details.


http://www.hotukdeals.com/?merchant_filter=315&order_by=Newest CLICK HERE to view current deals available online with this particular retailer.


Think something is missing from this post?? Send me a http://www.hotukdeals.com/forums/private.php?do=newpm&u=4280 private message to let me know!!

To leave or read feedback for another retailer, http://www.hotukdeals.com/forums/showthread.php?t=20930 CLICK HERE .
duckmagicuk2 Avatar
1d, 7m agoPosted 1 decade, 7 months ago
Options

All Comments

(166) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Hmmm have had bad experience with their customer services. In trying to cancel an order for a PM deal, i spent an hour on hold only to be cut off having been given the number by another representative. Be warned-if you order from these guys, be 100% sure that you won't need to cancel, because the moment you let them know that you do want to cancel, you will just get passed from pillar to post and end up against a brick wall. Although phone, delivery etc was fine, and i'm now reasonably happy with my purchase, this has been in spite of Phonebox's service as opposed to because of it. I'm waiting to see if my first cashback claim will involve a smoother process...
#2
A word of advice read their cashback terms [COLOR=Red]very carefully[/COLOR], then [COLOR=Blue]re-read[/COLOR] them as they are not particularly clear,(a cynical man might say deliberately unclear) and they deduct £10 from your cashback everytime you send in a wrong claim or more than 1 claim in each envelope.[COLOR=Red]

Ordered 2 phones from them first out of stock for a week or so then they sent the wrong phone, return was relatively simple although I had to kick off a bit to get them to send me a prepaid bag to return the phone in.

Second phone no problems

Not the worst customer service but not great, would not use again!

Bought the 3rd phone from the mobile outlet , they were much better, cashback arrangement is simpler also.[/COLOR]
#3
I bought a '12 month free' phone in Sept 2005. No problem with the order and I have received 4 of the 5 cashbacks. All paid within 2 weeks with an email confirming receipt of the claim form. I'm delighted with the phone, with O2 and with phoneboxdirect.
#4
Bumping for you Kevann :)
#5
Hello Guy`s I need some help if possible please.

I ordered this phone on the 12 month free contract and soon wil be due to claim cash back.
If i claim to soon then its gonna invalid the cashback so I need to know at what point to claim.
I am not sure at what months the claims are made, eg: is it month 4 month 8 and month 12 ?? or is it months 6 and 12 ??

The cash back claim is very vauge which I was sent and I recieved no information when the phone was sent so I really need to know at what points to claim and for how much ?
I hope some one could please help me out .

I got the same deal eg: it costs me £30 a month for 12 months 1st 3 months half price so at what months do I need to claim and how many cash back claims.

Thank you so much for any help.

ps: big thanks edi for the bump

This is the cashback claim I recieved via email and would like to know if it is the correct 1 ? its states 2 equal payments , can any1 confirm this who purchased this phone razri 12 months free contract at £30 a months 1st 3 months half price on vodafone anytime 200 from phonebox

*********************************************************

[FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=1][LEFT]Kjhgukygtfdd121jj

2 EQUAL PAYMENT CASHBACK CLAIM FORM[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=1][LEFT]Order Reference No: - PBD_____________ [/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1](This number starts PBD[/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1])[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=1][LEFT]Customer Name: - ________________________
Yearly Cash Back Amount: £___________ [/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1](The full yearly figure to claim)[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=1][LEFT]Claim Month: - 4[/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1]/12 [/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1](delete accordingly) [/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=1]£[/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1]__________________ [/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1]([/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=1]Full cash back amount divided by 2)[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2][LEFT]All cash back claims are available to customers by redemption that subscribe to a
brand new 12, 18, or 24-month service agreement.[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=2][LEFT]Instalment 1[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2]: - Send us this form and the original bill that arrives showing
you’ve been connected for 4 months. I.e. if you were connected on the 1[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=1]st [/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2]of
January, you need to send in the bill that is dated around the 1[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=1]st [/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2]of May. This is
120 days (4months) after connection.[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=2][LEFT]Instalment 2[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2]: - Send this form and the original monthly bill dated 360 days (12
months) after connection, showing tariff charges and mobile number.)[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=2][LEFT]Porting (keeping your old number)[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2][LEFT]where this is the first instalment claim at 120 days you must also supply the first
bill you received from the network which shows the number we supplied you with
at connection.
Subject to the terms and conditions we will send you a cheque for the relevant
amount of cash back within 28 days, directly to your home address.[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=2][LEFT]This form must be correctly completed in full, and have the correct
original bill attached to be valid. Failure to claim correctly within 1
calendar month of the instalment bill date will void this and all future
instalments.[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2][LEFT]Please check the full terms and conditions on the website carefully, before
returning this form so that you don’t claim incorrectly. All of the information
required here, was supplied to you when you ordered your handset and the
correct dates to apply are shown in examples above. Administration charges and
refusals will occur if you claim incorrectly. Sorry but we are not able to return
originals. So please take a copy for your records.[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=2][LEFT]Claims redemption Address: -[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE18DF868t00][SIZE=2][LEFT]MOBILE MEDIA SYSTEMS LTD
Claims Dept.
PO Box 8896
Bingham
Nottingham
NG13 8XT
Customer Signature ____________________[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=2][LEFT]Full Terms and Conditions can be found at:[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=TTE1EB9B50t00][SIZE=2][COLOR=#003366][LEFT]www.phoneboxdirect.com/terms.htm

[/LEFT]
[/COLOR][/SIZE][/FONT]
#6
When did u get the first bill Kevann ?
#7
Since your cashback claim is between £201-£600, you need to claim in 5 instalments.

Instalment 1: - Send us the claim form and original bill that arrives showing you’ve been connected for 4 months. i.e. if you were connected on the 1st of January, you need to send in the bill that is dated around the 1st of May. This is 120 days (4months) after connection. See porting below
Instalment 2: - Send the claim form and original monthly bill dated 180 days (6 months) after connection.
Instalment 3: - Send the claim form and original monthly bill dated 240 days (8 months) after connection.
Instalment 4: - Send the claim form and original monthly bill dated 300 days (10 months) after connection.
Instalment 5: - Send the claim form and original monthly bill dated 360 days (12 months) after connection.
#8
Hi edi I just recieved my vodaphone bill dated 18 august to 30 september
this is my 1st bill from vodafone.

Thank you for your time and help.

It looks like 5 cash back claims then edi for this package am on.

They are trying to muddle me up with the cash back claim i was sent am sure so they can invalidate my claim.

so am I right in saying my claims for cash back are around (1st, dec 18 ) (2nd, 18 feb) (3rd, 18 april) (4th, 18 jun)
(5th, 18 august)
1 Like #9
Thanks Kevann :) Just to confirm again... You receive bill on 18th of every month. Am I correct?

Claime dates PMed 2 U
#10
[SIZE=2]Hi edi , My 1st bill was dated 19 september 06 [/SIZE]
[SIZE=2]its for the period 18th august to 30th september.[/SIZE]

[SIZE=2]Should I use the claim form (the 1 posted above ) I was sent via email edi ??? is this correct[/SIZE]

[SIZE=2]Edit:[/SIZE]
[SIZE=2]I think I will know alot more when I get my 2nd bill from vodafone ,and as long as I claim on that 4th month period (make my 1st cashback on the 25th of december for £75 ) it should be just over the 4 month period and well within the 1 month claim timescale.[/SIZE]

(Then claim 2 on the 25th feb £60 ) (claim 3 on the 25th april £60 ) ( claim 4 on the 25th june £60 ) ( and claim 5 on the 25th august £60 ) . total cashback = £315

Does this sound about right edi ?

and on the chashback claim form issues what would you advise i use ? The form they emailed me or the form on this forum .

If you notice the form they sent me to claim cashback is very decieving . Only states 2 claims at month 6 and 12
suspended#11
Phone received in good time,have just sent my 1st cashback recorded delivery so will see what happens as its just been a over a week and no email yet about receiving it.
suspended#12
Snake
Phone received in good time,have just sent my 1st cashback recorded delivery so will see what happens as its just been a over a week and no email yet about receiving it.



Still not heard anything and tracked it by Royalmail and it shows that they received it on 18/12/06.Does anyone know how long it takes for them to reply by email to confirm receipt?
suspended#13
Snake
Still not heard anything and tracked it by Royalmail and it shows that they received it on 18/12/06.Does anyone know how long it takes for them to reply by email to confirm receipt?


I have received a letter from them saying i sent the cashback in to early.:thinking: and i am going to be charged £10 for the trouble.What i do not understand is they have wrote i needed to send the bill dated around 8th of Jan.I was connected around the 20th of August,my 1st bill was 8th of Sept.So i sent the bill dated 8th of Dec being 4 months:thinking:
They wrote saying i needed to send bill dated 8th of Jan:thinking: i make that 5 months.Are they just trying not to pay me or have i goofed big time.I cannot figure out how it can be 8th of Jan as which ever way i look at it thats 5 month bill not 4.Help needed.
#14
4 months is defined as 120 days after date of connection. You need to send in the first bill you receive after the 120 day period. 120 days from 20th August is 18 December. Hence, the bill you need to send is the 8 January bill.
suspended#15
Thanks Lowtrawler:thumbsup:
As stated above their T&Cs are deliberately confusing.
It states on their cashback form send 4/6/8/10/12 months bills.You would assume they mean 4th month bill but as you have pointed out they really mean 5th month bill.So to send the 12 month bill you would have to be connected for 13 months.So i would now have to send my monthly bills being 5/7/9/11/13.This is the first and the last time i use these guys as this company is deliberately trying to confuse customers so that they don't have to pay cashback.
Kevann Please read
#16
Snake

I think 1 of the problems for you has been the delay in getting your first bill from the day of connection. Usually, your first bill would be within 2/3 days of your connection and so 20 August connection = 23rd of month bill. It then becomes quite easy to go - my 4th month is December and so I need to send in my 23rd December bill.

The T's & C's from PhoneBoxDirect relating to bill periods are shared by most if not all the cashback retailers and so I wouldn't hold it against them. In fact, they managed to inform you of the error in sufficient time for you to submit a valid claim using your 8 January bill (many of the retailers would inform you of the error to late for you to take action and you would lose the right to all cashbacks current and future). Hence, although you feel disgruntled about being charged £10 for an early claim and annoyed at the T's and C's not being clearer - you should actually see it as positive they got back so quickly.
suspended#17
Lowtrawler
Snake

I think 1 of the problems for you has been the delay in getting your first bill from the day of connection. Usually, your first bill would be within 2/3 days of your connection and so 20 August connection = 23rd of month bill. It then becomes quite easy to go - my 4th month is December and so I need to send in my 23rd December bill.

The T's & C's from PhoneBoxDirect relating to bill periods are shared by most if not all the cashback retailers and so I wouldn't hold it against them. In fact, they managed to inform you of the error in sufficient time for you to submit a valid claim using your 8 January bill (many of the retailers would inform you of the error to late for you to take action and you would lose the right to all cashbacks current and future). Hence, although you feel disgruntled about being charged £10 for an early claim and annoyed at the T's and C's not being clearer - you should actually see it as positive they got back so quickly.


I appreciate your comments and help.:thumbsup:
This is the first time i have had to send in my 5th bill as when it has stated 4th bill it has always been the 4th monthly bill.I have sent of many 4th bills to E2save and it has always been the 4th monthly bill and never the 5th.When it is writen please send 4/8/12 bills its always been 4th/8th/12th monthly bill not as Phonebox which is 5/9/13.They did send me a letter saying it has been rejected but they also sent me 2 emails,1 stating they have received it and a 2nd stating that "we are pleased to confirm your claim has been processed",nothing about it being rejected.I will send it agiain and will see what happens.Thanks again for your help.:thumbsup:
banned#18
#19
The first bill you send is the first one received 120 days after connection. You then send in every second bill thereafter. That is, the first bill you receive after 13 May 2007.
#20
I did exactly the same. Their cash back terms are very vague. my question is do i deduct the £10 off my claim form or just claim as normal?

also imagine getting the bill that says i have been connected for 12 months (i.e. 13th bill) will be an effort as i wanted to disconnect after 12 months
banned#21
i have got a vodafone one, but as other networks they havent sent me a bill in the 1st couple of days. i bought it on the 13 january 07. so which bill is the 1st i send.:thumbsup:
suspended#22


You would need to send the 1st bill after 120 days connection,so as you were connected on 13th Jan that would make it the 1st bill you receive after 13th May (120 days)
suspended#23
mickygray316
I did exactly the same. Their cash back terms are very vague. my question is do i deduct the £10 off my claim form or just claim as normal?

also imagine getting the bill that says i have been connected for 12 months (i.e. 13th bill) will be an effort as i wanted to disconnect after 12 months


That is the same problem i have as i would have liked to disconnect after the 12 months but as you need to send the 13th month bill,will have to pay up for month 13.
#24
Snake
That is the same problem i have as i would have liked to disconnect after the 12 months but as you need to send the 13th month bill,will have to pay up for month 13.


when you filled out your form did you account for the £10 charge or not?
suspended#25
mickygray316
when you filled out your form did you account for the £10 charge or not?


Sorry for the late reply as pc is still not repaired and using a very old one.
I did not minus the £10 charge and sent it as is with full amount,should find out in a couple of days if i got cashback as i have received email confirmation about processed & sent.
suspended#26
Its been coming upto a month and still no cheque even though i got email confirmation that cashback received and paperwork sent in post in mid Feb.I am now due my 2nd cashback but not looking good as the 1st has not arrived yet.Is there a number that i can ring for their customer service or some email which will get replies.Thanks:thumbsup:
#27
Snake
Its been coming upto a month and still no cheque even though i got email confirmation that cashback received and paperwork sent in post in mid Feb.I am now due my 2nd cashback but not looking good as the 1st has not arrived yet.Is there a number that i can ring for their customer service or some email which will get replies.Thanks:thumbsup:


The e-mail confirmations show that they are processing. Generally, they send 2 e-mails:

1. To confirm receipt. (usually within 14 days of sending).
2. To confirm processing (usually within the following week) and that it will take "up to" 28 days (read 28 days) to confirm claim and send out cheque.

Hence, it can take up to 45 days from start to finish. I have found them very reliable. If you sent your paperwork in mid February, you should get your cheque either late March or early April.

Looking at your earlier posts, your initial claim presumably is based on your 8 January bill. Hence, I hope that you didn't send the paperwork mid February. This is outside the 1 calendar month period and your claim will fail. They need to have received your paperwork by 8 February at the latest.
banned#28
i have bought a vodafone deal with the above company and see that you have to send the 13th bill to them, my thinking was and previous experience that you dont get one. can anyone help.

do vodafone send one after you pay the last months money?

whats other peoples experience who have purchased with this company and bought a vodafone deal?
#29
i sent off my bill on 14th feb. i got a confirmation about a week or so later.

still not had a cheque back, from my counting its been 42 days so hopefully by the end of the week ill have something
suspended#30
Well good news for me:) cheque arrived just before i sent my 2nd cashback but minus the £10 charge.
suspended#31


By this i think they mean (and its just a guess)that the final bill you get.When your 12 months are up(you dont cancel exactly on the 11 month)you get a another bill(13th) with bits & pieces of your 12 month usage if you have gone over.But as i've said its just a guess.
#32
thats good snake, hopefully mine will be arriving soon
#33
mmm still not arrived, suppose ill give them till after easter. my next bill to send off will probably be arriving soon!
#34
still no bill :(

finally got through to speak to someone and it has no status so apparently some one from the processing office is going to ring tomorrow
#35
Can anyone confirm if you can add t-mobile's web 'n' walk AFTER you've signed up for a contract with PBD please?

This is an extract from the terms and conditions:-

Tariff Change
If you change the tariff you selected on your Mobile Media Systems Deal within 180 days of your initial bill, we will invoice you with the minimum sum of £100 plus VAT per handset. All cash back claims become null and void if your tariff is changed within the contract period.

Just wondering if anyone has any experience of this or if they would use this as a reason not to pay out?

Thanks
Tracey


Edit to say I've just emailed them to ask the same question. Will post their reply in case anyone else is thinking of doing this.
#36
Can someone please remove the bit about the caudwell group. Not only do the Caudwell group no longer exist, PBD had barely anything to do with that company in the first place.

Being a trading partner of anybodies means almost nothing. We could be trading partner with the Caudwell group simply by buying from them. They've added it in an attempt to look legitimate when they're infact sharks.

They charge fee if you send back your handset within the Distance Selling Regulations rules. This is illegal!
#37
sotomonkey
Can someone please remove the bit about the caudwell group. Not only do the Caudwell group no longer exist, PBD had barely anything to do with that company in the first place.

Being a trading partner of anybodies means almost nothing. We could be trading partner with the Caudwell group simply by buying from them. They've added it in an attempt to look legitimate when they're infact sharks.


I agree that being a trading partner means very little and was probably added in to give credibility to the company. However, the different parts of the Caudwell Group essentially provided all of the services that you were buying through phoneboxdirect and so it did have some relevance. Although the Caudwell group no longer exists, the constituent companies of the old group still provide the same services that they always did.

They charge fee if you send back your handset within the Distance Selling Regulations rules. This is illegal!


I'm surprised if you were charged for sending back the handset inside the 7 day cooling off period permitted by the distance selling regulations. As I understand their T's & C's, providing you contact them to arrange the return of the phone and accessories, you will not be charged. If you return without contacting them - you will be charged £25. The distance selling regulations require you to give notification to the retailer first.
#38
please can somebody help me.......
i successfully achieved a full year of cashback with phonebox direct/O2 last year.I renewed a 12 month contract with them and vodafone this year.when my first cashback claim was due I waited days for my ORIGINAL vodafone bill to arrive to no avail.I contacted vodafone who said " send in your online bill" i knew this wasnt right but sent it anyway and awaited the original bill from them so i could send that when it arrived.However, in the meantime i receive a letter from phonebox direct saying you sent the wrong bill, shouldve been the original(which i knew).You wont receive any further cashback money now.AAAGGGHHH! So i contacted vodafone and said where is my original bill ,to which they replied you dont get them anymore because you use online billing (which i wasnt aware that i wouldnt get the paper bill)

I am now 10 days over the date to return the cash back from phonebox direct and i am STILL waiting for the vodafone original paper bill to arrive.Phone box direct are having none of it and are refusing to pay me any money , ever.
Does anyone know where i stand,who i can contact,who is my argument with, ipersonally say it is the person i spoke to at vodafone that told me to send the online bill.
Please help!!!
suspended 1 Like #39
Very sorry to hear that:-(
I would say your argument is with Vodafone as they are providing you the paper bills.I would contact their customer care and tell them what has happened and how you have lost you cash claim due to them not sending you bills and how are they going to sort it out.PBD will just stick with you did not do what the terms said and thats it and as you have stated you have passed their timeline so getting anything from them will now be just pure luck.I would just argue your case with Vodafone & take it from there.Cashbacks use to be very easy at one time but now i am starting to stay away from them as one little mistake and you stand to lose alot of money.Best of luck with your claim:thumbsup:
suspended#40
TraceyJ
Can anyone confirm if you can add t-mobile's web 'n' walk AFTER you've signed up for a contract with PBD please?

This is an extract from the terms and conditions:-

Tariff Change
If you change the tariff you selected on your Mobile Media Systems Deal within 180 days of your initial bill, we will invoice you with the minimum sum of £100 plus VAT per handset. All cash back claims become null and void if your tariff is changed within the contract period.

Just wondering if anyone has any experience of this or if they would use this as a reason not to pay out?

Thanks
Tracey


Edit to say I've just emailed them to ask the same question. Will post their reply in case anyone else is thinking of doing this.


Usually they do not mind as long it is not lower than the contract you are paying but saying that you are best to ask your cashback provider as you just don't know nowadays and any little adjustment to your bill and you lose your cashback.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Looking for Twitter login?
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!