Funny real name. - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Funny real name.

£0.00 @
You've got to ask yourself what kind of parents name their child Doug Hole. They either have a very wicked sense of humour or they didn't really think it through properly. Either way, they're not al… Read More
diabeticguy Avatar
8y, 5m agoPosted 8 years, 5 months ago
You've got to ask yourself what kind of parents name their child Doug Hole. They either have a very wicked sense of humour or they didn't really think it through properly.
Either way, they're not alone; a study has revealed the most unfortunate names in the UK and joining Doug Hole on the list are Justin Case, Hazel Nutt and Stan Still.

The list of names was uncovered by researchers from parenting group TheBabyWebsite.com after trawling through telephone records.

Retired RAF airman Stan Still, 76, from Gloucestershire, has said his name has been a "blooming millstone around my neck my entire life.

"When I was in the RAF my commanding officer used to shout Stan Still, get a move on' and roll about laughing," he said.

"It got hugely boring after a while."

Mr Hole of Penrith, Cumbria, did not want to comment on his name. "I don't want to be involved just because I have an unusual name," he said.

However Rose Bush from Coventry said: "I love my name. I always get comments about it but they are always very positive."

A spokesperson for TheBabyWebsite said: "Parents need to think carefully when choosing names for their children.

"Their name will be with them for life and what may be quirky and fun for a toddler might be regretted terribly when that person becomes older or even a grandparent perhaps."

Here's the full list of unfortunate names from the UK: Stan Still, Helen Back, Doug Hole, Terry Bull, Tim Burr, Rose Bush, Pearl Button, Will Power, Barry Cade, Mary Christmas, Chris Cross, Teresa Green, Ray Gunn, Jo King, Sonny Day, Justin Case, Lee King and Max Power.

A similar search in the US found these: Bill Board, Anna Prentice, Annette Curtain and my personal favourite Carrie Oakey.



Source: yahoo.co.uk
diabeticguy Avatar
8y, 5m agoPosted 8 years, 5 months ago
Options

All Comments

(47) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Helen Back, Ray Gunn


I wouldn't be able to keep a straight face if faced with those :lol:
#2
What about Edna Clouds :-D
#3
During my long and winding working life I have come across a Penny Chew, Labia Ramm and Steven Diclic. :-D
#4
Funny how most of them sound like porn stars. Mike Hunt is a good n tasty one - got left out :(
#5
A friend of a friend is called Mike Hunt, and my old teacher at school was a Mr. P. Green :lol:
#6
I have delt with a man with the name JESUS
#7
BlondeBella
I have delat with a man with the name JESUS


Did you tell him to stop walking on the water while you were fishing! :-D
#8
MrGrumpyman
Did you tell him to stop walking on the water while you were fishing! :-D


Yeah i told him it gets really frustrating:whistling:
#9
there was a chap in my last job called Buck Rogers.....

not the same topic exactly, but i've been itching to post this in a semi relavant thread for years. :)
#10
I boy in my class at school was called willie small:giggle:
#11
used to know a woman called aggie bitters
#12
Science teacher was called Mr. Stuck
#13
what about the rugby commontator Mr Rick O'Shea
#14
In my call centre years I spoke to one Mr Eric Shawn before!

It was an awesome day! :-D
#15
Haha, a good one back at school was Mrs A. Manne which got a few laughs
#16
I dont get Helen Back :oops:
#17
Mrs.Z
I dont get Helen Back :oops:


Hell
And
Back

:-D
#18
Mrs.Z
I dont get Helen Back :oops:


hahahaha neither did i...... glad you asked :oops: thx MC

my surname is bowes and i love harry for a boys name but there was no way i could call my child harry bowes :lol:
#19
lyndsbowes
hahahaha neither did i...... glad you asked :oops: thx MC

my surname is bowes and i love harry for a boys name but there was no way i could call my child harry bowes :lol:


Im glad you didn't, the poor kid would of neber of lived it down:p
#20
BlondeBella
Im glad you didn't, the poor kid would of neber of lived it down:p


lol i know.... love the name tho :-D
#21
lyndsbowes
lol i know.... love the name tho :-D


It is a really nice name, least you put your boys first
#22
BlondeBella
It is a really nice name, least you put your boys first


my name is L.Bowes :lol:
#23
lyndsbowes
hahahaha neither did i...... glad you asked :oops: thx MC

my surname is bowes and i love harry for a boys name but there was no way i could call my child harry bowes :lol:


:-Dyou could have called him..RICHARD.E,BOWES. dickebowes for short!
#24
lyndsbowes
my name is L.Bowes :lol:


Thats funny:lol:
#25
Mr Weasle
:-Dyou could have called him..RICHARD.E,BOWES. dickebowes for short!


hahahaha thats a good un
#26
BlondeBella
Thats funny:lol:


hehehehe
#27
lyndsbowes
hahahaha thats a good un.... my husbands cousin called her child sam.... sam bowes :?


:thumbsup:
#28
Mr Weasle
:thumbsup: nice 1 be careful someone may have a go at you for that


:oops: i don't really know what it means but people say it's a daft name :oops: i will delete it tho just incase thx :thumbsup:
#29
Mr Weasle
:thumbsup: nice 1 be careful someone may have a go at you for that


will you edit your quote pls
#30
I don't get it either blonde moment
#31
Has anyone heard of an ...............R Sole.................... , they say there's a few of them about ?
#32
There was a lad at my school called Will Worms and we all used to joke that his middle name was Scott although not sure if it actually was
#33
i went to school with a girl called joy rider lmao
banned#34
Hazel nut and justin case... LOL
banned#35
michelle2207
i went to school with a girl called joy rider lmao


ahahahaa
#36
There was a barmaid in my local pub a few years back name called Stephanie Wood.... And I stephanie wood.. :-D


There really was.. :)
#37
lyndsbowes
hahahaha neither did i...... glad you asked :oops: thx MC

my surname is bowes and i love harry for a boys name but there was no way i could call my child harry bowes :lol:


That would of been a sweet name :-D
#38
I know someone that has two friends called Annette Curtain and Richard Head.....Richard Head, that's very unfortunate.
#39
Years ago when i was working in a "battery hen farm" (aka Call Centre) i had a call come up while the MD was sat next to me listening in. The name that came up was for a Mr N E Bast**d (I swear this is true) so i did a surname search and a whole bunch o' Bast***s came up. Apparently it's a french name but i dunno if this is true.
#40
There was a girl in the accounts department where I used to work called Emma Dale.

At school there was a James Bond in my class. You can imagine the excuses if he was ever late - "Sorry sir, just been on a top secret mission"!!.
There was another boy at school called Steve McQueen. I remember hearing about Steve McQueen dying and feeling really sad that someone only a year older than me had died. But when I saw him the next day at school I found out that there was actually an actor with the same name!!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!