Gears of War 2 - Coming soon! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Gears of War 2 - Coming soon!

Bigpoppaad Avatar
8y, 1m agoPosted 8 years, 1 month ago
Gears of War 2 is coming out November the 7th - Mine is pre-ordered a long time ago

Probably going to be game of the year. Your views?

Are you getting? No? Why not?

Bigpopaad
Bigpoppaad Avatar
8y, 1m agoPosted 8 years, 1 month ago
Options

All Comments

(31) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
LBP - game of the year.

Never liked the first one, didnt even bother finishing it so.
#2
t0mm
LBP - game of the year.

Never liked the first one, didnt even bother finishing it so.


LbP? Sorry I'm not 'down with the kidz' here at HUKD... even tho im a kid myself.

OMG! Insanity - Story is immense - Graphics are immense - Voice overs are immense - Gameplay is immense (10/10) for me! Online is still busy today! I play each night!
#3
little big planet - playstation 3
#4
im not getting it, well not atm anyway.. the first is ok.. just dont love it, saving my time for COD5.

or mb little big planet (which is LBP) (ps3)
1 Like #5
Yeah, can't wait. Earlier in the year I thought this was going to be the second best game (only beaten by GTA - but that was a let down) but now should be the best. Can't wait to play some of the new modes eg Horde. I am still playing GoW and still going for seriously - over 15000 kills and still no achievement.
#6
gow 2 ftw! gow is amazing, ill b there in the quewe, making conversation wit the other ppl quewing, whilst knowing that when i get online, those same ppl, will accuse me of being gay, a noob, a cheater, a fat kid.....gonna b great!
1 Like #7
DD98
Yeah, can't wait. Earlier in the year I thought this was going to be the second best game (only beaten by GTA - but that was a let down) but now should be the best. Can't wait to play some of the new modes eg Horde. I am still playing GoW and still going for seriously - over 15000 kills and still no achievement.


lol at no achievement 1250 ftw :-D
#8
Yeh HORDE mode will be awsome, ive already gathered lots of gamertags to join up with and pairs for campaign ect - Im going to solo casual to unlock Insane, then probably duo the hard insane bits, but most isnt to bad... Take your time, and take some nice headshots, Thats how i play!

O ****! TICKER!
1 Like #9
I liked GOW more than COD4, so playable - those graphics in HD were/are mindblowing.
#10
robtallica
I liked GOW more than COD4, so playable - those graphics in HD were/are mindblowing.


Both are immense Games - Overall GoW 10/10 - COD 9/10

Gears of war is just my kinda story line aswell - Not to real so that its the same as every other army game out there -.- COD, BiA ect But non of those pathetic 'plasma' or 'ray' guns like halo. Pure balistic love!
#11
acecatcher3
gow 2 ftw! gow is amazing, ill b there in the quewe, making conversation wit the other ppl quewing, whilst knowing that when i get online, those same ppl, will accuse me of being gay, a noob, a cheater, a fat kid.....gonna b great!


so true, rep given..... lol :-D ....oj

I've preordered with game so hopefully will get it a day early...
#12
Yeh same here with the pre-order

GoW Fan = REP to all those guys who said its imense :D
#13
DD98
so true, rep given..... lol :-D ....oj

I've preordered with game so hopefully will get it a day early...


lool! gonna b quality, same here bpp gonna look for a fool who will b marcus in campaign, wonna get the "ply as dom" achievement haha
#14
acecatcher3
lool! gonna b quality, same here bpp gonna look for a fool who will b marcus in campaign, wonna get the "ply as dom" achievement haha


Either a fool - Or some 24/7 nerd (probably going to be me ill be that hooked on it) that just plays campaign after hes completed it on insane in a few hours lol (Probably looking for COG Tags as a guide wont be up for a few days)
#15
NEW WEPONS!

- Scorcher - Flamethrower of love

- Mulcher - Basically a chunk of butt owning portable troika

- Auto Pistol - GoW Answer to a mini uzi to pop a cap in some locusts brain

- Mortar - Need I say *pop out of barrel* Bang on some poor locusts head
#16
nah balls to it, great graphics but couldn't get that nonsense cover system.

I'll stick to cod5(beta is excellent) and pro evo.
#17
ants97
nah balls to it, great graphics but couldn't get that nonsense cover system.

I'll stick to cod5(beta is excellent) and pro evo.


Yeh, COD 5 will be immense, Stupid em bringing the games out so close together , sure get em in before crimbo and everything, but 2 biggest games of the year - I cant own on both at the same time!
#18
The cover system is immense! Thats what made gears so kool i think. and the UNREAL ENGINE! WOOP FOR EPIC
#19
Bigpoppaad
Yeh, COD 5 will be immense, Stupid em bringing the games out so close together , sure get em in before crimbo and everything, but 2 biggest games of the year - I cant own on both at the same time!


lool im goin bk into a clan for gow2, return of the geek.
#20
acecatcher3
lool im goin bk into a clan for gow2, return of the geek.


Never felt much need for clans - On both COD AND Gow1, Ive always had a relli good friend base - Everyone knows everyone kinda thing, Suppose its kinda an unoffical clan - We seriously own tho.
#21
Think Im going to go on gears now actually.
#22
Bigpoppaad
Never felt much need for clans - On both COD AND Gow1, Ive always had a relli good friend base - Everyone knows everyone kinda thing, Suppose its kinda an unoffical clan - We seriously own tho.


lol i used to b such a clan geek it was unbelievable! im gonna do another 1 for the lols! il come into ur gaes tho obvs and show u im a beast. :thumbsup:
#23
Bigpoppaad
Think Im going to go on gears now actually.


ill hit it tomorrow after gym, add

sylar i vantage
#24
acecatcher3
ill hit it tomorrow after gym, add

sylar i vantage


Done mate - Mine GT is my HUKD Username
#25
Any more thoughts anyone?
#26
to check out my geekyness and clans

http://uk.youtube.com/user/acecatcher3

check out my chainsaw 2v2 tho, just for the lols
#27
Bigpoppaad
Any more thoughts anyone?


Just been having a read here

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1025

Just read the first page (so far) but it gives you a good review of the different multiplier modes and how they work etc.
#28
I'll be getting Farcry 2 and mirrors edge.
#29
where was the pre-order for the special edition n here a while ago? i ordered but cant remeber where from ?
#30
Ordered spesh edition from HMV in July I think...

This and Mirrors Edge for the PS3 are my main ones for the end of this year.

Can't decide whether to go for COD5 on 360 or PS3 yet...
#31
Time to start this baby up again!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!