Glad to be back - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Glad to be back

crazyblondechick Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
glad to be back folks..... man iv missed this place :)

so what have i missed??

x
crazyblondechick Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
Options

All Comments

(53) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#1
swine flu and littlewoods deals
#2
welcome back sweetie x x
#3
Who are you?? where have you been?
banned#4
you only joined last month LOL
#5
bykergrove
swine flu and littlewoods deals


:roll:and more littlewoods deals
#6
Already welcomed you in your car thread...........................greedy lol

Dunno what you have missed as I haven't been around much but prob just the usual
#7
and snooker! lol nah seriously welcome back :thumbsup:
#8
WB - i read why you was away ..so unfair
#9
ClarityofMind
welcome back sweetie x x

Thanks :thumbsup:

bellabonkers
Who are you?? where have you been?

Im saxo_appeal's girlfriend and i got banned but cant talk bout it :whistling:

DangerGod
you only joined last month LOL

Its easy to get addicted to though! :p

wulshaz
seriously welcome back :thumbsup:

Thanks :w00t:
#10
ohhh you got a gagging order...lol well good to see your back :)
banned#11
didnt you cheat on him?
#12
bykergrove
didnt you cheat on him?


that was his ex!!! cheers lol glad we got that cleaned up! lol

saxo is saying shocked u remember
#13
http://i88.photobucket.com/albums/k181/saxo_appeal/lisa-1.jpg

thats me!!!!!!!!!! back and hopefully for good :w00t::w00t:
banned#14
crazyblondechick
that was his ex!!! cheers lol glad we got that cleaned up! lol

saxo is saying shocked u remember


i only remember because it ****** me off so much!
banned#15
Oh my God...Hello
#16
Wenchybev
WB - i read why you was away ..so unfair



i know :( but back now :w00t:
#17
DangerGod
Oh my God...Hello


pmsl
banned#18
ive missed you so much...welcome back!!! loool
#19
DangerGod
ive missed you so much...welcome back!!! loool


oh my god, you are so bad LOL
1 Like #20
DangerGod
ive missed you so much...welcome back!!! loool



:oops: hahahahahahaha missed u too :thumbsup:
banned#21
crazyblondechick
:oops: hahahahahahaha missed u too :thumbsup:


lool repped.... sexy.... thing...missed....u....loads....
#22
Wenchybev
WB - i read why you was away ..so unfair


I need a link...
banned#23
DangerGod
lool repped.... sexy.... thing...missed....u....loads....


OI!! leave saxo's bird alone!
banned#24
bykergrove
OI!! leave saxo's bird alone!


ohhh errr.... ill try
#25
DangerGod
lool repped.... sexy.... thing...missed....u....loads....


saxo,s girlfriend,you tart
#26
bellabonkers
I need a link...


link is http://www.hotukdeals.com/item/381911/dvd-collection-for-sale-300/

but lets not say much more on that subject before i get ban again!! lol :whistling::whistling:
banned#27
oh noes... what have i dones...
#28
ettam123
saxo,s girlfriend,you tart


i never did a thing hehehe saxo is sitting next to me laughing anyway lol :p
#29
crazyblondechick
i never did a thing hehehe saxo is sitting next to me laughing anyway lol :p


are you having a baby? Congratulations!!
banned#30
lol btw... what is his username here...the name does ring a b-b-bellll? and he should be proud... shes nice. really nice
#31
crazyblondechick
i never did a thing hehehe saxo is sitting next to me laughing anyway lol :p


it was danger i was calling a tart
banned#32
ettam123
it was danger i was calling a tart


yeh she knows that....
#33
*lost
what have i missed?! :whistling:

wb btw, cbc.
#34
DangerGod
yeh she knows that....


we love DG for his tartiness, it makes us laugh :)
banned#35
ClarityofMind
we love DG for his tartiness, it makes us laugh :)


lol erghhh am i becoming abit of a tart... oh lawd u dint see nuttin :p
#36
DangerGod
lol btw... what is his username here


saxo_appeal is his username mate :thumbsup:

ettam123
it was danger i was calling a tart


ahhhhhh gotcha ;-) haha
#37
DangerGod
lol erghhh am i becoming abit of a tart... oh lawd u dint see nuttin :p


it was the way you went from 0 to 60, when she added her photo! LOL
banned#38
ClarityofMind
it was the way you went from 0 to 60, when she added her photo! LOL


haha nah to be fair ive had a few.... if i knew she was taken i wouldnt dare of.
#39
ClarityofMind
it was the way you went from 0 to 60, when she added her photo! LOL


well what can i say.... i have that effect on some ppl ;-) :whistling: haha
#40
crazyblondechick
well what can i say.... i have that effect on some ppl ;-) :whistling: haha


oh you're so pretty hon x x x

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!