Good morning to everyone on HUKD x x - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Good morning to everyone on HUKD x x

DLM Avatar
banned8y, 2m agoPosted 8 years, 2 months ago
Hope you are all happy and smiling.
DLM Avatar
banned8y, 2m agoPosted 8 years, 2 months ago
Options

All Comments

(45) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Good Morning fellow HUKDer's :-D
banned#2
Good morning:-Dxxx
banned#3
Good Morning fellow prisoners - of love
#4
Ive got a headache...
suspended#5
good morning everyone .... hopes all well :-D
http://img299.imageshack.us/img299/5115/gdpitcom45464554230lafftd3.gif
banned#6
red_dwarfer
Ive got a headache...


Shall i give you a shoulder massage? :-D
#7
Mornin :thumbsup:
banned#8
Dell_in_the_bed
Good Morning fellow prisoners - of love


Hello happy prisoner - of love x x
banned#9
morning people. im sleepy :p x
banned#10
red_dwarfer
Ive got a headache...


No, it's 'Good morning, I've got a headache'.:thumbsup:
banned#11
salder21
morning people. im sleepy :p x


Late night? :roll:
#12
Morning All- Am a bit sad as have just dropped my little boy off at school for his first day. Boo Hoo!
banned#13
bluetigermobiles
Morning All- Am a bit sad as have just dropped my little boy off at school for his first day. Boo Hoo!


You'll be ok, it will soon be home time for him x x
banned#14
DLM
Late night? :roll:


nope :-( you never showed up remember!!! :-(
#15
Hello DLM

A song to make everyone smile

(best listened to and not watched - for the mental imagery)
banned#16
salder21
nope :-( you never showed up remember!!! :-(


I know, sorry.

I'm in demand :roll:
suspended#17
bluetigermobiles
Morning All- Am a bit sad as have just dropped my little boy off at school for his first day. Boo Hoo!



awww i remember that feeling ((((hugs))))

dont worry when they get to 12 and 15 you cant wait to see the back of them lol
banned#18
robtallica
Hello DLM

A song to make everyone smile

(best listened to and not watched - for the mental imagery)


Morning.

How are things in Berkshire today?
banned#19
Sadler wake up matey.... your boss has got my number, i had given it to her for diffferent reasons orriginally though
#20
DLM
Morning.

How are things in Berkshire today?


Mostly grey - rain is on the horizon.

Is Manchester sunny?:)
banned#21
bluetigermobiles
Morning All- Am a bit sad as have just dropped my little boy off at school for his first day. Boo Hoo!


Awh hope he enjoys his first day

nicki3668
awww i remember that feeling ((((hugs))))

dont worry when they get to 12 and 15 you cant wait to see the back of them lol


Hiya Nicki you look sexier in your new avi
banned#22
robtallica
Mostly grey - rain is on the horizon.

Is Manchester sunny?:)


Same x x
banned#23
Its quite sunny here this afternoon - come to think about it someone needs to wish me a good afternoon
banned#24
DLM;2943865
Same x x


:roll:
suspended#25
robtallica
Hello DLM

A song to make everyone smile

(best listened to and not watched - for the mental imagery)


lol very good

watch this lmao

http://uk.youtube.com/watch?v=dyqEPgRc6IE
banned#26
Dell_in_the_bed
Its quite sunny here this afternoon - come to think about it someone needs to wish me a good afternoon


Good afternoon ;-)
#27
Good morning to everyone who has replied in the thread! :)
suspended#28
Dell_in_the_bed
Awh hope he enjoys his first day



Hiya Nicki you look sexier in your new avi


lol its only cos im winking at ya babe ;-)
banned#29
Buttmonk3y
Good morning to everyone who has replied in the thread! :)


Good morning, how is little Daisy today? x x
#30
DLM
Good morning, how is little Daisy today? x x


She is great, thanks for asking, although she is trying to grab the laptop.


hyd5xcf;

FSZV='/

Thats Daisy saying morning DLM.:thumbsup:
banned#31
Buttmonk3y
She is great, thanks for asking, although she is trying to grab the laptop.


hyd5xcf;

FSZV='/

Thats Daisy saying morning DLM.:thumbsup:


Good morning little Daisy, goo goo gah gah x x
#32
lol, She is finally gone for a nap, Bfast time then that means!
banned#33
Buttmonk3y
lol, She is finally gone for a nap, Bfast time then that means!


I bet you always have yours after Daisy.

I bet she is a right little Diva x x
#34
Afternoon,

Just wanted to say hello and what a great website this is.......Already getting refreshed too often for my bosses liking.

Barmy.
banned#35
Barmy Army
Afternoon,

Just wanted to say hello and what a great website this is.......Already getting refreshed too often for my bosses liking.

Barmy.


Good Afternoon, hope to see you more often :thumbsup:

Always keep the boss happy or join the job centre queue like me :roll:
#36
DLM
I bet you always have yours after Daisy.

I bet she is a right little Diva x x


Dont get a chance to eat before her, if i try, she give me "the look" and i feel bad!

Yeah, 9 months old and loves the mirror already!
banned#37
Buttmonk3y
Dont get a chance to eat before her, if i try, she give me "the look" and i feel bad!

Yeah, 9 months old and loves the mirror already!


I bet you want to keep her that age, forever x x
#38
DLM
I bet you want to keep her that age, forever x x


Yup, she has finally started going forward in her walker (At last) but still not crawling and no :?
banned#39
Buttmonk3y
Yup, she has finally started going forward in her walker (At last) but still not crawling and no :?


She is at a nice age, learning how to walk etc....
#40
Yeah, she loves trying to stand up (with support) and also trying to clap (Or when we do it for her) Gets a really dig cheesy grin on her face, always makes me laugh.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!