Got a mad craving...... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Got a mad craving......

Miss Money Penny Avatar
8y, 2m agoPosted 8 years, 2 months ago
Can any one tell me where I can buy Lemon Drizzle cake? I've seen Lemon cake in supermarkets and cake shops however I've only manged to get Lemon Drizzle cake from the sandwhich van at work... LOL

All advice welcome.... Ps: I know I could get a recipe and make one but I CBA to be honest :Op

Ta folks! x
Miss Money Penny Avatar
8y, 2m agoPosted 8 years, 2 months ago
Options

All Comments

(33) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Asda sell lemon drizzel cake in their fresh cake section :thumbsup:
#2
lemon drizzle cake....mmmmmmmmmmmmmmm
#3
jennybubbles
Asda sell lemon drizzel cake in their fresh cake section :thumbsup:


Do they????? My mumsy works in Asda, I might have to call her and ask her to buy me some! :)

Thanks :friends:
#4
think tescos sell it too, if not in fresh cake from theres the just add water stuff, i think still have toi make but less work
#5
shanecr
lemon drizzle cake....mmmmmmmmmmmmmmm


Tell me about it...... :p
#6
Yup, asdas is nice
#7
Miss Money Penny
Do they????? My mumsy works in Asda, I might have to call her and ask her to buy me some! :)

Thanks :friends:


Think I'll make one tonight now :)

Or maybe a sponge with jam and coconut on the top cos thats lush too
#8
shosie
think tescos sell it too, if not in fresh cake from theres the just add water stuff, i think still have toi make but less work


I usually shop in Tesco's and have'n't quite spotted it in there, however I will have a re-goosey tommorow! ;-)
#9
jennybubbles
Think I'll make one tonight now :)

Or maybe a sponge with jam and coconut on the top cos thats lush too


No..... I'm so jealous now :oops:
#10
im sure morrison sell it 2.
#11
Miss Money Penny
I usually shop in Tesco's and have'n't quite spotted it in there, however I will have a re-goosey tommorow! ;-)


they do one in the same place that they have the birthday cakes but TBH I thought it was yucky :oops:
#12
Miss Money Penny
No..... I'm so jealous now :oops:


I'd send ya some but don't think it would survive the posting :p
#13
I think Marks and Spencer do one.

It is called Marks and Spencer Classic Lemon Drizzle Cake (a search on that in google certainly find "hits" for it). Cant find a picture of it though.
#14
I think I may have to drive to my local Asda and grab a Lemon Drizzle cake before I go loopy... whilst i'm there i might be tempted to grab a DIY pizza... they are lush! :-D
#15
guilbert53
I think Marks and Spencer do one.

It is called Marks and Spencer Classic Lemon Drizzle Cake (a search on that in google certainly find "hits" for it). Cant find a picture of it though.


I love M&S food....it's a real treat for me as I do find them a little pricey but well worth it! :thumbsup:
#16
might not have been in there then. i dunno i did get it from sumwhere once
#17
Ok so far... Asda and M&S are on the radar! Any one tried either or both of these? Not sure which one would be the best bet.... However M&S might just have the lead as they always do!
#18
they are both yummy but I find the M&S one hard to get hold of (must be really popular)
#19
jennybubbles
they are both yummy but I find the M&S one hard to get hold of (must be really popular)


It's always early doors with M&S or the shelves are empty by midday on a Friday! Especially with there "2 can dine for £10" offer.
#21


If you mean the iced maderia cake its awful :lol:

don't know about the lemon slices though :)
#22


Oh do they?? Thank you for looking... If I dont grab some tonight then I'll definatly get one tommorow on my regular weekly shop!. Thanks for that :thumbsup: :)
#23
jennybubbles
If you mean the iced maderia cake its awful :lol:

don't know about the lemon slices though :)


Oh no I definately want Lemon Drizzle Cake.... No Mr Kipling slices!!! LOL :p
#24
jennybubbles
If you mean the iced maderia cake its awful :lol:

don't know about the lemon slices though :)


nah i was on about the tescos value healthy living lemon drizzle slices
#25
:thumbsup: Yummy Yum Yum. Why not try making your own, it's dead easy you know.
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/4942/lemon-drizzle-cake
#26
shosie
nah i was on about the tescos value healthy living lemon drizzle slices


Healthy living? for cake??? are you mad?????? :lol: :lol:
#27
jennybubbles
Healthy living? for cake??? are you mad?????? :lol: :lol:


Best statement of the evening!! :w00t:
#28
teamsupport
:thumbsup: Yummy Yum Yum. Why not try making your own, it's dead easy you know.
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/4942/lemon-drizzle-cake


Im soooo lazy id rather grab one off the shelf instead! :oops:
#29
jennybubbles
Healthy living? for cake??? are you mad?????? :lol: :lol:


itd seem so, i mean how healthy can a cake be? its porbably only quarter the amount of fat ect cos its quarter the amount of th cake?
#30
Tesco do a fantastic lemon drizzle cake. It's with the fresh cream cakes cos it's got a small amount of fresh cream in. It is absolutely divine.
#31
I'm going to M & S tomorrow so I'll get you a lemon drzzle cake, eat it for you (all by myself) and let you know how good it was!:giggle:
They are yummy.
Haven't tried any others but surely they'd be ok and cheaper
#32
ok just HAD to make one today. Look good by the way :)
#33
did you get your cake?

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!