haha this is pretty good! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

haha this is pretty good!

D_G Avatar
banned6y, 3m agoPosted 6 years, 3 months ago
might have been posted but oh well! link in first post.
D_G Avatar
banned6y, 3m agoPosted 6 years, 3 months ago
Options

All Comments

(25) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#2
never seen that before, cant stop now :)
banned#3
hahaha thats awesome X)
#4
i dont get it :|
#5
ilovepink
i dont get it :|


What did you do to the bear?
1 Like #6
now i get it looool
banned#7
yeah its pretty good, probably see more like this soon :)

my favourite has gotta be ''urine'' X)
#8
you tried 'has sex with' lol
#9
check out 'bakes' too
banned#10
birdyboyuk
you tried 'has sex with' lol


first one i tried X)

ha bakes is pretty cool
#11
it wont work for me :( will try again later
#12
i tried the sex one first as well
#13
tried sex.

Kisses is funny

so is plays football
#14
eats is also good
#15
try tipp-ex
#16
bakes is good
banned#17
notts6501
try tipp-ex


lol
#18
lol pretty good :)
#19
type in "Fart"
#20
lol, kisses, phones, fart
then
builds = error 404
#21
marries is good
#22
This is fantastic :) cheers!
#23
Plays is funny! :p
#24
OMG, I'm literally laughing out loud, it's brilliant!!
I liked all the above, my first was hug, but shoots is funny.

Edit: football is good too. Also try drugs and try cuts. And shake. Fill isn't like the others tho.


Edited By: sickly sweet on Sep 03, 2010 23:25: info
banned#25
sickly sweet
OMG, I'm literally laughing out loud, it's brilliant!!
I liked all the above, my first was hug, but shoots is funny.

Edit: football is good too. Also try drugs and try cuts. And shake. Fill isn't like the others tho.



lol its not that funny ;p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!