hehe just ordered some gelli baff - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

hehe just ordered some gelli baff

donnaraine Avatar
7y, 3d agoPosted 7 years, 3 days ago
and im 24 years old, is that bad? lol. cant wait to have a slimy bath lol
donnaraine Avatar
7y, 3d agoPosted 7 years, 3 days ago
Options

All Comments

(40) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
1 Like #1
Lololololololololololololololololololololololol
#2
yes you are very bad so straight to bed after your bath.
#3
i bet you dont buy it again
#4
solarforce
i bet you dont buy it again


and why do you say that?

tbh i probs wont, i just want to know what its like lol
#5
:giggle:
#6
Can you not get slime all over you for free?

Pics link again please;-)
#7
donnaraine
and why do you say that?

tbh i probs wont, i just want to know what its like lol


its one of those products that you think cooool, but soon realise that its not.
#8
solarforce
its one of those products that you think cooool, but soon realise that its not.


your probs right, still doesnt stop me though :-D
#9
Pictures or you're lying :-D

Remember not to put a lot of water in the bath, you can only put a couple of centimetres in or it won't go slimy.


P.s. You sound kinky. I don't suppose you live in Doncaster do you?
#10
donnydude
Pictures or you're lying :-D

Remember not to put a lot of water in the bath, you can only put a couple of centimetres in or it won't go slimy.


P.s. You sound kinky. I don't suppose you live in Doncaster do you?


Location: bishop auckland :whistling:
#11
donnydude
Pictures or you're lying :-D

Remember not to put a lot of water in the bath, you can only put a couple of centimetres in or it won't go slimy.


P.s. You sound kinky. I don't suppose you live in Doncaster do you?


haha noooo sorry!

erm how do i sound kinky?
#12
Not only does she buy bath gelli she's also absolutely gorgeous :)

Hi chick! :) x
#13
ClarityofMind
Not only does she buy bath gelli she's also absolutely gorgeous :)

Hi chick! :) x


hey hun!

would disagree on the gorgeous bit like lol.

you ok?
#14
donnaraine
hey hun!

would disagree on the gorgeous bit like lol.

you ok?


I'm fine thanks! working til thursday (days) now and then thurs night too and then sat night. Argh!

How've you been? xx
#15
ClarityofMind
I'm fine thanks! working til thursday (days) now and then thurs night too and then sat night. Argh!

How've you been? xx


im good, had a busy day. driving lesson followed by paint shopping. decided im going to paint my bedroom furniture white then put fancy wallpaper in my wardrobe door panels and on drawer fronts, god only knows how it will turn out lol.

im back on days as of tomorrow and off next week! :-D i'll be going back to a mixture of days and nights for at least 2 weeks though, and working night shift over new years eve :x
#16
you get paid extra for new years eve tho right?

I love new yrs eve/christmas eve/christmas day as I can charge like triple time :)
#17
ClarityofMind
you get paid extra for new years eve tho right?

I love new yrs eve/christmas eve/christmas day as I can charge like triple time :)


i'll get time and a half after 12 when its officially new years day but thats it :x

not sure if id rather do days or not, at least doing the nightshift i wont have the neighbours partying keeping me up all night when i would be working the next day. got to look on the bright side i suppose
#18
donnydude
Pictures or you're lying :-D

Remember not to put a lot of water in the bath, you can only put a couple of centimetres in or it won't go slimy.


P.s. You sound kinky. I don't suppose you live in Doncaster do you?


dude wtf lol
#19
donnaraine
i'll get time and a half after 12 when its officially new years day but thats it :x

not sure if id rather do days or not, at least doing the nightshift i wont have the neighbours partying keeping me up all night when i would be working the next day. got to look on the bright side i suppose


Yup :) My work dies off big time after crimbo, so it'll get quiet for me soon xx
#20
micoo
dude wtf lol


lol micoo :p
#21
micoo
dude wtf lol


Hey babes you can second me... isnt Donna gorgeous? x
#22
ClarityofMind
Yup :) My work dies off big time after crimbo, so it'll get quiet for me soon xx


be nice to be able to relax for a bit but i guess the money comes in handy. youll have plenty time off for maternity soon enough though
#23
ClarityofMind
Hey babes you can second me... isnt Donna gorgeous? x


i dont think micoos seen a pic of me haha
#24
im intrigued... what the chuff is gelli baff? is it like matey but for different kinds of baths...
#25
DMERC
im intrigued... what the chuff is gelli baff? is it like matey but for different kinds of baths...


you add it to bath water and it turns to jelly! then you add the disolver and it turns back into water. its for kids really but i couldnt resist :oops:
#26
donnaraine
i dont think micoos seen a pic of me haha


he uses my facebook to hunt down the pretty girls :giggle:
#27
DMERC
im intrigued... what the chuff is gelli baff? is it like matey but for different kinds of baths...


makes the water all thick and gloopy!
#28
donnaraine
you add it to bath water and it turns to jelly! then you add the disolver and it turns back into water. its for kids really but i couldnt resist :oops:



sounds ace... is it edible? or is that too far...
#29
Never heard of it before...

But, that looks awesome. I want some (and I'm 30).
#30
loool at this i love the stuff is amazing

CHRISTMAS LIST

-- lots & lots of geli baff !!!
#31
ClarityofMind
he uses my facebook to hunt down the pretty girls :giggle:


lol well tell him to add me then! he cant just nosey cos mines private lol
[helper]#32
DMERC
im intrigued... what the chuff is gelli baff? is it like matey but for different kinds of baths...


http://www.gellibaff.co.uk/:)
#33
DMERC
sounds ace... is it edible? or is that too far...


no lol, dont think its toxic though. think if i add some strawberry crusha to the water i can eat it too? :?
#34
lol we just made sure the bath gelli company wont go into administration this crimbo!

Micoo she says add her :)
#35
ClarityofMind
lol we just made sure the bath gelli company wont go into administration this crimbo!

Micoo she says add her :)


hiya CoM x x
#36
aah96
hiya CoM x x


Hello my gorgeous darling :) How are you today?

My girlies are at drama lessons :)
#37
ClarityofMind
Hello my gorgeous darling :) How are you today?

My girlies are at drama lessons :)


im fine thankyou and youre self ? x

im going to be kicked of in like 5 mins lol how have you been ? x
#38
aah96
im fine thankyou and youre self ? x

im going to be kicked of in like 5 mins lol how have you been ? x


I'm fine mostly hun, have a bit of flu at the moment :)

Looking forward to crimbo? what do you want from Santa? ;-)
#39
ClarityofMind
I'm fine mostly hun, have a bit of flu at the moment :)

Looking forward to crimbo? what do you want from Santa? ;-)


aww well get well soon & no not realy i dont get that happy feeling any more ive turned into scruge lol hard year though realy. 1st crimbo without nana :-(
#40
aah96
aww well get well soon & no not realy i dont get that happy feeling any more ive turned into scruge lol hard year though realy. 1st crimbo without nana :-(


Nana would want you to enjoy yourself babe xxx

Don't worry everything will be fine

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!