HELP!!! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

HELP!!!

£0.00 @
How do I get my avi to move again? :( Read More
dontdothatagain Avatar
8y, 3w agoPosted 8 years, 3 weeks ago
How do I get my avi to move again? :(
dontdothatagain Avatar
8y, 3w agoPosted 8 years, 3 weeks ago
Options

All Comments

(105) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
lol no idea.
#2
do you only have the 1 file for it? or have you got it saved somewhere else?
#3
lfc_engravedonheart;5609395
do you only have the 1 file for it? or have you got it saved somewhere else?


It was on my desktop. The only 1 I have :)
#4
dontdothatagain
It was on my desktop. The only 1 I have :)


hmmm then it should move... might have to get someone to resize the file for you
#5
lfc_engravedonheart;5609405
hmmm then it should move... might have to get someone to resize the file for you


I've had it for so long tho :? :thinking:
#6
Working now!! :-D
#7
dontdothatagain
I've had it for so long tho :? :thinking:


yeah it does seem weird.... try it again and see if it works
1 Like #8
dontdothatagain
Working now!! :-D


YAY :thumbsup:
#9
lfc_engravedonheart;5609419
yeah it does seem weird.... try it again and see if it works


:-D
#10
dontdothatagain
:-D


i was too slow lol :thumbsup:
#11
lfc_engravedonheart;5609426
i was too slow lol :thumbsup:


lol. we can all be slow sometimes :whistling::p
#12
try pming sadie
#13
dontdothatagain
lol. we can all be slow sometimes :whistling::p


:lol: me more than others tho :lol:
#14
raptorcigs;5609440
try pming sadie


all fixed now. thanks tho. :)

lfc_engravedonheart;5609442
:lol: me more than others tho :lol:


dont be too hard on yourself :p
#15
dontdothatagain
all fixed now. thanks tho. :)



dont be too hard on yourself :p


LOL it's ok its the perks of being blonde :lol:
#18
started me of on a crusade coppying avvis for safe keeping now
#19
raptorcigs
started me of on a crusade coppying avvis for safe keeping now


lol, hiya rappy :)
#20
Alright laddies and ladies!
#21
RuthIess
Alright laddies and ladies!


hey gorgeous, your new avi is cool :thumbsup:
#22
Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful Bitsey-dog and thought I would relax with some banter :)
#23
lfc_engravedonheart
hey gorgeous, your new avi is cool :thumbsup:


Thanx i sent it to you last night.

Vikki told me to change it
#24
bitseylango
Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful Bitsey-dog and thought I would relax with some banter :)


Morning :thumbsup:
#25
RuthIess
Morning :thumbsup:


gone all quiet in here now :oops:
#26
Hi to everyone who just got on :-D
#27
bitseylango
Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful Bitsey-dog and thought I would relax with some banter :)


morning lovely bitsey... hows u hunny? xx

RuthIess
Thanx i sent it to you last night.

Vikki told me to change it


i know you did babe but i didn't have my phone lol
#28
dontdothatagain
Hi to everyone who just got on :-D


sup DDTA? :thumbsup:
#29
StevenA2000_uk;5609586
sup DDTA? :thumbsup:


Sup Steven :w00t: Quite happy, got 2 deals in the top 2 ;-)

How're you? :)
#30
dontdothatagain
Sup Steven :w00t: Quite happy, got 2 deals in the top 2 ;-)

How're you? :)


Have you? lol well done m8! Thats all my voting thats doing that :p

am good m8 cheers...jus about to go get some brekky...
#31
StevenA2000_uk
sup DDTA? :thumbsup:


hey ho stevie :thumbsup:
#32
StevenA2000_uk;5609611
Have you? lol well done m8! Thats all my voting thats doing that :p

am good m8 cheers...jus about to go get some brekky...


Yep, number 2 & 3, well pleased. Finally got what I set out to do, find a good deal :w00t:.

What ya having, better not be porridge :p
#33
lfc_engravedonheart


i know you did babe but i didn't have my phone lol


**** head :whistling: :p

Right be back son just listing my phone. Anyone want a HTC Touch HD? :)
#34
lfc_engravedonheart
hey ho stevie :thumbsup:


Sup Lyndsey baby,...:p

your record for replies is deplorable by the way :p you have the longest brb's in history lynds...:w00t:
#35
StevenA2000_uk
Sup Lyndsey baby,...:p

your record for replies is deplorable by the way :p you have the longest brb's in history lynds...:w00t:


Yeah i was waiting til 6am for her to brb last night and she went about 1am!!! :?
#36
dontdothatagain
Yep, number 2 & 3, well pleased. Finally got what I set out to do, find a good deal :w00t:.

What ya having, better not be porridge :p


Hell no!..lol no porridge here....prob a couple of rolls n square sausage, lashings of HP sauce....a bowl of choc nut clusters, mug of tea...and we'll see what else I can raid from the biccy cupboard afterwards :w00t:
#37
RuthIess
**** head :whistling: :p

Right be back son just listing my phone. Anyone want a HTC Touch HD? :)

I'll give you fiver for it.....including postage... :p

RuthIess
Yeah i was waiting til 6am for her to brb last night and she went about 1am!!! :?

looooooool yeah but you Stalk her ya maddy!!!! lol lol....
#38
StevenA2000_uk;5609638
Hell no!..lol no porridge here....prob a couple of rolls n square sausage, lashings of HP sauce....a bowl of choc nut clusters, mug of tea...and we'll see what else I can raid from the biccy cupboard afterwards :w00t:


Healthy start to the day :w00t::p
#39
DDTA ....can you rename the thread to the Sunday chat thread coz thats wot it appears to be turning in to m8! cheers! :-D
#40
RuthIess;5609627
**** head :whistling: :p

Right be back son just listing my phone. Anyone want a HTC Touch HD? :)


who's yer son? :?

Anyway, i'll give you £20 :p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!