Hmm what shall i get for my bday? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Hmm what shall i get for my bday?

£0.00 @
Well..Dont mean to sound greedy but my girlfriend keeps bugging me that she wants to buy me something for my 18th bday.. But i really dont want anything, dont know what to ask for lol! Any cool … Read More
Boom123 Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
Well..Dont mean to sound greedy but my girlfriend keeps bugging me that she wants to buy me something for my 18th bday..

But i really dont want anything, dont know what to ask for lol!

Any cool ideas?

Cheers
Boom123 Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
Options

All Comments

(39) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
how much she looking at spending ? (realistic)
[mod]#2
A Nintendo Wii
Driving lessons

or

if too much - a meal out
#3
i would go with hamster's idea but snazz it up

go for a meal then a night at a hotel .... what's better than spending the evening with the other half :p
#4
danny09;6416522
how much she looking at spending ? (realistic)

Umm i guess a hundred quid would be max.. i think :-)
andywedge;6416523
A Nintendo Wii
Driving lessons

or

if too much - a meal out

Ive got a wii and i can drive! lol :)
Meal sounds nice :D..

Keep the ideas rolling, I'll rep ya tommorow to tired too now!
#5
ask her to for that thing you hardly ever do :whistling:

or if your brave that thing that you never do!! :w00t:
[mod]#6
Beatles Singstar for the wii
#7
faevilangel;6416529
i would go with hamster's idea but snazz it up

go for a meal then a night at a hotel .... what's better than spending the evening with the other half :p

Can't really spend the night at a hotel - till after marriage lmao ;-) (we're muslims, her parents would wonder where she is and go mental!)
banned#8
a 3sum with a mate of hers...

EDIT:didnt read above comment...scrap that go for a meal
1 Like #9
Boom123
Can't really spend the night at a hotel - till after marriage lmao ;-) (we're muslims, her parents would wonder where she is and go mental!)


oh...scrap my idea then ;-)
#10
Boom123
Can't really spend the night at a hotel - till after marriage lmao ;-) (we're muslims, her parents would wonder where she is and go mental!)


doesn't have to be sexual :whistling:

It's time away from normal stresses and just you 2 :thumbsup:

or do something fun together for the day? Go to a wildlife reserver (that you drive through) or another place that you will both enjoy
#11
DangerGod
a 3sum with a mate of hers...


tsk tsk tsk.... 3 somes are so last week..... Minimum of 4 now :p
#12
Charlie Scene;6416541
oh...scrap my idea then ;-)

Doesn't mean i can't still do the things i'm not supposed to do lol! just not staying the night to make the parents suspicious!
banned#13
faevilangel
tsk tsk tsk.... 3 somes are so last week..... Minimum of 4 now :p


You cant get the staff for them these days though lol
#14
faevilangel
tsk tsk tsk.... 3 somes are so last week..... Minimum of 4 now :p


lol fae wants in :p lol, umm how about a full tank of petrol (thats always needed lol) guitar hero: world tour band bundle from asda (think i saw a thread about £50) and then a small meal at somewhere like Nando's ?
#15
DangerGod
You cant get the staff for them these days though lol


europeans up for anything :whistling: espaically the russians and polish chicks ;-)
#16
Quaser or paintballing or something similar...great fun for you both!
#17
Do something fun together for the day.
Some special chocolates from Hotel Chocolat.
A photo of the two of you.
Cufflinks with your initials on.
A meal out/in.
DVDs/Games you want, or lovefilm (dvd rental) subscription so you can have some fun nights in for a month or so.
A pen.
Something that will last and you'll have in 30 years time.
#18
Boom123
Can't really spend the night at a hotel - till after marriage lmao ;-) (we're muslims, her parents would wonder where she is and go mental!)


spend the cash sending the parents out for the meal,empty house;-):thumbsup:

simples:thumbsup:
banned#19
sickly sweet
Do something fun together for the day.
Some special chocolates from Hotel Chocolat.
A photo of the two of you.
Cufflinks with your initials on.
A meal out/in.
DVDs/Games you want, or lovefilm (dvd rental) subscription so you can have some fun nights in for a month or so.
A pen.
Something that will last and you'll have in 30 years time.


:?
#20
A nice watch maybe...something you can choose together. Will mean lots to you.
#21
faevilangel;6416543
doesn't have to be sexual :whistling:

It's time away from normal stresses and just you 2 :thumbsup:

or do something fun together for the day? Go to a wildlife reserver (that you drive through) or another place that you will both enjoy

I actually took her to a wildlife thing on her 17 bday in august! lol :)
danny09;6416554
lol fae wants in :p lol, umm how about a full tank of petrol (thats always needed lol) guitar hero: world tour band bundle from asda (think i saw a thread about £50) and then a small meal at somewhere like Nando's ?

Full tank of petrol! I'd love it, but i know my car would drink it in seconds!
Guitar hero sounds good, but i think she prefer buying me something other than a game as she thinks i get bored of em to quickly ..
Nandos sounds good though!
Thanks peeps, just thought i'd see what possibilities there are..(oh yeah bdays on the 11th october..nothing wrong with a bit of prep for my 18th =D)
#22
DangerGod
:?


LOL, I know it sounds boring but my dad got one for his 18th and still uses it every day. Well, until he lost it 2 weeks ago, it's going to cost £350 to replace, ooops.
#23
sickly sweet;6416559
Do something fun together for the day.
Some special chocolates from Hotel Chocolat.
A photo of the two of you.
Cufflinks with your initials on.
A meal out/in.
DVDs/Games you want, or lovefilm (dvd rental) subscription so you can have some fun nights in for a month or so.
A pen.
Something that will last and you'll have in 30 years time.

Loving the pen idea! Good point though - love to keep something that i can keep over time to remind me of her =]
EDIT: £350?! on a pen?!
transit;6416561
spend the cash sending the parents out for the meal,empty house;-):thumbsup:

simples:thumbsup:

If only it was so simples man! :-)
fern37;6416563
A nice watch maybe...something you can choose together. Will mean lots to you.

o0o She was going on about this..Might have a look for some :)
Thanks everyone :D
banned#24
sickly sweet
LOL, I know it sounds boring but my dad got one for his 18th and still uses it every day. Well, until he lost it 2 weeks ago, it's going to cost £350 to replace, ooops.


stuff that... why so dear?
#25
there is endless things you can do as you drive, just do something you can do together and isn't tacky. Concerts / racing cars / wildlife / beaches / amusements (alton towers etc) / a day shopping in london (some big gadget stores about) / theatre

Find something you both love doing and do it together

For my 21st and 22nd i went on the alcohol all day, and on 22nd went horse racing with mates. I had a good laugh with mates and enjoyed it. I'm single so can afford too :lol:
#26
DangerGod
stuff that... why so dear?


It was a 18ct gold Cross pen.
I guess it's just an example of something you *should* be able to have forever to remind you of her, the good times and if it's something usable then I think that's better than something hidden in a cupboard. A watch is probably better though!
#27
faevilangel;6416569
there is endless things you can do as you drive, just do something you can do together and isn't tacky. Concerts / racing cars / wildlife / beaches / amusements (alton towers etc) / a day shopping in london (some big gadget stores about) / theatre
Find something you both love doing and do it together
For my 21st and 22nd i went on the alcohol all day, and on 22nd went horse racing with mates. I had a good laugh with mates and enjoyed it. I'm single so can afford too :lol:

Sounds good! I dont drink either so i have saved some monies from that! =]
Might go karting with my mates on another day though!
Luckily my bday falls on a weekend but on a sunday! so im not sure what i could do..im thinking of keeping it simple atm..
#28
if it was my birthday i'd want a little trip to anne summers and a day practising the bedroom olympics.. hope you get gold
#29
faevilangel
there is endless things you can do as you drive, just do something you can do together and isn't tacky. Concerts / racing cars / wildlife / beaches / amusements (alton towers etc) / a day shopping in london (some big gadget stores about) / theatre

Find something you both love doing and do it together

For my 21st and 22nd i went on the alcohol all day, and on 22nd went horse racing with mates. I had a good laugh with mates and enjoyed it. I'm single so can afford too :lol:


Horse racing?

Was that before or after Wembley with your Dad??? :w00t:
#30
Cake.
#31
KERMITZBITZ;6416779
if it was my birthday i'd want a little trip to anne summers and a day practising the bedroom olympics.. hope you get gold

Wouldn't mind that at all to be honest =]
xboxmachine;6417397
Cake.

Well Duhh! a cake is a must! :-D
#32
Bumpity!
Still thinking! (Last week of thinking lol!)
#33
I still havent thought of anything!
She keeps bugging me..!
Any good electrical items out there? or anything cool?
#34
an ipod touch!
#35
cribert;6522139
an ipod touch!

ive got an iphone! lol
Hmm..what else?
#36
Boom123
ive got an iphone! lol
Hmm..what else?


how about one of the new ipod nanos, there a good price and small and handy for just going out runs and going to the gym
#37
Boom123
Sounds good! I dont drink either so i have saved some monies from that! =]
Might go karting with my mates on another day though!
Luckily my bday falls on a weekend but on a sunday! so im not sure what i could do..im thinking of keeping it simple atm..


hey, maybe you can go to one of those indoor entertainment thinmajigs. like thers one in castleford called xscape or the manchester ski slope, it dosent help it being ona sunday though mines on the saturday before yours
#38
danger321;6522180
hey, maybe you can go to one of those indoor entertainment thinmajigs. like thers one in castleford called xscape or the manchester ski slope, it dosent help it being ona sunday though mines on the saturday before yours

lol thanks for the info, happy bday for then mate :)
#39
Boom123
lol thanks for the info, happy bday for then mate :)


thanks happy bday to you to m8, your 17 so i suppose your in school? maybe then a notebook of some kind, like an eeepc by asus, dont know how much they are

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!