Hmmmm How Much Would I Get For A Sony Ericsson w890i ?? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Hmmmm How Much Would I Get For A Sony Ericsson w890i ??

£0.00 @
Sony Ericsson W890i Walkman Phone. 6 months old. comes with charger, earphones and usb lead in good working condition. has some scratches on the phone casing as you can expect from any part used … Read More
katiekins Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
Sony Ericsson W890i Walkman Phone.
6 months old. comes with charger, earphones and usb lead
in good working condition.

has some scratches on the phone casing as you can expect from any part used phone. it also has a small crack in the right-hand corner of the screen. but doesnt affect the working in anyway.

Was bought on T-Mobile but have tried it with an O2 simcard aswel so i think its unlocked to all networks (maybe not 3 cos they can be funny)

have had it on ebay 3 times but always been a 'fake' bidder thats won it.. :-(

was gunna try list on hukd but dunno what price ??
katiekins Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
Options

All Comments

(6) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
http://i281.photobucket.com/albums/kk212/katiecoggin/6a01_1.jpg
#2
Start with the price you WANT for it?
#3
DAMNOME
Start with the price you WANT for it?


They appear to just want it valued.

I'll say it's worth a fiver
banned#4
check out ebay prices and list for an average, you know people here will knock you down anyway
#5
radiocde
They appear to just want it valued.

I'll say it's worth a fiver


lol a 5er.... haha funny man
#6
sassie
check out ebay prices and list for an average, you know people here will knock you down anyway


cheers. will have another search on ebay and see what they go for. x

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!