how dumb are pigeons and all the bugs etc that allways get in your mouth - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

how dumb are pigeons and all the bugs etc that allways get in your mouth

JACKIT99 Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
about a week ago hit a pigeon on my bike ,it just came out of nowhere,i didnt come off though and then it happen again a few days ago ,also just missed a cat the other day,also when out cycling all the flies that get in my mouth are so skank and the occasional bees that just hit you face,also all the horse and dog poo dosent help sometimes
anyone else a bird murder?
JACKIT99 Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
Options

All Comments

(18) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
All of the above is a big part of why i drive lol
banned#2
i find if you shower daily these things tend to avoid you
#3
well i guess that flies don't tend to watch where they are going, and i think pigeons see at a slower rate than humans so are slow to react to fast moving things. Maybe the cat just wanted to mess with you:)
#4
badgerrules
well i guess that flies don't tend to watch where they are going, and i think pigeons see at a slower rate than humans so are slow to react to fast moving things. Maybe the cat just wanted to mess with you:)

im pretty sure the pigeon saw me about 7 seconds before i killed it and the cat saw me coming then decided to cros the road
#5
last year a seagull flew into our conservatory, it obviously hit with such force that it left it's whole body outline on the window and then there below on our bench was its body covered in blood.
#6
Are you trying to say that humans are more intelligent than these birds and animals ?
:w00t:

Next you'll say the earth is round.
banned#7
even humans walk into stuff

you must have very clean windows!

you on hire?
#8
kapows
i find if you shower daily these things tend to avoid you

that is such a samantha thing to say
#9
Babbabooey
Are you trying to say that humans are more intelligent than these birds and animals ?
:w00t:

Next you'll say the earth is round.

yeer of course we are more brainey than pigeons
banned#10
JACKIT99
that is such a samantha thing to say


lol dunno if thats a good thing or bad...but samantha sounds fittttt!!!
#11
kapows
lol dunno if thats a good thing or bad...but samantha sounds fittttt!!!


i just felt like saying that line of the bruno trailer:)
#12
on my bike i just got a car that hit me in the face:oops:
does anyone hate cars?
banned#13
JACKIT99
i just felt like saying that line of the bruno trailer:)


ohh lol i really gotta watch that trailer! :-D
#14
kapows
ohh lol i really gotta watch that trailer! :-D



http://www.youtube.com/watch?v=fAGpmNb2xfQ:):):)
#15
raptorcigs
on my bike i just got a car that hit me in the face:oops:
does anyone hate cars?


yeer cars just destroy the enviroment and also one nearly made me come off the other day,how cool would it be if there was just bikes in the world and no cars:):)
banned#16


cheers!! (i just realised youre the OP loll:? :-D)
#17
you seem to have a lot of fun..:))
I also happen to attract pigeons and I hate those dumb birds,it's like they are not scared of anything (even death)...:D
#18
A pigeon flew into one of the house windows last night. Damn near cacked myself wondering what the thud was. When I went to look there was a perfect impression of the pigeon...wings, head, beak, and even eye left in bloom on the pane... and a solitary feather.

Obviously flew off...but i did lol at the imprint.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!