How hot is it in your room? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

How hot is it in your room?

£0.00 @
For those who have special alarm clock things or clocks with thermometers (weather clock) what is the temprature in your room? Mine is a sizzling/tropical 31.7c...... Tim Read More
timothyw9 Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
For those who have special alarm clock things or clocks with thermometers (weather clock)

what is the temprature in your room?

Mine is a sizzling/tropical 31.7c......

Tim
timothyw9 Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
Options

All Comments

(51) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Too Dang Hot I Tell Thee
#2
I don't have a thermometer in the house, but the one in the garden says 29c in the shade.

Probably the same in here, although I have a fan on full whack right in my face. lol
#3
28.0 could be worse
#4
The bus home hurt.
#5
its started pouring down here so we cant go out now! but it is still very hot :)
#6
I'm just hoping to god it doesn't get any warmer.

As the temperature goes up.

my room goes up...

So if it were 32c outside, then it would be........ 40c+ in my room (whereas the rest of the house would be cool cuz its going up (to the roof/top of the house which is where my room is!!)

Tim
banned#7
get out of the loft tim that's the hottest part of the house...fool
#8
ChipSticks
I don't have a thermometer in the house, but the one in the garden says 29c in the shade.

Probably the same in here, although I have a fan on full whack right in my face. lol


lol
#9
lumoruk
get out of the loft tim that's the hottest part of the house...fool


where would you like me to sleep at night then lol?(it has a tendency to get even warmer at night)

Tim
#10
Im in the loft, and its always hot

Both windows open, fan on

Dont really help that my xbox is on, laptop and pc are on too.
#11
26 here. Just as I would like it:)
suspended#12
23 here thank the lord!
#13
[COLOR="Red"]/thread.[/COLOR]
#14
bluebindy123
23 here thank the lord!


you lucky sod lol :p:santa:
#15
29 it;s like a steam room, just started to rain and Thunder here in Warrington
#16
busfan001
29 it;s like a steam room, just started to rain and Thunder here in Warrington


Its the apocalypse!!!
#17
my room is so so so hot window open as well, cant open totally stupid accommodation :x
i need a fan :(
#18
Not sure but got the fan aimed at me at all times. Keeping me cool enough
#19
27.9c, hot enough for me :)
#20
ergh the heat has melted my bowl of ice cream, only had it 10 mins. Stupid England, and its weird weather.
#21
80F according to the display on my keyboard.

27C for those who do Celcius.
#22
strike
Im in the loft, and its always hot

Both windows open, fan on

Dont really help that my xbox is on, laptop and pc are on too.


timothyw9
where would you like me to sleep at night then lol?(it has a tendency to get even warmer at night)

Tim


Im the same absolutely boiling!
#23
23.5 in my lounge
banned#24
ilovelilac
my room is so so so hot window open as well, cant open totally stupid accommodation :x
i need a fan :(


stops you commiting suicide:roll:
banned#25
also turn off your puters for lower temps
#26
goldmax
also turn off your puters for lower temps


lol, cba, i'm using it too much/ bothe for computer use and 360 live use...

current room temperature is 31.1c feels just alittle better lol.

(a little lol)
#27
Marina
26 here. Just as I would like it:)


here too :thumbsup:
#28
ilovelilac
my room is so so so hot window open as well, cant open totally stupid accommodation :x
i need a fan :(


http://www.isplc2006.org/b2b/pics/LED_Fan.jpg
#29
currently 31.6c in my room..

After long periods of time that becomes simply unbearable..

I really have no idea why my fan is on as i'm sitting in a desk chair so its blockign all the air lol.

perhaps i should use my other cheapo chair lol

Tim
#30
We have got a nice breeze blowing through the upstairs rooms as have most windows open. Eldest daughter(11) is in the loft room here and you have to make her open windows as she thinks spiders will crawl in through the night or a seagull will poo through the window
#31
goldmax
stops you commiting suicide:roll:


MikeBeaver
http://www.isplc2006.org/b2b/pics/LED_Fan.jpg


:o :?
banned#32
i dont have a window in mine. dunno how how it is but it feels goooooooood
#33
Of course, Northern Ireland get sweet f all heat wise /sadpanda
#34
i really doubt i'm gonna be able to get to sleep as the humidity/temperature in my room is unbearable...

all the fan is doing is pumping the same old hot air round and round..

Opening the veluxs' is pointless as there is next to no breeze so air goes no-where..
#35
[COLOR="Red"]If you've got the billz like me you should buy an air conditioning unit.[/COLOR]
#36
argos have got air cons for about £100 for those who cant take the heat anymore.
#37
i've just seen this deal, i shall be visiting curry's 2mo :-D

http://www.hotukdeals.com/item/431390/matsui-16-fan-on-stand-8-99-plus-fr/
banned#38
The JFK
[COLOR="Red"]If you've got the billz like me you should buy an air conditioning unit.[/COLOR]


but surely you'll be busy paying the bills rather than buying an air con? maybe after youve paid the bills and have some money notes left over you could buy an air con? jfk you really are a confused pup awww
#39
ilovelilac
i've just seen this deal, i shall be visiting curry's 2mo :-D

http://www.hotukdeals.com/item/431390/matsui-16-fan-on-stand-8-99-plus-fr/


lol..

i hsould buy abut 5 fans and then duct them from the window so all the air is sucked in from the inside and then i'd get a little bit cooler air from the fans
#40
32.2c...

doesn't actually feel as bad tho lol

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!