I have never ever cried so much in laughter ever!! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

I have never ever cried so much in laughter ever!!

£0.00 @
The BEST video on youtube without a doubt! HAHAHAHA
dean3988 Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
The BEST video on youtube without a doubt! HAHAHAHA
dean3988 Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
Options

All Comments

(49) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
#2
laughter*
#3
Did laugh tho maan nice one loool.
#4
sooo made me LOL!!!!!
#5
ha ha ha ha ha ha i just wet myself!!!!!! lol.
#6
Im playin it over and over, Me and my dad just cant stop laughing!
#7
pretty rubbish
#8
:lol: thats gotta hurt :lol:
#9
#10
I did LOL...
#11
v funny..lol
#12
Posting my vid is wrong :oops:

My head still hurts :p
#13
I could imagine a lot of people doing that. :lol:
#14
OMG soooooooooooo funny!!
#15
It's only funny if you keep rewinding to the bashing moment to make her look like a head banger :p

http://i34.tinypic.com/xc135z.jpg
#16


love it!
#17
rofl..
#18
"we will not allow this video to be broadcasted so dont ask us".........lol
banned#19
i didnt laugh either man...

the pigeon one from yesterday now that was funny lol!
#20
nikkib123
Now that WAS funny :-D


What pidgeon one?
#21
nikkib123
The one about the doves!


Please alabourate....
#22
dean3988
Please alabourate....


christ on a bike ! :w00t: :whistling:
#23
http://i34.tinypic.com/xc135z.jpg
#24
fairly amusing thanks...
banned#25
here - dead pidgeon...

put on some epic music first, then watch it and you will literally roaluao


http://www.youtube.com/watch?v=Nrnlm0DG9hM&

watch with epic music for extra laughs
#26
Please for the love of god will someone find me this pidgeon thing!!!
#27


:w00t: that one is brilliant - what a plonker
banned#28
dean3988
Please for the love of god will someone find me this pidgeon thing!!!


i have read my post go back a page
#29
HAHAHAHAHA!! Beats the Jigsaw man from Saw on a tricycle easily!!!!!
banned#30
bossuboottts!!

not quite so bossy are ya!
#31
kapows
bossuboottts!!

not quite so bossy are ya!


r u challenging me to something .................brb going to look out my sharp tongue lol
banned#32
http://www.youtube.com/watch?v=3Np2jOhVyAI&NR=1

We've just had a good laugh at the above :giggle:
banned#33
bossyboots
r u challenging me to something .................brb going to look out my sharp tongue lol


whats the point ull end up losing anyway! :-D
#34
kapows
whats the point ull end up losing anyway! :-D


:w00t:ur cruising for a bruising, or worse still a skelping:p
[helper]#35
DLM
http://www.youtube.com/watch?v=3Np2jOhVyAI&NR=1

We've just had a good laugh at the above :giggle:


Out of all of these mentioned in this thread - yours was funniest :thumbsup:

But I really like "Hitler has the wrong bike" but you probably have to know about motorbikes to get it...
http://www.youtube.com/watch?v=gSqMl6HT-Lw
#36
DLM
http://www.youtube.com/watch?v=3Np2jOhVyAI&NR=1

We've just had a good laugh at the above :giggle:


i lol'd pretty hard before the video had even loaded up, simply at the reaction i thought i was about to see :D Good stuff!
#37
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1241163635854
This made me laugh, got sent it through facebook , my mate pretending it was him hahhahah

*NOT FOR CHILDREN LOL
#38
lol!!
#39
*katie*;6445425
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1241163635854
This made me laugh, got sent it through facebook , my mate pretending it was him hahhahah

*NOT FOR CHILDREN LOL


:w00t::w00t::w00t: OMG
#40
bossyboots
:w00t::w00t::w00t: OMG


I know, he must have balls of steels for umm showing his balls. . .:whistling:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Looking for Twitter login?
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!