I'm sloshed.... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

I'm sloshed....

£0.00 @
and feeling a little unwell:-( lol Now hubbies moaniung....like I do it al the time/.....as if!! bloody bloke:roll: lol Read More
hannah19790 Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
and feeling a little unwell:-( lol
Now hubbies moaniung....like I do it al the time/.....as if!! bloody bloke:roll: lol
hannah19790 Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
Options

All Comments

(58) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#1
I'm sassie, pleased to meet you sloshed x
#2
lol, helo sass:)
banned#3
hannah19790
lol, helo sass:)


hello sloshed


so how comes you tiddled so early hun
#4
hello hannah
u been out anywhere nice?
#5
sassie
hello sloshed


so how comes you tiddled so early hun


edjaned
hello hannah
u been out anywhere nice?


Ben to a christening and had a few....thing is I don't very often.so a glass and I'm all over the place:oops: lol
banned#6
aww hope you had a nice time anyway x
#7
Hope you have had a nice day Hannah :thumbsup: x
#8
sassie
aww hope you had a nice time anyway x


munnski
Hope you have had a nice day Hannah :thumbsup: x


lol fab time ta, aam regreting it now...off for a long soak in a sec:)
#9
OP...female, much drinking....

result = terrible....:roll:
#10
StevenA2000_uk
OP...female, much drinking....

result = terrible....:roll:

Acually I have u know, I'm not that bad whenI'm drunk....justa bit stoooopid lol:p

jellybaby22
why do people spell things wrong and slur their writing when they are "drunk" :lol: :lol:

Not me......that's how I usually type:-D
#11
Get the dinner on
banned#12
jellybaby22
why do people spell things wrong and slur their writing when they are "drunk" :lol: :lol:


how do you "slur" writing :?
#13
DAMNOME
Get the dinner on

just stuffed chocolte fountain stuff and sushi ......never gonna eat again lol, and besides hubby would dare risk me with the oven right now:p

sassie
how do you "slur" writing :?

haha not sure about that one either :giggle:
banned#14
jellybaby22
putting too many letters in...... like ..Im druuunnnnkkkkk...that kind of thing...I wouldnt know really...I dont do it :roll:


oh, didnt know that was slur, i do that one i'm errrrrmmmmm sober - lol
#15
sassie
oh, didnt know that was slur, i do that one i'm errrrrmmmmm sober - lol

Me too........must be me upbringing:roll: Although I do tend to type faster when I've had a feew:thumbsup:
banned#16
hannah19790
Me too........must be me upbringing:roll:


i bet she didnt know that really, bet someone told her :giggle::giggle:
banned#17
jellybaby22
I know...most people do when they are pretending to be drunk...that was my point... :)


really, well i never, you full of useful information tonight :thumbsup::thumbsup:
#18
in before the cat fight
banned#19
bitseylango
in before the cat fight


yes poor hannah, there does seem a few that have it in for her
#20
bitseylango
in before the cat fight


In 4 the cat-fight. :)
#21
sassie
i bet she didnt know that really, bet someone told her :giggle::giggle:

:lol:

jellybaby22
I know...most people do when they are pretending to be drunk...that was my point... :)


LMFAO....u got somthing to say JB??
banned#22
come on hannah, do some more slurring, think its catching on, bitsey is slurring now too
#23
bitseylango
in before the cat fight


thesaint
In 4 the cat-fight. :)


lol :whistling:

sassie
yes poor hannah, there does seem a few that have it in for her


Thought I was the onl one who noticed:thumbsup:
#24
thesaint
In 4 the cat-fight. :)


Might have known you'd have front row tickets whenever there was a hint of a catfight :roll:
#25
sassie
come on hannah, do some more slurring, think its catching on, bitsey is slurring now too


oooooo what you saying missssyy? :-D
banned#26
you sober or sloshed or pretending
#27
sassie
you sober or sloshed or pretending


Im not sure :-D
banned#28
bitseylango
Im not sure :-D


noooooooooooooooo
#29
darren9030
Look watching sexy chicks cat fight :-D

lol would just chicks' do?:lol:

sassie
come on hannah, do some more slurring, think its catching on, bitsey is slurring now too

lol i'm doin me best ....hang on , I'l try harder:p

StevenA2000_uk
Might have known you'd have front row tickets whenever there was a hint of a catfight :roll:


and u:p
#30
hannah19790
lol :whistling:



Thought I was the onl one who noticed:thumbsup:


nope i noticed too
hope uve had a good day out and enjoyed urself x
banned#31
jellybaby22
thanks ..... :)

Really....who...threads no good without names......

Me...no....I have nothing to say.......hope your hangover isnt too bad :)


quick edit there on the spelling, hope your not drinkingjb, but that means you could be pretending :w00t:
#32
sassie
you sober or sloshed or pretending

I'm pretending....notbeen to a Christening, not even had a drink......I just think it's fun comingn on here aying I have:-D :lol:

jellybaby22


Me...no....I have nothing to say.......hope your hangover isnt too bad :)


Glad to hear it:thumbsup:
banned#33
hannah19790
I'm pretending....notbeen to a Christening, not even had a drink......I just think it's fun comingn on here aying I have:-D :lol:



you flippin saddo - pmsl
#34
edjaned
nope i noticed too
hope uve had a good day out and enjoyed urself x


Thanks hun....been feeling abit like a lepper:lol:
#35
sassie
you flippin saddo - pmsl


LMFAO....I'm joking:lol:
banned#36
hannah19790
LMFAO....I'm joking:lol:


in know - lol
#37
my fingers are aching from thread flitting....cant keep up........its brill :)
#38
sassie
in know - lol


Thought I better just double checj:oops: :lol:
bitseylango
my fingers are aching from thread flitting....cant keep up........its brill :)


MIne are too.....must b coz I'm sloshed:lol:
banned#39
jellybaby22
just thought I would try to get in on it.........missed a space out there..your good at this :-D


yep about twice a year i go out and get rather bladdered, you should be impressed i manage to log in let alone type, i said impressed not pleased:p
#40
hannah19790
Thought I better just double checj:oops: :lol:


MIne are too.....must b coz I'm sloshed:lol:


ooooopsie maybe im sloshed and not realised......damn those hot chocolates I had earlier :whistling:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!