I'm so bored :( - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

I'm so bored :(

cheerleader Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
Sitting in my empty living room waiting for the carpet fitters to come & lay the carpet....
can't even put the telly on as everything has been moved out of my living room into my kitchen & bedroom.
So need entertaining lol
cheerleader Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
Options

All Comments

(38) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
iplayer ;)
#2
Ooooh i love the smell of new carpet
1 Like #3
you have b**bs?

how could you get bored?
#4
............ but once it's fitted you will have so much to do!!
Relax & enjoy while you can! xx
#5
snowtiger
............ but once it's fitted you will have so much to do!!
Relax & enjoy while you can! xx


yeah hoover up all the fluff! lots of fun when u gotta keep emptying the hoover every 5 seconds!
#6
Just remember men are like carpets; lay them properly the first time and you'll be able to walk over them for life!
#7
snowtiger;7242779
............ but once it's fitted you will have so much to do!!
Relax & enjoy while you can! xx

:lol: my hubby wanted to get it fitted on 23rd december but the kids are itching to have the christmas tree up & the decorations :stocking: it made him decorate my living room quicker though getting it fitted today :giggle:
#8
magicbeans;7242793
yeah hoover up all the fluff! lots of fun when u gotta keep emptying the hoover every 5 seconds!

now i need to get him to unblock my henry hoover :lol:
#9
queenlush
Ooooh i love the smell of new carpet


I love the fluff from a new carpet...........:whistling:
#10
queenlush;7242767
Ooooh i love the smell of new carpet

i know :) my living room has now been de-cluttered & will look all lovely for christmas :-D
#11
deek72;7242846
I love the fluff from a new carpet...........:whistling:

send me a sae & i'll send you some
:w00t:
#12
they'd better hurry up :whistling: told them i have to leave at 2.30pm for the school run & they said they'd be here between 12 & 1 & that it will take them about an hour and a half to fit :?
#13
cheerleader
they'd better hurry up :whistling: told them i have to leave at 2.30pm for the school run & they said they'd be here between 12 & 1 & that it will take them about an hour and a half to fit :?


grr so annoying when they dont come on time esp when u tell them! no tea and biscuits for them!
#14
i've been waiting around loads this week for a courrier to pick up a bike,what carper ya getting?
#15
magicbeans;7242915
grr so annoying when they dont come on time esp when u tell them! no tea and biscuits for them!

can't get to the kettle anyway as my telly is in front of it :lol:
#16
deek72
I love the fluff from a new carpet...........:whistling:


rolling in fluff :thumbsup: :p
#17
akme
you have b**bs?

how could you get bored?





Im at work on my dinner!
And our internet connection is crapppppppp, I really need a good threat to keep me entertained...
Unfortunately this is not the thread for meee

Besides the above quote that gave me a good 1.3 minutes of laughter
#18
JACKIT99;7242920
i've been waiting around loads this week for a courrier to pick up a bike,what carper ya getting?

it's a plain stain resistant one ( i need it with the kids & the dogs :lol: ) colour is called leather which is a beigy browny colour
#19
cheerleader
it's a plain stain resistant one ( i need it with the kids & the dogs :lol: ) colour is called leather which is a beigy browny colour

think thats the sort that smells like hamspter bedding when new:thumbsup:
#20
JACKIT99;7243076
think thats the sort that smells like hamspter bedding when new:thumbsup:

:lol: do you go around the carpet shope sniffing carpets :w00t:
#21
Spend the extra and get it Scotchguarded properly. Well worth it in the long run with kids and hound.
#22
cheerleader
:lol: do you go around the carpet shope sniffing carpets :w00t:

how did you know:p
#23
kingy58;7243133
Spend the extra and get it Scotchguarded properly. Well worth it in the long run with kids and hound.

good idea :thumbsup:

JACKIT99;7243137
how did you know:p

:giggle:
#24
they're still not here :-(
#25
grrrr :x getting annoyed now!
#26
cheerleader
it's a plain stain resistant one ( i need it with the kids & the dogs :lol: ) colour is called leather which is a beigy browny colour


Ooooh, I was gonna get that one from carpetright. Matches the dog hairs:lol:
#27
rosie2008;7243523
Ooooh, I was gonna get that one from carpetright. Matches the dog hairs:lol:

hi hun :) long time no speak!!
carpet still not here :x apparently the carpet fitter broke his ankle this morning & is in hospital, but that's no excuse!
supposedly they are sending another fitter around about 3.30 but we'll see :whistling:
#28
cheerleader
hi hun :) long time no speak!!
carpet still not here :x apparently the carpet fitter broke his ankle this morning & is in hospital, but that's no excuse!
supposedly they are sending another fitter around about 3.30 but we'll see :


omg...........you still not had a cuppa?:w00t: Bet you`ve moved the telly now:-D You`ll be all done and dusted for dinnertime..................hopefully:) Are the dogs running around daft in that big empty room? lol
banned#29
im bored and ****** off
waited in all day yesterday 8am-8pm for myhermes to collect a parcel
at 7.15pm i phoned them and said are they ever gonna show apprantly there was a problem with their sysytem and collection had gone through for wednesday instead of the tuesday i booked

so ive been waiting in all day again today and hes still not here!!! they got another 40mins before i ring again! no way im waiting in till 8 again tonight if hes not going to show up :x
#30
rosie2008;7243811
omg...........you still not had a cuppa?:w00t: Bet you`ve moved the telly now:-D You`ll be all done and dusted for dinnertime..................hopefully Are the dogs running around daft in that big empty room? lol

no still not had a cuppa but i have had a diet coke from the fridge :lol: yeah fingers crossed :whistling: the dogs were running around earlier, but i think they're knackered now cos they are all asleep :lol:
#31
cheerleader
hi hun :) long time no speak!!
carpet still not here :x apparently the carpet fitter broke his ankle this morning & is in hospital, but that's no excuse!
supposedly they are sending another fitter around about 3.30 but we'll see :whistling:


It will be so oooooo lovely when its down. I have wooden flooring in my living room and just HATE IT!!! its so cold!! plus the poor dog goes flying every time the door bell rings as she runs and her paws go in all different directions. I am going to get a carpet down in January I think - so warm.

Good luck Cheerleader - it will be gorgeous:thumbsup:
#32
rm13_hammer;7243838
im bored and ****** off
waited in all day yesterday 8am-8pm for myhermes to collect a parcel
at 7.15pm i phoned them and said are they ever gonna show apprantly there was a problem with their sysytem and collection had gone through for wednesday instead of the tuesday i booked

so ive been waiting in all day again today and hes still not here!!! they got another 40mins before i ring again! no way im waiting in till 8 again tonight if hes not going to show up :x

that's out of order :x these companies think we have nothing better to do than sit in all day waiting for them to show up :x hope they get to you soon :thumbsup:
banned#33
bossyboots
I have wooden flooring in my living room and just HATE IT!!! its so cold!!



i have it in my bedroom biggest mistake ever it's freezing at this time of year and absolutely deadly when u get out the shower! i end up skating across the room or end up on my **** :-D
#34
cheerleader
no still not had a cuppa but i have had a diet coke from the fridge :lol: yeah fingers crossed :whistling: the dogs were running around earlier, but i think they're knackered now cos they are all asleep


Good luck,hope he turns up. Let me know how you get on with it. I`ve been in that carpet shop dont know how many times and still haven`t made me mind up yet. They`ll be charging me board and lodgings soon. lol Gotta be dog proof,stain proof,crumb proof..............everything proof lol. I want one that shows nothing up:w00t: One I got right now has drove me crazy since day one,shows absolutely everything up.:roll: Really high maintenance:?
#35
bossyboots
It will be so oooooo lovely when its down. I have wooden flooring in my living room and just HATE IT!!! its so cold!! plus the poor dog goes flying every time the door bell rings as she runs and her paws go in all different directions. I am going to get a carpet down in January I think - so warm.

Good luck Cheerleader - it will be gorgeous:thumbsup:


One of my dogs has a torn ligament.................... from visiting my daughter who has wooden flooring. It`s taking forever for it to heal,plus the vets fees:roll: Much better with the carpet:thumbsup:
#36
rm13_hammer;7243885
i have it in my bedroom biggest mistake ever it's freezing at this time of year and absolutely deadly when u get out the shower! i end up skating across the room or end up on my **** :-D

we decided to rip up our carpet in the living room about 2 years ago & the plan was to sand & varnish the floorboards but that never happened:roll:

rosie2008;7243899
Good luck,hope he turns up. Let me know how you get on with it. I`ve been in that carpet shop dont know how many times and still haven`t made me mind up yet. They`ll be charging me board and lodgings soon. lol Gotta be dog proof,stain proof,crumb proof..............everything proof lol. I want one that shows nothing up One I got right now has drove me crazy since day one,shows absolutely everything up.:roll: Really high maintenance

they're here now :) will let you know :thumbsup: i noticed that they did this colour in different prices (wasn't carpetright)
#37
all done now :-D carpet is thicker than what we had before so door needs to be shaved off the bottom so now hubby has another job to do :lol:
#38
cheerleader
all done now :-D carpet is thicker than what we had before so door needs to be shaved off the bottom so now hubby has another job to do :lol:


aww glad it's all sorted for you xx

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!