if you need a good laugh... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

if you need a good laugh...

micoo Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
take a look at everton's new away kit LOL

pic in post one
micoo Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
Options

All Comments

(27) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
this is the ugliest kit ive seen in while

http://i564.photobucket.com/albums/ss86/micoo91/efc__1248347942_rodwell_away.jpg
#2
Not as bad as old chelsea away:roll:
#3
The trailing pink ribbon effect makes it look like a wedding train lol
#4
i like it!
#5
youd think he could have at least put on blackk shoes aswell they are the cherry on the cake, total colour clash :p
#6
Dont know could be worse
http://www.everyjoe.com/files/2009/05/kobe-bryant-2009-finals-20090529_zaf_e47_659.jpg
#7
I saw someone's new kit on tv the other night - can't for the life in me think of which team it was but they looked like bumble bees
#8
fireheaven
I saw someone's new kit on tv the other night - can't for the life in me think of which team it was but they looked like bumble bees


celtic had a kit a while ago that was reffered to as the bumble bee kit

*edit* i think its celtics new strip lol http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/forum/forums/get-attachment.asp?action=view&attachmentid=471 old one>http://images.mirror.co.uk/upl/dailyrecord3/feb2009/3/4/5AD63796-02D9-254B-BABB2A46DA4213FD.jpg
#9
How they gonna run properly with those trailing pink things? :whistling: :giggle:
#10
jambo1082
celtic had a kit a while ago that was reffered to as the bumble bee kit


Hmm I am sure it was a new one in a pre season friendly - racking my brains to remember who it was now
#11
i like evertons one -

now newcastles.....

http://img189.imageshack.us/img189/3861/awayshirt.jpg
#12
fireheaven
Hmm I am sure it was a new one in a pre season friendly - racking my brains to remember who it was now


see pics above:thumbsup:
#13
holly100
i like evertons one -

now newcastles.....

http://img189.imageshack.us/img189/3861/awayshirt.jpg


oh god
#14
tonyg1962
Dont know could be worse
http://www.everyjoe.com/files/2009/05/kobe-bryant-2009-finals-20090529_zaf_e47_659.jpg


whoa, hey did you just dis the lakers :x
#15
Silentgirl!
How they gonna run properly with those trailing pink things? :giggle:


Lol - like Everton players need an excuse to trip :roll:

holly100
i like evertons one -

now newcastles.....

http://img189.imageshack.us/img189/3861/awayshirt.jpg


Omg it looks like a sweet you would suck on

jambo1082
see pics above:thumbsup:


Cheers bud - I was away googling like mad trying to find which team it was, that musta been it :thumbsup:
#16
micoo
oh god


Havn't Newcastle been embarrassed enough without making them wear this?:oops:
#17
jeany123
Havn't Newcastle been embarrassed enough without making them wear this?:oops:


lolol the colour of the shorts doesnt quite look the like the same as the yellow on the shirt or is tht just my eyes acting up :?
#18
#19
fireheaven
Lol - like Chelsea players need an excuse to trip :roll:


lol, that's a good point but hold up...why are you criticising Chelsea when Everton are the ones wearing the shady strip? :whistling:

fireheaven
Omg it looks like a sweet you would suck on


Are you saying you wanna suck on Northern Rock? :w00t:

That actually sounds like a seaside sweet. :giggle:
#20
it looks like a chavvy polo shirt! and that Newcastle kit is just awful!
#21
i like it too
#22
i like it strangely. Black and pink, black and yellow etc always go well
#23
fireheaven
Hmm I am sure it was a new one in a pre season friendly - racking my brains to remember who it was now


It is their new away top, which is almost identical to the old one as well.
#24
holly100;5829941
i like evertons one -

now newcastles.....


Custard Cream :?
#25
i like the new everton away shirt, there a far worse one like that newcastle one lol
#26
i ever need a good laugh i just drive through liverpool:thumbsup::thumbsup:
#27
I like it!!!!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!