im back...again :) haven't signed on in a while - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

im back...again :) haven't signed on in a while

£0.00 @
just to see who is still here that i used to chat to :) Read More
danny09 Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
just to see who is still here that i used to chat to :)
Tags:
danny09 Avatar
6y, 11m agoPosted 6 years, 11 months ago
Options

All Comments

(18) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
banned#1
I am here as per
#2
DLM
I am here as per


as per usual lol
#3
good to see you again m8, how you been?
#4
hi danny - nice to see u:thumbsup:
#5
raptorcigs
meeeeeee


RAPPY! :)

micoo
good to see you again m8, how you been?


Hey mate, i've been alright mate, how you been?

bossyboots
hi danny - nice to see u:thumbsup:


Hey BB, nice to see you too :)
#6
danny09
Hey mate, i've been alright mate, how you been?




aye no bad, keeping busy, knackered though its exam season at uni and ive been gyming hard too, mentally and physically exausted, only 2 weeks to go though :lol:
#7
micoo
aye no bad, keeping busy, knackered though its exam season at uni and ive been gyming hard too, mentally and physically exausted, only 2 weeks to go though :lol:


lol unlucky mate, i've decided what i'm going to be doing about university etc :), you still playing ball?
#8
danny09
lol unlucky mate, i've decided what i'm going to be doing about university etc :), you still playing ball?


ye im still playing, been an injury ridden season though, what about you? wht u doin about uni? ive decided im joinin the forces when i finish uni lol
#9
micoo
ye im still playing, been an injury ridden season though, what about you? wht u doin about uni? ive decided im joinin the forces when i finish uni lol


nah i dont really have time to play any more :( sucks as i had to stop just after i brought my Lebrons! I had to stop mainly because of work as i have yet another new job! lol With uni, im going to carry on with my course at college, then do a HND at the college im at, then im having a gap year and moving to Australia, when i come back im doing one year up and Nottingham Trent uni but haven't decided on a final course yet lol. And well thats a bit of a surprise joining the forces mate lol
#10
Hiya Danny! Thought you'd died on us!:roll:
#11
LoozR
Hiya Danny! Thought you'd died on us!:roll:


Hey :) Nah, not yet ;-) been out and about a lot and just started a new job and trying to catch up with college work etc so been VERY busy! :-(
banned#12
micoo
ye im still playing, been an injury ridden season though, what about you? wht u doin about uni? ive decided im joinin the forces when i finish uni lol


Not much dunking then...
#13
OMG Hi Danny

I used to likes chat to yah all teh tyme.

=]

Hows Thingz?
#14
Boom123
OMG Hi Danny

I used to likes chat to yah all teh tyme.

=]

Hows Thingz?


Hey Boom, things are going good :) you?
#15
danny09;8536570
Hey Boom, things are going good :) you?


Lmao

Things are good too, Went to watch a film today but fell asleep in the cinema lol!

Anyways off to bed matey =]
#16
:
Boom123
Lmao

Things are good too, Went to watch a film today but fell asleep in the cinema lol!

Anyways off to bed matey =]


I nearly fell asleep at a football match this evening btw :lol: My son was chosen to be the mascot for the Bankies (our footie team - not very good btw :oops:) Well I hate football but of course was proud of him being the mascot so went along armed with video camera and captured the moment. Well the minute the game started I was sooooooooo bored and once I got used to the noise could feel myself nodding off lol.

Off to bed now - nice seeing u again Danny - come back again soon!
#17
bossyboots;8536806
:

Off to bed now - nice seeing u again Danny - come back again soon!


Me and the missy went to watch some film called the Ghost? Orange wednesdays so i didnt mind, anything really.

Crappest film ever, no wonder i went to sleep!

I would never fall asleep during footy. Shame on you!!

Good nights :w00t:
#18

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!