is this site messing up for other people too? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

is this site messing up for other people too?

kapows Avatar
banned7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
kinda buggy at the moment thinks just go everywhere it crashes then comes back to life..

like a patient in the hospital struggling for survival lol
kapows Avatar
banned7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
Options

All Comments

(28) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Fine here.... :thinking:
#2
dmh77
Fine here.... :thinking:


Fine here too.
#3
hey guys/girls :thumbsup: fine for me too...
#4
Charlie Scene
hey guys/girls :thumbsup: fine for me too...


Looking like it is just kapows then!! :w00t:

Hi! :)
#5
am having loadsafun - and enjoying my punishments lol - though that key is still under the mat and untouched:whistling:
#6
It keeps going wrong for me too kapppppppooooooooooooooowwwwsssssssssss!!

It keeps saying it's past Midnight when I log on......:? :-D
#7
bossyboots
[SIZE="4"][I]am having loadsafun [/I][/SIZE]- and enjoying my punishments lol - though that key is still under the mat and untouched:whistling:


Please...this is a family forum....and I dont want to know what kind of fun you are having where you have felt the need to post it on a thread....

...but feel free to PM me with it!!!! :-D
#8
cw9652
It keeps going wrong for me too kapppppppooooooooooooooowwwwsssssssssss!!

It keeps saying it's past Midnight when I log on......:? :-D


lolz :thumbsup: alright mate!

hey Kapows you are prolific with your thread starting lately!!!! :-D
#9
Charlie Scene
lolz :thumbsup: alright mate!

hey Kapows you are prolific with your thread starting lately!!!! :-D


He has started loads!!

Morning dude.... You cool! (No Corona and lime tonight) ;-)
#10
its aright here
banned#11
bossyboots
am having loadsafun - and enjoying my punishments lol - though that key is still under the mat and untouched:whistling:


gimme them directions again pwincess :-D
banned#12
yeah im fine now had to restart the old conker seems to going alright again

thanks!
#13
cw9652
He has started loads!!

Morning dude.... You cool! (No Corona and lime tonight) ;-)


i just finished what corona/lime and vodka red that i had left over from last night :oops::thumbsup:
#14
kapows
gimme them directions again pwincess :-D


:giggle:
banned#15
i had to get chris and charlie's attention..so figured the only way to do this is to make thread upon thread LOL
banned#16
dmh77
:giggle:


ey up dmh....guessed where i am yet? :-D :p
#17
kapows
i had to get chris and charlie's attention..so figured the only way to do this is to make thread upon thread LOL


lmao.....its working :p
#18
kapows
i had to get chris and charlie's attention..so figured the only way to do this is to make thread upon thread LOL


Love it!! ;-)
#19
kapows
ey up dmh....guessed where i am yet? :-D :p


Loool....... I was supposed to be guessing??? :w00t:
banned#20
loll seems to have the attention of some fine young ahem ladies too :-D
#21
kapows
loll seems to have the attention of some fine young ahem ladies too :-D


Excuse me??? :w00t:
banned#22
dmh77
Loool....... I was supposed to be guessing??? :w00t:


you would have guessed that if you didnt throw a strop! :p
banned#23
dmh77
Excuse me??? :w00t:


aye...youve been excused lass :-D
#24
dmh77
Fine here.... :thinking:


Morning girl! ;-)
#25
kapows
you would have guessed that if you didnt throw a strop! :p


I dont 'strop'......... 8-)

kapows
aye...youve been excused lass :-D


Why thanks!!! :-D
#26
cw9652
Morning girl! ;-)


Morning cwis!!! :p
banned#27
Why thanks!!! :-D


pleasure is all mine..at the moment...willing to share :-D
#28
kapows
pleasure is all mine..at the moment...willing to share :-D


:giggle:

Sure you are!!! ;-)

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!