It's Friday man!!!!!!!!!! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

It's Friday man!!!!!!!!!!

£0.00 @
where is everyone?? i'm waiting around for people to chat to.... i'm sooooo bored!!! who's doing what? lynds xxx Read More
lyndsbowes Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
where is everyone?? i'm waiting around for people to chat to.... i'm sooooo bored!!!

who's doing what?

lynds xxx
lyndsbowes Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
Options

All Comments

(124) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Getting ready to go to bed :)
#2
Where have yoooooooooooou been, it's nearly Saturday! ;-)
#3
Enjoying a beer or 6 :)

Being emotionally blackmailed by comic relief (texted twice already) . . . .

Trying to "un homo" the thread that bears my name

Selling an xbox360




Life changing shizz hun x
#4
Blurp I Is Dwunk
#5
Predikuesi
Getting ready to go to bed :)


awwwww.... well night night predi :)
#6
I'm going to be going to bed soon, as I am not going to be getting any sleep tomorrow night, ;-)
#7
I am here but 'he who must be obeyed has given me a curfew, gotta be off line by 10.00pm, oops am gonna get grounded.!
#8
Drinking (surprise)

though working tomorrow so need to watch
#9
Trickyjabs
Where have yoooooooooooou been, it's nearly Saturday! ;-)


lol i know but others have friday night threads up so i didn't wanna be in any competition :lol:
banned#10
Predikuesi
Getting ready to go to bed :)


Me to. can i join you pred? lol just kidding...

i need my beauty sleep. early start up the pub tomorrow to see Man U whoop Liverpool :p
#11
Kitten13
I'm going to be going to bed soon, as I am not going to be getting any sleep tomorrow night, ;-)


Ha, the girls night out! Hope you have a good 1 hun :)
#12
mbgringo
Enjoying a beer or 6 :)

Being emotionally blackmailed by comic relief (texted twice already) . . . .

Trying to "un homo" the thread that bears my name

Selling an xbox360




Life changing shizz hun x


loooooooool sounds fun :)
#13
Ginner;4635156
I am here but 'he who must be obeyed has given me a curfew, gotta be off line by 10.00pm, oops am gonna get grounded.!


Just say that you thought the clocks went back tonight !
#14
raptorcigs
Blurp I Is Dwunk


wohoooo good on you rappy.... wish i was lol
#15
Kitten13
I'm going to be going to bed soon, as I am not going to be getting any sleep tomorrow night, ;-)


:w00t: why :thinking:
#16
Predikuesi
Just say that you thought the clocks went back tonight !


Blerdy genius, he could fall for it too, commented only today on how light the nights were getting.! Thanks
#17
Ginner
I am here but 'he who must be obeyed has given me a curfew, gotta be off line by 10.00pm, oops am gonna get grounded.!


loooooool tell him where to go hun :)
#18
grex9101
Drinking (surprise)

though working tomorrow so need to watch


awwww what a shame.... i think a drunk grex is cool :lol:
#19
DangerGod
Me to. can i join you pred? lol just kidding...

i need my beauty sleep. early start up the pub tomorrow to see Man U whoop Liverpool :p


:x no carp in my thread pls :p
#20
lyndsbowes
loooooool tell him where to go hun :)


I did Lynds I said " an you can go and boil yer head, cos I am gonna chat to ma homies all night if I want to, of course he had shut the bathroom door by then and was in the shower.!
#21
[SIZE="3"][COLOR="Magenta"]Hubby is fishing, so i'm chilling with glass of chiled wine, while daughter is watching comic releif...

bed soon as haven't had a day off for 2 weeks...but OFF now till MONDAY...

WooHoo!!!!![/COLOR][/SIZE]
#22
Ginner
I did Lynds I said " an you can go and boil yer head, cos I am gonna chat to ma homies all night if I want to, of course he had shut the bathroom door by then and was in the shower.!


rofl i luv you gin.... you make me laugh sooooo much x
#23
lyndsbowes
:w00t: why :thinking:


mbgringo
Ha, the girls night out! Hope you have a good 1 hun :)


Girls night out now includes lots of guys :-D can't wait, first night out in liverpool in a few months, woohoo
#24
wend
[SIZE="3"][COLOR="Magenta"]Hubby is fishing, so i'm chilling with glass of chiled wine, while daughter is watching comic releif...

bed soon as haven't had a day off for 2 weeks...but OFF now till MONDAY...

WooHoo!!!!![/COLOR][/SIZE]


Bless you and I thought slavery had been abolished.
#25
wend
[SIZE="3"][COLOR="Magenta"]Hubby is fishing, so i'm chilling with glass of chiled wine, while daughter is watching comic releif...

bed soon as haven't had a day off for 2 weeks...but OFF now till MONDAY...

WooHoo!!!!![/COLOR][/SIZE]


wohooooo enjot it hun..... sounds like you deserve it x
#26
Kitten13
Girls night out now includes lots of guys :-D can't wait, first night out in liverpool in a few months, woohoo


awwww my hometown.... now i'm jealous :)
#27
Kitten13
Girls night out now includes lots of guys :-D can't wait, first night out in liverpool in a few months, woohoo


where you from?

we were in town last weekend for son's 18th
banned#28
lyndsbowes
:x no carp in my thread pls :p


lol oh ok :whistling:
#29
wend
where you from?

we were in town last weekend for son's 18th


are you from lpool?
#30
DangerGod
lol oh ok :whistling:


do you like my new avi ;-)
[SIZE="6"]who likes my new avi?[/SIZE]
#31
lyndsbowes
are you from lpool?


[SIZE="3"][COLOR="Magenta"]OH is , but we on Wirral now..[/COLOR][/SIZE]
#32
lyndsbowes
rofl i luv you gin.... you make me laugh sooooo much x


An I lurves you Lynds, what you say we sack the men folk an shack up, as girlfriends like, not in the get it on girlfriends but as freinds eh.!

Back off pervs, there is no girl on girl action here.!
#33
who like this song? i LOVE it

http://www.youtube.com/watch?v=vUFDOlO6B2w
#34
lyndsbowes
do you like my new avi ;-)
[SIZE="6"]who likes my new avi?[/SIZE]


[FONT="Book Antiqua"][SIZE="3"][COLOR="Magenta"]Loveit!!

My step son would love that on his phone :thumbsup:[/COLOR][/SIZE][/FONT]
#35
lyndsbowes
do you like my new avi ;-)
[SIZE="6"]who likes my new avi?[/SIZE]



[SIZE="7"][FONT="Franklin Gothic Medium"][COLOR="Magenta"]ME[/COLOR][/FONT][/SIZE]
banned#36
lyndsbowes
do you like my new avi ;-)
[SIZE="6"]who likes my new avi?[/SIZE]


Hmm ive seen better, alot better! :-D
#37
Ginner
An I lurves you Lynds, what you say we sack the men folk an shack up, as girlfriends like, not in the get it on girlfriends but as freinds eh.!

Back off pervs, there is no girl on girl action here.!


damn and i thought you meant girl on girl.... got all excited then :w00t:
banned#38
Ginner
An I lurves you Lynds, what you say we sack the men folk an shack up, as girlfriends like, not in the get it on girlfriends but as freinds eh.!

[COLOR="Red"]Back off pervs[/COLOR], there is no girl on girl action here.!


No. im staying :p
#39
lyndsbowes
who like this song? i LOVE it

http://www.youtube.com/watch?v=vUFDOlO6B2w


Bit loud for me but I likes the nice young My Chemical Romance boys, are they trendy like.
#40
wend
[FONT="Book Antiqua"][SIZE="3"][COLOR="Magenta"]Loveit!!

My step son would love that on his phone :thumbsup:[/COLOR][/SIZE][/FONT]


Ginner
[SIZE="7"][FONT="Franklin Gothic Medium"][COLOR="Magenta"]ME[/COLOR][/FONT][/SIZE]


you 2 obvo have taste :thumbsup:

DangerGod
Hmm ive seen better, alot better! :-D


i bet you go for the ugly girls :w00t:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!