Just after advice. have my 20 week scan tomorrow and I can find out the sex of my baby. should I find out? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Just after advice. have my 20 week scan tomorrow and I can find out the sex of my baby. should I find out?

BeautifulBethy Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
...or have a surprise?
Thanks all xx
Tags:
Other Links From Scan:
BeautifulBethy Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
Options

All Comments

(46) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
personally, I would like to be kept in suspenders.
Best wishes anyway
#2
It is your first baby? I found out the sex of my second baby, but not my first.....Dunno why!

Think I was a bit nosier with the 2nd one! lol.

Just go with how you feel.....Good luck with it all :)
#3
aye find out , then you know what stuff to get for nursery etc :thumbsup:
#4
Dont! Wait until he/she comes out! :)
Good luck!
#5
i would have a suprise especially if its your 1st,all mine were suprises :)
#6
If you do find out, be careful as these scans can be wrong! Last thing you need is a pink room full of lovely dresses with a little baby boy :giggle:
#7
suprise is best
#8
Thankyou! Its my second - i found out with the first so was thinking a surprise might be nice? But Tempatation is a evil thing lol.
We have one room so babba is in with his bro which is blue for now. Dont think colours matter so early really do they?
Just wondered what ud do.
Thanks for the replies xx
#9
plus they mite not be able to see, they couldnt on all my scans but i didnt wanna know anyway
#10
munnski
It is your first baby? I found out the sex of my second baby, but not my first.....Dunno why!

Think I was a bit nosier with the 2nd one! lol.

Just go with how you feel.....Good luck with it all :)



I did exactly the same but wished I hadn't - keep it as a surprise :)
#11
Right u all helping me to be strong here. I went into mothercare and looked at frilly knickers and booties. so it got me all mixed up. LOL!
#12
If you want a surprise make sure they write on the front of your file not to tell you otherwise it might just slip out (the sex, not the baby).
#13
skusey
personally, I would like to be kept in suspenders.


Oh aye :w00t:
#14
It was lovely finding out we were able to refer to her by name for a long time before she was born and prepare for her, good luck
1 Like #15
oh ok I will....
Merry christmas everybody and thanks xxxxx (plus I think me not going to find out will help my Fiances wallet..hehehe)
#16
I liked the surprise I had with my first one, and I think if you found out with your first one you should keep it a surprise! I was glad to know the sex of my second one, made things so much easier!

But surprises are good, I'm a bit like you though.....The temptation is too much sometimes ;-)

Good luck with it all, babies are adorable :-D
#17
Thanks. :) Had a rough year and a few miscarriages so this is a very very wanted babba :)
I think cuz i found out before it would be nice to do it the other way but as u said its nice to get organised too and im soso weak when tempation comes my way. So been very unsure today knowing its in the morning! Lol
Thanks again :)
#18
I have four! and only new the sex of one, surprises are the best :)
#19
gosh can imagine christmas is expensive with four :)
#20
night guys and gals xxxx
#21
Night BeautifulBethy, really hope all goes well with you after all the heartache you have been through!
Have a lovely Christmas xxx
#22
All babies are gorgeous - but it's good to know whether its pink or blue! I just like to get organised and then sit back and relax! Good luck which ever way you go x
#23
awww thankyou. XX
#24
BeautifulBethy
gosh can imagine christmas is expensive with four :)


OH yes!
#25
Kinder surprise eggs are the best!
BTW there's always neutral colour clothing for the first month or two then you can start goiung for colours IMHO.
Good Luck.
#26
no .. best surprize of your life! ;-)
#27
I found out with all 4 of my boys, couldnt wait for suprises but didnt feel disappointed at any birth for already knowing the sex.
Also i had a rough time twice after 2 of the births where i was away from my sons for a while and didnt get to hold them etc, so was nice i had time to bond with them whilst they were still in me and not had to fully wait until afterwards.
#28
did you find out?
#29
The only surprise left in life so don't ask!
#30
i didn't find out with my 1st and i didn't want to but by the end it was killing me what sex the baby was lol. i found out with my 2nd coz i knew i couldn't wait all that time without finding out and it was also easier to refer to the baby as he or she to the eldest who was 1 1/2 at the time
#31
I was strong and didnt ask! thanks everyone!!!!!!!
#32
dontdothatagain
Dont! Wait until he/she comes out! :)
Good luck!


expert advice, i agree
#33
BeautifulBethy
I was strong and didnt ask! thanks everyone!!!!!!!


Good for you. Good luck
#34
thanks :)
#35
surprise ...didnt find out with either of my sons ..although for a split second was dissapointed it was a boy second time round when i held him and looked into his gorgeous eyes i was so elated and glad i left it a surprise......something to look forward to after the pain!!!
#36
Its my 20 week scan on monday (29th) and i didnt find out with my first.....a boy, did with my second cos i wanted to know if i had to buy a different colour or if i could reuse my sons stuff....i could cos it was another boy, and im gonna find out on this one as well so i know what to buy but also because it means my other children can get used to the idea if its a girl :-D
#37
snowy
Its my 20 week scan on monday (29th) and i didnt find out with my first.....a boy, did with my second cos i wanted to know if i had to buy a different colour or if i could reuse my sons stuff....i could cos it was another boy, and im gonna find out on this one as well so i know what to buy but also because it means my other children can get used to the idea if its a girl :-D


i agree with you. my eldest was 1 1/2 when i fell pregnant with my 2nd son and wanted to find out for the same reasons and also he got used to the idea faster by me and his dad referring to the new baby by his name not just the bump lol.
#38
Dont find out for your first......
#39
don't find out, we had our first three weeks ago and tat was a big part of it not knowing, best feeling in the world telling your wife what sex the baby is just after it has been delivered
#40
souljacker
don't find out, we had our first three weeks ago and tat was a big part of it not knowing, best feeling in the world telling your wife what sex the baby is just after it has been delivered


awww congrats :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!