Last night ruined :( - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Last night ruined :(

stevey_p7 Avatar
6y, 9m agoPosted 6 years, 9 months ago
Went out last night locally for a few drinks with the intention of going to Liverpool for a few later on.

Was drinking bottles of lager all night until i saw that one of the bars in town had a good deal on pitchers of Vodka Red Bull, so thought why not as I hadn't had it in a while.

There was only me and a mate from work so after we had polished the pitcher off we went into Liverpool a bit later. After going into one of the clubs we both had the urge to go for a number 2, strangely.

So went to the toilet and ended up that both of us had got diarohea in the space of a couple of hours. It had to be that Vodka Red Bull pitcher that we both had.

Was gutted as paid £25 in a Taxi to get there, went to the toilet then came back home for another £25. Was so annoyed, enjoyed the night up until that part in the bogs.

Tempted to phone up the bar I bought the drink from and tell them that iut ruined our night out. It had to be that as was only on bottles before that.
stevey_p7 Avatar
6y, 9m agoPosted 6 years, 9 months ago
Options

All Comments

(26) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
I thought red bull gave u wings not s.................
#2
norovirus?
#3
I once had a crap in oxford...

i should have told my tale on here :x
#4
What a bummer!
#5
can u be sure it was the pitcher though
#6
muffin247
can u be sure it was the pitcher though


i bet it was you would be surprised who poor some places r with basic hygein

on teesside a local will know chain of fast food outlets was closed when they found seaman in the salad this is not one of those urban myths it was in the local paper u can look it up
#7
red bull gives you stings
#8
miles136
i bet it was you would be surprised who poor some places r with basic hygein

on teesside a local will know chain of fast food outlets was closed when they found seaman in the salad this is not one of those urban myths it was in the local paper u can look it up


popeye?
#9
Yeah pretty sure it was the vodka red bull as other than that was only on bottles.

The bottles were freshly opened if you know what I mean. Unless they had laxative in them I think they can be ruled out.

The fact me and my mate got them at same time is very strange. Annoyed though, £50 return to have a poo :-(
#10
scoff
I once had a crap in oxford...

i should have told my tale on here :x

lol,:):thumbsup::-D
#11
lol @ Liverpool
#12
bottles safer to drink from a pint glass, rat and mouse **** etc down the cellar
banned#13
to much information - lol
banned#14
stevey_p7
Yeah pretty sure it was the vodka red bull as other than that was only on bottles.

The bottles were freshly opened if you know what I mean. Unless they had laxative in them I think they can be ruled out.

The fact me and my mate got them at same time is very strange. Annoyed though, £50 return to have a poo :-(

I was just going to post this...

jamstaruk1972
bottles safer to drink from a pint glass, rat and mouse **** etc down the cellar

Bottles are stored for a longish time in dank,dark places with alsorts doing it's dirty all over it then everyone drinks right from the bottle.

I would choose a glass any day as that has been through a streile dishwasher

I
#15
oh well, s*it happens ................. literally .............. lol
#16
lewt


I would choose a glass any day as that has been through a streile dishwasher

I


thats what i was saying
#17
smithyp1
oh well, s*it happens ................. literally .............. lol


Haha yeah and still recovering for it.

God job I aint in a library as my stomach is making all sorts of noises.

I'm bunged up with Immodium now though so all good ;-)
banned#18
miles136
i bet it was you would be surprised who poor some places r with basic hygein

on teesside a local will know chain of fast food outlets was closed when they found seaman in the salad this is not one of those urban myths it was in the local paper u can look it up


What was David Seaman doing with the cucumber?
#19
my poo story

I was once in rome and went to the vatican on our 3rd day i had not managed a poo all the time we had been there.

after 3 hours walking around the vatican i needed to go and go i did almost filled the bowl and it just would not flush away after 5 flushes i gave up and as i am a catholice i lit a candle for the poor b******d that had to clean it up

this it true
#20
Yep.. Drink the bottle from a glass.. Rats and mice in cellers and ****.
#21
Which bar?
#22
jamstaruk1972
bottles safer to drink from a pint glass, rat and mouse **** etc down the cellar


+1 bottles can really be worse than anything..... be a girl and use a straw lol
#23
Poo stories?? Has HUKD hit an all time low?????

Although I am really tempted to share one (a story that is) but I will resist
#24
lol @ vodka redbull pitcher. fail
#25
what bar was it?
#26
scoff
I once had a crap in oxford...

i should have told my tale on here :x



haha brilliant response

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!