Love or lust - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Love or lust

£0.00 @
One night stands, which one of the above would you class them as Read More
Dell_in_the_bed Avatar
banned8y, 8m agoPosted 8 years, 8 months ago
One night stands, which one of the above would you class them as
Dell_in_the_bed Avatar
banned8y, 8m agoPosted 8 years, 8 months ago
Options

All Comments

(75) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
lust-and alchohol!
banned#2
louloo;2869243
lust-and alchohol!

agreed :oops:
#3
is there something you want to tell us?

what happened to you this weekend???????
#4
ODB_69
agreed :oops:


also agree :whistling:
#5
Lust. Immediate gratification nothing to do with Love. Not even in the same ball park.
banned#6
berni888;2869274
Lust. Immediate gratification nothing to do with Love. Not even in the same ball park.

yup....
#7
bad judgment inmost cases:oops:
banned#8
blackpeppa
is there something you want to tell us?

what happened to you this weekend???????


Hey BP, ODB you lot doing good ?

Weekend, I would have given you details, only if my E-wife was not online on this website right now :oops: :-D
banned#9
But what if you have a one-night stand with this girl/guy, bump into her a month down the road, have a cup of coffee and find out that well thats one hell of an amazing person and end up in a relation with her/him ?
#10
Dell_in_the_bed
Hey BP, ODB you lot doing good ?

Weekend, I would have given you details, only if my E-wife was not online on this website right now :oops: :-D


you can always pm us with all the dirty details:thumbsup:
#11
one night stands - lust (or bad judgement while intoxicated)
banned#12
Dell_in_the_bed;2869287
Hey BP, ODB you lot doing good ?

yh I'm cool mate, yourself?

Dell its nothing to do with love buddy, purely lust...hormones kick in and thats it...
happened to me this weekend and I blame it on a LOT of £1 shots of Sambucca
banned#13
Dell_in_the_bed;2869294
But what if you have a one-night stand with this girl/guy, bump into her a month down the road, have a cup of coffee and find out that well thats one hell of an amazing person and end up in a relation with her/him ?

yes but the initial 1 nighter was pure lust....

after that it can enter a different state I suppose if they meet again...not happened to me though
#14
Dell_in_the_bed
But what if you have a one-night stand with this girl/guy, bump into her a month down the road, have a cup of coffee and find out that well thats one hell of an amazing person and end up in a relation with her/him ?


so, are you saying this is how you met your current partner????

or did you really have a fantastic weekend?
banned#15
i would say neither
#16
sassie
i would say neither


agree. its just a little tease.
banned#17
:osome life from dell!!! where hav u bn hiding? lol
banned#18
ODB_69
yh I'm cool mate, yourself?

Dell its nothing to do with love buddy, purely lust...hormones kick in and thats it...
happened to me this weekend and I blame it on a LOT of £1 shots of Sambucca



Lol, man was I the only one roaming in sand dunes and then taking hot showers this weekend ....


blackpeppa
so, are you saying this is how you met your current partner????

or did you really have a fantastic weekend?

Prissy might mind the above :oops: :p

The weekend was pretty nice bumped into this person who is working on feeding 1 million people a day free of cost ... will put the details of that in a bit

sassie
i would say neither



Sassie, how you doing and how was your weekend ....
banned#19
salder21
:osome life from dell!!! where hav u bn hiding? lol


Lol, busy getting the sand out of my ears ... honestly ... my jeep broke down twice this weekend but that in turn made sure I bump into the nicest peeps in the world
banned#20
ODB_69
yh I'm cool mate, yourself?

Dell its nothing to do with love buddy, purely lust...hormones kick in and thats it...
happened to me this weekend and I blame it on a LOT of £1 shots of Sambucca


£1 a shot?! :-D where was that?
#21
you always start off with lust then that can turn to love, i perfer lust but dont tell my partner that lol even tho i have never thought about cheating on him, i just like the begining of relationships better, prob why my relationships normally last about a year then i get bored, but have been with my other half for about 4years and love him to bits
banned#22
are you going to put your pic on that pic thread? U seen my scary ones? lol
banned#23
im good thanks dell, you sound you like you had an exciting weekend
banned#24
babyxxxxx
you always start off with lust then that can turn to love, i perfer lust but dont tell my partner that lol even tho i have never thought about cheating on him, i just like the begining of relationships better, prob why my relationships normally last about a year then i get bored, but have been with my other half for about 4years and love him to bits


Four years that nice :thumbsup:

Oh and exactly when does that one year cycle end ... I might want to be in the UK around that time :p
banned#25
sassie
im good thanks dell, you sound you like you had an exciting weekend


I did Sassie, loved it, like I said overly impressed from this one person who plans to feed 1 million people free of charge every day to save them from begging, currently his network is feeding around 300,000 people everyday
#26
Neither, both words I would say, begin with SL ;-)
banned#27
salder21;2869387
£1 a shot?! :-D where was that?

Zanzibar Stafford on a Friday

was £1 certain shots and certain bottles...

still spent £35:?
banned#28
we still need to see who can outdrink who :p lol
#29
Generally not even lust is it??
#30
I dunno.....I haven't had a one night stand for a while and probably never will again. :)
banned#31
ODB_69
Zanzibar Stafford on a Friday

was £1 certain shots and certain bottles...

still spent £35:?


salder21
we still need to see who can outdrink who :p lol



Competition ? interesting :-D

hannah19790
Generally not even lust is it??


Afternoon, finally you speak ... you were waiting for me all day to put a thread like this were'nt you :p
banned#32
realfriendlyman
I dunno.....I haven't had a one night stand for a while and probably never will again. :)


Very good, I reckon your OH is on the HUKD as well :w00t:
#33
An unbalanced emotionary reaction to alcohol and desire.
banned#34
emasu
An unbalanced emotionary reaction to alcohol and desire.


ODB said something similar so I guess we have an agreement in the house ....

p.s. where is Prissy and Edna, dont see them around today :thinking:
banned#35
Dell_in_the_bed;2869493
ODB said something similar so I guess we have an agreement in the house ....

Twas Louloo...I agree though

sometimes though its not even lust...its just blood flow and animal instincts
#36
Dell_in_the_bed
Very good, I reckon your OH is on the HUKD as well :w00t:


Lol, you reckon? :giggle:

If that's the case.....maybe I shouldn't say too much about my future plans with her. :thumbsup:
#37
ODB_69


sometimes though its not even lust...its just blood flow and animal instincts


Damn mate.......I didn't think you were into Beastiality!!! :giggle:
#38
Always go for a girl who looks like she will cook a good breakfast in the morning:-D
banned#39
louloo
you can always pm us with all the dirty details:thumbsup:


Not the pictures :whistling:

ODB_69
Twas Louloo...I agree though

sometimes though its not even lust...its just blood flow and animal instincts


It was, thanks, bad memory louloo you know I love you (if you are a girl espacially)

So how do you explain woman going in for a one-night stand when their testosterone levels are only 1-2 at best


realfriendlyman
Lol, you reckon? :giggle:

If that's the case.....maybe I shouldn't say too much about my future plans with her. :thumbsup:



common you know she will not read this thread :thumbsup:
banned#40
realfriendlyman;2869512
Damn mate.......I didn't think you were into Beastiality!!! :giggle:

anything goes :thumbsup: :-D

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!