Making Babies !!! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Making Babies !!!

taasda Avatar
8y, 10m agoPosted 8 years, 10 months ago
That's got your attention, especially the Mods.
The following were all made out of Marzipan.
Tags:
taasda Avatar
8y, 10m agoPosted 8 years, 10 months ago
Options

All Comments

(19) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image10.jpg

http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image9.jpg

http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image8.jpg
#2
http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image7.jpg

http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image6.jpg

http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image5.jpg
#3
they are amazing, someone obviously has a lot of time on their hands
#4
OMG they're freaky ! Where do you get this content from taasda ? Beginning to worry me ! lol
#5
and then..... you eat them!!!!!
#6
joanne8631
and then..... you eat them!!!!!


You would really put one of these in your mouth ?? :w00t:

http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image5.jpg
#7
While I can see that they're amazingly well crafted, they freak me out, eeeewwwwwwww
#8
There is something slightly disturbing about these :?
#9
taasda
http://i269.photobucket.com/albums/jj52/taasda/image7.jpg


OMG! That one looks like baby olivia:?:? Don't think I could eat a whole one ;-)
#10
They are gorgeous!

Would be nice on a cake for a baby shower or congrats on the birth cake

I couldnt bring myself to eat it though
#11
who has made them - they are gorgeous.
#12
[URL="www.camilleallen.com"]CLICK HERE[/URL]

Above link says that Camille Allen makes them and they are actually made from polymer clay (not that they are any less impressive because they are not marzipan!)
#13
kelly_o_fanatic
[URL="www.camilleallen.com"]CLICK HERE[/URL]

Above link says that Camille Allen makes them and they are actually made from polymer clay (not that they are any less impressive because they are not marzipan!)


Damn - I have eaten three already!!!!!!
#14
taasda
Damn - I have eaten three already!!!!!!


LMAO Still tastier than lava bread though ! :p
#15
OK I'm confused now.
If these are gorgeous what makes those other dolls hideous ?

http://www.hotukdeals.com/item/130792/my-fake-baby-on-channel-4-anyone-wa/showthread.php?t=130792

I'm sitting on the fence with both, lol
#16
Well at least they're not for eating, but I find them quite stomach-churning and I don't know why, because they are beautifully crafted. Just yuck!! :thinking:
What would you do with one? Put it on the mantle-piece? I'm going off them more and more.
#17
hottoshop
OK I'm confused now.
If these are gorgeous what makes those other dolls hideous ?

http://www.hotukdeals.com/item/130792/my-fake-baby-on-channel-4-anyone-wa/showthread.php?t=130792

I'm sitting on the fence with both, lol


It was more the way that the reborns were treated as real children, plus the size etc makes them look like a stillborn child.

These are obviously not designed to be treated as real babies, and dont look like stillborn babies, due to the size
#18
hottoshop
OK I'm confused now.
If these are gorgeous what makes those other dolls hideous ?

http://www.hotukdeals.com/item/130792/my-fake-baby-on-channel-4-anyone-wa/showthread.php?t=130792

I'm sitting on the fence with both, lol


Think it was more the crazy maisies that were buying the dolls and treating them like babies that was hideous. These are kinda cute because they are small and obviously far removed from a baby. Little one that looked like my baby would be nice to remind me of how she looked but it would not be like I thought it was her reborn.
#19
does it not remind you of Fat Ba****d from austin powers, 'i ate a baby!'

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!