Manny Pacquiao vs Antonio Margarito - The real boxing fight to watch - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Manny Pacquiao vs Antonio Margarito - The real boxing fight to watch

MarzBarz Avatar
6y, 3w agoPosted 6 years, 3 weeks ago
Predictions?

I think pacquiao will win but this will go the distance as margarito is also a very good boxer. This is a fight worth watching. On skysports.
Tags:
MarzBarz Avatar
6y, 3w agoPosted 6 years, 3 weeks ago
Options

All Comments

(69) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#3
be all over by the 6th
#4
What time is it on at?
#5
4am approx.
#6
MarzBarz
4am approx.


Ah really? :( I won't be watching then, my all nighters are long gone
banned#7
Margarito has a size advantage, a reach advantage and a tough chin.

That being said,speed kills and I think that Manny will ultimately prove that later. This is going to be a great fight and by no means a walkover!



Edited By: DangerGod on Nov 14, 2010 00:08
banned#8
DangerGod
Margarito has a size advantage, a reach advantage and a tough chin.That being said,speed kills and I think that Manny will ultimately prove that later. This is going to be a great fight and by no means a walkover!

oO ok it will be all over by the 7th
banned#9
whatsThePoint
DangerGod
Margarito has a size advantage, a reach advantage and a tough chin.That being said,speed kills and I think that Manny will ultimately prove that later. This is going to be a great fight and by no means a walkover!


oO ok it will be all over by the 7th


Anything can happen, I mean Pacquaio is rightfully the favorite, but one well placed punch can change history. Margarito is in the best shape of his life

Teddy Atlas just made a prediction of Margarito winning by KO. Antonio is big, a feared fighter before, everything to gain and nothing to lose, powerful and focus unlike when he fought Mosley. All these makes him a very motivated and dangerous fighter.

Yes, there might be an upset although I hope Manny Pacquiao wins

Edited By: DangerGod on Nov 14, 2010 00:24
#10
haye needs to fight the klitschko brothers
and
manny needs to fight floyd every other fight is irrelevent.
banned 1 Like #11
CollateralDamage
haye needs to fight the klitschko brothers
and
manny needs to fight floyd every other fight is irrelevent.


Floyd needs to fight manny is what you mean.
#12
lol they are both making excuses they need to fight each other. But floyd will beat manny imo :D
banned#13
MarzBarz
lol they are both making excuses they need to fight each other. But floyd will beat manny imo :D


i wouldnt wanna call it. shame though, i dont think it will happen.
banned#14
is anyone watching pacquaio v margarito 24/7 on SSP1?
#15
massmail666
massmail666
[quote=massmail666] [quote=MarzBarz] lol they are both making excuses they need to fight each other. But floyd will beat manny imo :D


no way, manny would KO him any day.


lol? are you serious? they dont call him pretty boy for no reason
banned#16
MarzBarz
massmail666
massmail666
[quote=massmail666] [quote=MarzBarz] lol they are both making excuses they need to fight each other. But floyd will beat manny imo :D


no way, manny would KO him any day.




lol? are you serious? they dont call him pretty boy for no reason

they dont call manny pound-for-pound king for the fun of it either :D

Edited By: DangerGod on Nov 14, 2010 00:54
#17
DangerGod
MarzBarz
massmail666
massmail666
[quote=massmail666] [quote=MarzBarz] lol they are both making excuses they need to fight each other. But floyd will beat manny imo :D


no way, manny would KO him any day.




lol? are you serious? they dont call him pretty boy for no reason

they dont call manny pound-for-pound king for the fun of it either :D


yeah money mayweather is ranked number 1 pound for pound last time i had a look lol. Appears to be 2nd now.

Edited By: MarzBarz on Nov 14, 2010 00:56
banned#18
MarzBarz
DangerGod
MarzBarz
massmail666
massmail666
[quote=massmail666] [quote=MarzBarz] lol they are both making excuses they need to fight each other. But floyd will beat manny imo :D


no way, manny would KO him any day.




lol? are you serious? they dont call him pretty boy for no reason

they dont call manny pound-for-pound king for the fun of it either :D


yeah money mayweather is ranked number 1 pound for pound last time i had a look lol.


lol havent looked in a while then
#19
MarzBarz
DangerGod
MarzBarz
massmail666
massmail666
[quote=massmail666] [quote=MarzBarz] lol they are both making excuses they need to fight each other. But floyd will beat manny imo :D


no way, manny would KO him any day.




lol? are you serious? they dont call him pretty boy for no reason

they dont call manny pound-for-pound king for the fun of it either :D


yeah money mayweather is ranked number 1 pound for pound last time i had a look lol. Appears to be 2nd now.


he is only ranked 2nd coz he retired so manny got 1st spot and as they haven’t fought yet since his comeback they won’t give floyd the top ranking back.

btw Floyd "Pretty Boy" Mayweather would put manny to sleep..just sayin. :3
banned#20
Awesome programme the 24/7, shame if you missed it as it really did set the fight nicely. alot of emotions are running high. pac-man said he isnt going to be around in boxing long he has his other career to pursue. Roach even said in a one-to-one unless mayweather comes to the table he really believes this is mannys last fight, there is nowhere else to go.
#21
aahhh hurry up already
banned#22
MarzBarz
aahhh hurry up already


why, feeling tired you lightweight? lol
#23
yes lol. uni has made me go sleep early! , i work on weekends so i have work at 9.30am
banned#24
MarzBarz
yes lol. uni has made me go sleep early! , i work on weekends so i have work at 9.30am


ah savage haha
#25
DangerGod
MarzBarz
yes lol. uni has made me go sleep early! , i work on weekends so i have work at 9.30am


ah savage haha


im pulling a sicky anyways i hurt my knee today(i actually did).
banned#26
MarzBarz
DangerGod
MarzBarz
yes lol. uni has made me go sleep early! , i work on weekends so i have work at 9.30am


ah savage haha


im pulling a sicky anyways i hurt my knee today(i actually did).


yeah cool, what you do on the weekends for work?
#27
Started yet?
banned#28
asayer
Started yet?


nah.lol
#29
prob another 20/30min still till fight actually starts
#30
DangerGod
MarzBarz
DangerGod
MarzBarz
yes lol. uni has made me go sleep early! , i work on weekends so i have work at 9.30am


ah savage haha


im pulling a sicky anyways i hurt my knee today(i actually did).


yeah cool, what you do on the weekends for work?


Work at Comet on Saturdays and at Iceland on Sundays lol.

That was a v good fight btw.
#31
Damn why did that last fight have to take so long?! oO
#32
Arsenal Fan
Damn why did that last fight have to take so long?! oO


Was worth it IMO in the end although im not sure he deserved the win :S
banned#33
yeah didnt think it was guna go the distance from the first few rounds, was good fight... the big one now!
banned#34
lol, hatton.. dam
#35
finally
#36
I will LOL if this is a 5 minute fight ( I am in OZ so middle of the day for me compared to you)
banned#37
asayer
I will LOL if this is a 5 minute fight ( I am in OZ so middle of the day for me compared to you)


lol u have to pay for it there... or free like we get on sky sports?

COME ON PACMAN
#38
asayer
I will LOL if this is a 5 minute fight ( I am in OZ so middle of the day for me compared to you)


i wouldnt mind if it was. I love my boxing fights :D
#39
Manny will probably win but i want margarito to win it. Hopefully a good fight anyhows...
banned#40
MarzBarz
Manny will probably win but i want margarito to win it. Hopefully a good fight anyhows...


no way. **** that!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!