Men......can you help me please? a mans stocking - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Men......can you help me please? a mans stocking

Mardyass Avatar
8y, 2m agoPosted 8 years, 2 months ago
a christmas stocking before you start lol
Have decided to do hubby a stocking this year,we dont usually buy for each other at xmas as were always skint by the time we have forked out for everyone else sooooooooooo
what can i put in his stocking that he would like,or what would you like to find in a christmas stocking?

So far I've got him
Bench wallet
Bench watch
Bench belt & lanyard (for work)

will buy smellys but what else can i put in there?
Mardyass Avatar
8y, 2m agoPosted 8 years, 2 months ago
Options

All Comments

(37) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
some bench stuff? sensing something there
#2
he isnt in to his designer brands they were just bargains :)
banned#3
Does he like Bench stuff? see loads of Bench stuff in my local TK Maxx


Maybe cd's/dvd's/games?
#4
he better ruddy like em odb lol

he doesnt play on the wii much or the xbox,cd is a good idea tho :)
#5
Carley
A Leg?
i was waiting for that!
#6
Chocolate, Nice pen for work, Got to be a gadget of some kind, check out firebox for a cheap one or play.com but would depend on what he is like as to what to get. Something a bit unusual. How about some retro sweets from one of the online places or high street sweet shops.
#7
ratatatatata
Chocolate, Nice pen for work, Got to be a gadget of some kind, check out firebox for a cheap one or play.com but would depend on what he is like as to what to get. Something a bit unusual. How about some retro sweets from one of the online places or high street sweet shops.
a gadget thats a good idea too :) and choccy lol
#8
I personally like things that are quirky. Oh definately get him a 20q they are cheap as anything and great fun, picked one up for about 4.50 in sainsburys, hours and hours of fun for all the family.
banned#9
Mardyass;3485634
a gadget thats a good idea too :) and choccy lol

yeah we do love our Gadgets to be fair!
#10
suppose if i had to ask some strangers what my wife might like id assume i dont know her very well haha, seriously , what does he like??....get him one :p
#11
A new TV remote. We love remotes.
#12
Vouchers for Ahem, special favours ;)
#13
Def get him some razor blades, they are always good to get! also check [url]www.iwoot.com[/url], some great stuff on there!
#14
ifyoudontask?
Def get him some razor blades, they are always good to get! also check [url]www.iwoot.com[/url], some great stuff on there!


if i look in my stocking and theres razor blades in there....someones gonna get headbutted..........try firebox...some good little gadgets on there he might like
#15
im socuring firebox right now,he likes his motorbikes,was thinking he needs one of those neck warmer things they wear but what are they called? lol
he also works outside so some long johns might go down a treat haha
banned#16
Have a look at the Gadget section of Play too:
http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/-/382/482/3-/RegionHome.html?searchtype=genre

Loads of different categories on the the left to choose from...if you order from Firebox dont forget they charge for delivery so have a look for voucher codes first




These powerball thingies seem popular: http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=GADG&searchstring=powerball&page=search&pa=search

no idea what they do though
#17
the powerballs are quite fun, looks a bit naughty when ur doing it, my top score is 11k so far! after a few weeks he prob wont use it again tho.
#18
acecatcher3
the powerballs are quite fun, looks a bit naughty when ur doing it, my top score is 11k so far! after a few weeks he prob wont use it again tho.


decent score ive only hit 10k, big improvement from the 8k at first tho so its doing its job
#19
acecatcher3
if i look in my stocking and theres razor blades in there....someones gonna get headbutted..........try firebox...some good little gadgets on there he might like


Really, better take a trip back to Boots, your getting a soap-on-a-rope instead! :-D

I love getting razor blades, beats having to pay £8 for 4!
#20
he will like razor blades in his stocking cos he is always running out of them :)
#21
Mardyass
he will like razor blades in his stocking cos he is always running out of them :)


YUS! :-D
#22
[url]www.alternativegifts.co.uk[/url]
#23
Fav sweets, silly gifts from hawkins bazzar.
#24
kungfu
decent score ive only hit 10k, big improvement from the 8k at first tho so its doing its job


yeah i wasnt great at first, i was doing it the other day in the front room and my mum said "that looks really wrong" it does look quite funny when u start to struggle!

ifyoudontask?
Really, better take a trip back to Boots, your getting a soap-on-a-rope instead! :-D

I love getting razor blades, beats having to pay £8 for 4!


haha ill have to ask u to take bk the soap also, i cant deal with soap, i can only deal with the cream, the feeling of soap on my hands makes me feel sick...its a fear i have...haha how weird is that, but if i get anything on my hands, i have to wipe it off straight away!
#25
Does he watch TopGear? I just picked up Clarksons book for 4.99 from the book people for a stockin filler:thumbsup:
#26
was he ever a fan of wheres wally? there was a deal on here recently which had like 5 different wheres wally books for £6.99 altogether! bit of nostalgia there!
#28
god u lot are brill! got him loads of silly things from play such as a morph kit,my god i remember watching and lovin morph as a kid,a blow up wife, a wife remote control,a slogan mug,im well away now thanks to you lot :)
#29
a bottle of something he likes to drink
#30
Wish I had a Mrs doing this for me, sounds like he is the lucky one, good on you x
#31
Usually lots of £5 firebox vouchers around before you order from them
banned#32
something sexy for you to wear on xmas day....
#33
A calendar ( page 3):oops:
#34
I like the idea of getting a stocking filled with loads of little bits and pieces rather than one main thing. We used to buy a joint present - something big, then do lots of little silly things (well, i did anyway)
I hope he's going to the same amount of effort for you ....
#35
I do a stocking for my husband, too, lol!

I normally put things like this in:

Jelly Belly beans; chocolate coins; puzzle games; aftershave; CD; little things like memory sticks, etc.

Generally eveything I can't be bothered to individually wrap, hehe! :santa:
#36
Mardyass
im socuring firebox right now,he likes his motorbikes,was thinking he needs one of those neck warmer things they wear but what are they called? lol
he also works outside so some long johns might go down a treat haha


Try here http://www.busters-accessories.co.uk/products/list/Clothing-and-Helmets/Balaclava-Neck-Tubes-Face-Masks
#37
acecatcher3
the powerballs are quite fun, looks a bit naughty when ur doing it, my top score is 11k so far! after a few weeks he prob wont use it again tho.


kungfu
decent score ive only hit 10k, big improvement from the 8k at first tho so its doing its job


I take it you haven't seen THIS then? :whistling:
Powerballs are good...

How about a Stylophone? £12 on Littlewoods Direct! :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!