MMA Fight Alex Reid (Jordan/Katie Price Husband) Vs Tom Watson on Bravo now - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

MMA Fight Alex Reid (Jordan/Katie Price Husband) Vs Tom Watson on Bravo now

bob100 Avatar
6y, 2m agoPosted 6 years, 2 months ago
Whos watching?
bob100 Avatar
6y, 2m agoPosted 6 years, 2 months ago
Options

All Comments

(32) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
I've put it on just to see what all the fuss is about. People are going crazy on my Facebook for the link to watch it.
#2
im watching ......... aint got a clue whos better but alex just got boooooooooooo'ed
#3
ilovepink
im watching ......... aint got a clue whos better but alex just got boooooooooooo'ed


You should have seen Katie Price, she got booed more than Alex Reid, lol
#4
bob100
ilovepink
im watching ......... aint got a clue whos better but alex just got boooooooooooo'ed


You should have seen Katie Price, she got booed more than Alex Reid, lol


ha ha unlucky
1 Like #5
is that the contents of Katies knickers they just rubbed over his face

Edited By: bossyboots on Sep 25, 2010 22:29: k
#6
This looks like a panto....:-s
1 Like #7
this fight is a circus, watson is making a monkey of himself
#8
Predictions?
#9
omg omgomgomgomfomfomgogmogmogmgomgomgomg
#10
so exciting.......not lol
#11
all the internet seems to be watching so I suppose you kinda have to.
#12
bob100
Predictions?


reid K.O'd
#13
ilovepink
so exciting.......not lol


lol maybe ufc tonight might be more exciting if you are up at 3am. lol
#14
bob100
ilovepink
so exciting.......not lol


lol maybe ufc tonight might be more exciting if you are up at 3am. lol


no way i will be soundo by then, this kinda fighting bores me too much hugging

mind you reid has surprised me thought it would be over by now
#15
Alex Reid is doing a half decent job, could actually win.
#16
I thought alex reid was meant to be crap at this. I know it's not ufc but he wasn't half as bad as I thought he'd be. for the 1st round anyway.
#17
ants97
I thought alex reid was meant to be crap at this. I know it's not ufc but he wasn't half as bad as I thought he'd be. for the 1st round anyway.


+1
#18
He has always underperformed, thats why everyone thinks he is crap.

Finally seeing his potential tonight, lol

New Champ maybe
#19
where the hell did he get them nancy pants from oO
#20
bossyboots
where the hell did he get them nancy pants from oO


thats what we just said lol
#21
how long does it go on for btw
#22
bossyboots
how long does it go on for btw


not much longer hopefully i wanna go to bed
#23
5 more minutes.

Shocking fight btw

Edited By: CFC_Mark on Sep 25, 2010 23:01: .
#24
5th and final round then bed
#25
last round
#26
so who do you think is gonna win - how do they work it out if both men still standing
#27
pretty good fight, thought reid was gonna get the choke right at the end though!
#28
hats off to reid, I thought he was a goner in that last round. The thing is just like after big bro he'll now go and do something daft with that manky cow jordan and lose any tiny sliver of credibility he may have earned from this.
#29
ants97
hats off to reid, I thought he was a goner in that last round. The thing is just like after big bro he'll now go and do something daft with that manky cow jordan and lose any tiny sliver of credibility he may have earned from this.


you know!
#30
did look like they were bumming each other a couple of times thou
#31
ants97
hats off to reid, I thought he was a goner in that last round. The thing is just like after big bro he'll now go and do something daft with that manky cow jordan and lose any tiny sliver of credibility he may have earned from this.


haha perfectly put!!


nite ILP :)
#32
nite y'all

its been ........crap :p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!