Most expensive Lunch Box? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Most expensive Lunch Box?

£0.00 @
Ebay - 220404304877 Hurry only 8hrs to bid!! Read More
Gem_whl Avatar
8y, 2w agoPosted 8 years, 2 weeks ago
Ebay - 220404304877

Hurry only 8hrs to bid!!
Tags:
Gem_whl Avatar
8y, 2w agoPosted 8 years, 2 weeks ago
Options

All Comments

(13) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
wowza
#2
Sad...........
#3
wow?! anyone gnna buy his?
#4
magicbeans
wow?! anyone gnna buy his?


hmmm as much as my son would love me too, i think i will pass!
#5
You know someone will bid and not pay leaving them with a massive ebay bill... lol
#6
Gem_whl
hmmm as much as my son would love me too, i think i will pass!


haha,....did u have to ponder that decision long?! hehe
#7
magicbeans
haha,....did u have to ponder that decision long?! hehe


yeah....house or lunch box? i wouldn't be able to afford the lunch to go in it if i bought it!! :w00t:
#8
ive got one for £50,000 if anyone wants it, thats 50% less than ebay, gotta call it a bargain :whistling:
#9
ding
ive got one for £50,000 if anyone wants it, thats 50% less than ebay, gotta call it a bargain :whistling:


Has it been present in many battles against the dark side?? because i would rather pay the £50k more for the original one that has :p
#10
Why does it cost so much? Its now even from one of the original films. Surely there must be loads of lunch boxes about for Revenge of the sith. I think the guys just tryin to pull a fast one on some gullable rich fool out there.

His write up did make me smile though!
#11
martyn_3000
Why does it cost so much? Its now even from one of the original films. Surely there must be loads of lunch boxes about for Revenge of the sith. I think the guys just tryin to pull a fast one on some gullable rich fool out there.

His write up did make me smile though!


Same here, i did giggle. "Any fellow jedi's from Arab world" lol in other words any rich Arab that has more money then sense that want to give it to a bloke in Glasgow. Good luck to him :thumbsup:
#12
I also like the "I will personaly deliver the item to your door" bit lol.

It should read "I will personaly deliver to your door using the £99,995 profit I have made ripping you off, to cover travel expenses"
#13
what? no bidders? :thinking:

will he re-list? lol

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!