My friend bought one of they cards for the DSi - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

My friend bought one of they cards for the DSi

£0.00 @
I dunno where she got it, she said it was some website, she paid £89 for it, that allowed her to choose the games she wanted on it. Is it just me or is that expensive? I thought maybe she'd been… Read More
AshleyRFC Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
I dunno where she got it, she said it was some website, she paid £89 for it, that allowed her to choose the games she wanted on it.

Is it just me or is that expensive?

I thought maybe she'd been ripped off but I dont know how much these things should cost.
Tags:
AshleyRFC Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
Options

All Comments

(18) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
1 Like #1
yes she has been well and truely ripped off, they cost as little as £10 sometimes.
#2
[url]www.seriouslymuggedoff.com[/url]
#3
Yeah, your "friend", ok.
#4
She told me yesterday and I said to her I think you've overpaid.

Her brother in law bought one from the same place(it was him who told her about it) his was £79 for a DS one, which I know is expensive cos I'm sure down the Barra's you get them for like £30, but I wasn't sure if the DSi was a different card etc.
#5
Babbabooey
Yeah, your "friend", ok.


If it was me I would just say it was me.

Plus I woulda asked for advice on here before buying it.
1 Like #6
They cost under £10 on dealextreme
#7
I've got a pandora battery they can have for £300?
#8
She said it was already bought, paid for and on its way to her.

I said to her that I wished she'd told me before she bought it.
#9
Flodd
I've got a pandora battery they can have for £300?


Lol she's usually sensible with things too.

I think it was the getting to choose what games she wanted on it that made her pay all that for it.
#10
ouch! thats a hell of a lot. I hope it works lol
#11
4lyons09
ouch! thats a hell of a lot. I hope it works lol


God anno, didn't have the heart to tell her that sometimes they can be a bit dodgy in the DSi.
#12
AshleyRFC
God anno, didn't have the heart to tell her that sometimes they can be a bit dodgy in the DSi.


I hope she hasn't bought the standard DS one :? In the long run,if it works though it will be worth the money, just a shame she didn't realise it could be bought cheaper elsewhere.
#13
4lyons09
I hope she hasn't bought the standard DS one :? In the long run,if it works though it will be worth the money, just a shame she didn't realise it could be bought cheaper elsewhere.


Well I did say to her that there were 2 different ones and she said that she definetly got the one for the DSi, her wee boy has the DS Lite anyways but shes bought him the newer one for Christmas, so if it doesn't work in that one hopefully it will at least work in his other one.
#14
Sounds like she's been stung matey.
#15
remember to tell her not to download the updates when the dsi connects to the internet btw.
#16
if she doesnt know what she was doing was ripped off a little maybey 50 with a load of games as the card woulda been around 8 quid and memory about £10 so 50 would have been reasonable tho n saying that the games can be downloaded in minutes
#17
its an odd one - not many people sell them with games already.

obviously this is pretty rude as you are then admiting stealing the games, where as most people buy a card for 20 or so quid and pretend its for home brew only ;)

yes she was ripped off.

i would get a supercard:
http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&hl=en-GB&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLL_en-GBGB341GB341&q=SuperCard+DS+Onei+DSi+
#18
[url]**deletethisbit**http://www.nds-multi-games.com/choose_your_own_100.html[/url]

Naughty site.............piracy is a crime.....there again so is £30 plus for a DS game...LOL

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!