Official '**** each other off in here' thread - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Official '**** each other off in here' thread

£0.00 @ Here
Leave other people's threads alone and throw yr mud in here. Read More
michelleleemoo Avatar
6y, 4m agoPosted 6 years, 4 months ago
Leave other people's threads alone and throw yr mud in here.
Other Links From Here:
michelleleemoo Avatar
6y, 4m agoPosted 6 years, 4 months ago
Options

All Comments

(110) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
this will not end well
#2
ilovepink
this will not end well


it aint started yet :p
banned#3
so, don't post in other threads and just post in here? not really the way forward is it
#4
DaveLister
so, don't post in other threads and just post in here? not really the way forward is it


just thought we could contain it
#5
michelleleemoo
ilovepink
this will not end well


it aint started yet :p


give it a chance some members are only on the 4th bottle of wine
banned#6
can't see it working myself, the rest of the place would end up like this, with everyone getting along just fine

http://www.dawsonmoore.com/images/conference/conf-nice_people.jpg
#7
whatsThePoint
Expired


thanks, you are too kind
#8
DaveLister
can't see it working myself, the rest of the place would end up like this, with everyone getting along just fine

http://www.dawsonmoore.com/images/conference/conf-nice_people.jpg


thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!
#9
DaveLister
can't see it working myself, the rest of the place would end up like this, with everyone getting along just fine



well i'm sure yr presence will help it along
#10
well this seems to have put a stop to it altogether :D
banned#12
ilovepink
thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!

you mean no MORE nudez? i'll just keep looking at the ones i already have
#13
DaveLister
ilovepink
thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!

you mean no MORE nudez? i'll just keep looking at the ones i already have


oi ilp how comes he's had some and i aint :(
#14
michelleleemoo
DaveLister
ilovepink
thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!

you mean no MORE nudez? i'll just keep looking at the ones i already have


oi ilp how comes he's had some and i aint :(


coz he is a dude....and hot

true story
#15
ILP you still collecting Cravendale codes?
#16
DaveLister
ilovepink
thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!

you mean no MORE nudez? i'll just keep looking at the ones i already have


cool, they are from years ago anyway
#17
nikkib123
ILP you still collecting Cravendale codes?


yeah, has it finished yet???
#18
ilovepink
nikkib123
ILP you still collecting Cravendale codes?


yeah, has it finished yet???


Has it? I only bought one yesterday! Do you want the code?
#19
nikkib123
ilovepink
nikkib123
ILP you still collecting Cravendale codes?


yeah, has it finished yet???


Has it? I only bought one yesterday! Do you want the code?


oooo yes please, dunno i thought i read somewhere its finishes soon

Edited By: ilovepink on Jan 15, 2011 19:20
#20
ilovepink
nikkib123
ilovepink
nikkib123
ILP you still collecting Cravendale codes?


yeah, has it finished yet???


Has it? I only bought one yesterday! Do you want the code?


oooo yes please, dunno i thought i read somewhere its finishes soon


Will pm you code when I have used the milk :)

Sorry moo, hijacking your thread X)
#21
nikkib123
ilovepink
nikkib123
ilovepink
nikkib123
ILP you still collecting Cravendale codes?


yeah, has it finished yet???


Has it? I only bought one yesterday! Do you want the code?


oooo yes please, dunno i thought i read somewhere its finishes soon


Will pm you code when I have used the milk :)

Sorry moo, hijacking your thread X)


cheers brah, safe
#22
nikkib123
ilovepink
nikkib123
ilovepink
nikkib123
ILP you still collecting Cravendale codes?


yeah, has it finished yet???


Has it? I only bought one yesterday! Do you want the code?


oooo yes please, dunno i thought i read somewhere its finishes soon


Will pm you code when I have used the milk :)

Sorry moo, hijacking your thread X)


how very civilised of you, this thread is not going as expected :D
banned#23
ilovepink
DaveLister
ilovepink
thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!

you mean no MORE nudez? i'll just keep looking at the ones i already have


cool, they are from years ago anyway

they're the best, lets be honest you haven't aged well
#24
DaveLister
ilovepink
DaveLister
ilovepink
thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!

you mean no MORE nudez? i'll just keep looking at the ones i already have


cool, they are from years ago anyway

they're the best, lets be honest you haven't aged well


ooops i spoke too soon
#25
Bah I read the ****'s as something rhyming with plank. None of that going on in here
#26
Paddy_o_furniture
Bah I read the ****'s as something rhyming with plank. None of that going on in here


Did you find a shirt?
#27
Paddy_o_furniture
Bah I read the ****'s as something rhyming with plank. None of that going on in here



oO
#28
DaveLister
ilovepink
DaveLister
ilovepink
thanks for posting that pic up i sent you......spoilt it for youself, no nudez now!!!!!!!!!!!!!!

you mean no MORE nudez? i'll just keep looking at the ones i already have


cool, they are from years ago anyway

they're the best, lets be honest you haven't aged well


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOkf_2eanoDDLAPyk9Qb8RmK9sHBWr2MBQhHSypahM2kBwswC9hw
#29
Paddy_o_furniture
Bah I read the ****'s as something rhyming with plank. None of that going on in here


its lag with an s on the front
banned#30
Paddy_o_furniture
Bah I read the ****'s as something rhyming with plank. None of that going on in here

http://farm4.static.flickr.com/3203/2968163444_3e8c04bfd6.jpg
#31
nikkib123
Paddy_o_furniture
Bah I read the ****'s as something rhyming with plank. None of that going on in here


Did you find a shirt?

Yeah went to town got a proper dancer one. TV here I come
#32
Paddy_o_furniture
nikkib123
Paddy_o_furniture
Bah I read the ****'s as something rhyming with plank. None of that going on in here


Did you find a shirt?

Yeah went to town got a proper dancer one. TV here I come


Wooooooo haha :D
#33
I'll let you know when it's gonna be on TV. Will then start my threads with PoF As seen on TV
#34
Paddy_o_furniture
I'll let you know when it's gonna be on TV. Will then start my threads with PoF As seen on TV


Sounds good, you better tell us when you are on :D
#35
Paddy_o_furniture
I'll let you know when it's gonna be on TV. Will then start my threads with PoF As seen on TV


whats this then? you gonna be on Crimewatch?
#36
does anyone watch cake boss or ace of cakes on discovery real time?
#37
nikkib123
Paddy_o_furniture
I'll let you know when it's gonna be on TV. Will then start my threads with PoF As seen on TV


Sounds good, you better tell us when you are on :D

michelleleemoo
Paddy_o_furniture
I'll let you know when it's gonna be on TV. Will then start my threads with PoF As seen on TV

Recording 2 weeks on Tuesday

whats this then? you gonna be on Crimewatch?

No, I should be on that take me out program with my cracking banter and good looks. It's a saturday night show on one of the terrestrial channels. Me and my 3 brothers
#38
moomoo this thread doesn't do what it says on the tin :(
#39
Charlie Scene
moomoo this thread doesn't do what it says on the tin :(


I cant help it if people feel they cant be horrible in a moo thread, there's time yet though, I had expected a certain guest but I guess i've been blown out
#40
michelleleemoo
does anyone watch cake boss or ace of cakes on discovery real time?


yes

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!