OK me and aln are very drunk........... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

OK me and aln are very drunk...........

lyndsbowes Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
thinking of posting some new year pics but think we need more drink because, for 1 i'm much fatter and for 2 aln feels much older......
might wait till we've had more drinks lol
lyndsbowes Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
Options

All Comments

(76) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Al said the good stuff was bein smoked too....tut tut....:p lol
#2
nikkib123
Do it, do it, do it! - goodness I need a lie down!


:giggle: me too i think..... i'm in work tomorrow morn too :thinking: think i may be very ill for it :lol:
#3
StevenA2000_uk
Al said the good stuff was bein smoked too....tut tut....:p lol


:w00t: not by me :lol:
#4
nikkib123
No way!! Hahaha get snapping !!


i know but i'm sooooooo fat now :-(
#5
lyndsbowes
i know but i'm sooooooo fat now :-(


Where? In your little finger? No you are not :-D
#6
starsparkle2311
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
not that we don't want to see them, but do you really want us to see them? I'm sure you're both beautiful peeps, but forget it!!! Just have a drink and calm down lol:thumbsup:


Oh SS you do make me laugh!
#7
ok, i know you all said no but.............
#8
here we are :oops: :w00t:

it's gone
#9
lyndsbowes
ok, i know you all said no but.............


http://firefighterclosecalls.com/images/incoming.jpg
#10
lyndsbowes
here we are :oops: :w00t:

http://i537.photobucket.com/albums/ff335/alnbowes/Picture007.jpg


You've both defo been smokin the peace pipe there....:-D
#11
nikkib123
LOVE IT!!!

Hahahahaha its great - Aln you look handsome on it and Lynds your a dream :-D


:oops: aln said thx but he's very embarrased and i told you i was fat :w00t:
#12
lyndsbowes
:oops: aln said thx but he's very embarrased and i told you i was fat :w00t:


Aln look different - maybe cos he smiling ha ha.
And you ARE NOT FAT :-D
#13
StevenA2000_uk
You've both defo been smokin the peace pipe there....:-D


PMSL no we haven't :roll: just drunk :p
#14
starsparkle2311
how come you two look different in every photo, still beautiful tho':-D


because i get fatter and uglier every year :oops: :oops:
#15
nikkib123
Aln look different - maybe cos he smiling ha ha.
And you ARE NOT FAT :-D


:oops: i really feel like it and look like it lol :oops:
#16
lyndsbowes;3911799
here we are :oops: :w00t:

http://i537.photobucket.com/albums/ff335/alnbowes/Picture007.jpg


gorgeous in every way........hate you both :x


joke of course, look like you're having a good time :w00t:
#17
choc1969
gorgeous in every way........hate you both :x


joke of course, look like you're having a good time :w00t:


:oops: thx but we know you're just being kind and feel obliged to say these things :lol: :oops:
#18
starsparkle2311
thanx for spamming my thread, that was embarassing (you did help me there didn't you?) if not thanx to whoever!!!!!!!lol


Yes...lol...I helped you with the tumbleweed! :thumbsup:
#19
ok..... i am now totally drunk and cant understand how i'm still typing . though this has just taken me AGES to type lol.............
here is another cringeworthy photo :oops:

gone again
#20
Awww that's a lovely pic,,, you're tooooooooo pretty Lynds! x
#21
sadiebabes
Awww that's a lovely pic,,, you're tooooooooo pretty Lynds! x


:oops: no i'm not u're just gorgeous and sweet..... happy new year sweetie hope it's a fantastic year for you xxx
#22
lynds you look sexier every photo :p aln just looks plain random :p

happy new year lynds xx happy new year al,....... need ta blow ya brains apart on cod when ya quit playing lips :lol:
#23
faevilangel
lynds you look sexier every photo :p aln just looks plain random :p

happy new year lynds xx happy new year al,....... need ta blow ya brains apart on cod when ya quit playing lips :lol:


:oops: well thx ;-)
wil play ya now if ya want?
#24
lyndsbowes
ok..... i am now totally drunk and cant understand how i'm still typing . though this has just taken me AGES to type lol.............
here is another cringeworthy photo :oops:

http://i537.photobucket.com/albums/ff335/alnbowes/Picture005.jpg


awwww thats a nice photo, you guys look happy :)
#25
thx ILL :thumbsup:
#26
lyndsbowes
thx ILL :thumbsup:


Happy New Year :-D
xx
#27
ilovelilac
Happy New Year :-D
xx


same to you sweetie :thumbsup: xxx
#28
lyndsbowes
:oops: well thx ;-)
wil play ya now if ya want?


not in my state byt mY come onto talk laytet :lol:


hhappy newwwwwwwwwwwwwwwwwwwww yearrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :P
#29
faevilangel
not in my state byt mY come onto talk laytet :lol:


hhappy newwwwwwwwwwwwwwwwwwwww yearrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :P


PMSL..... you seem in a worse state then me :p..... will be going to bed soon sweetie coz i'm in work in the morn :-( so if you're coming on..... get on now!! lol
#30
faevilangel
not in my state byt mY come onto talk laytet :lol:


hhappy newwwwwwwwwwwwwwwwwwwww yearrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :P


drunk? :p
#31
lyndsbowes
PMSL..... you seem in a worse state then me :p..... will be going to bed soon sweetie coz i'm in work in the morn :-( so if you're coming on..... get on now!! lol


not now :x ......... need to sober ........ talk tomorrow then :)
#32
ilovelilac
drunk? :p


u think ? :p

happy new year xxx :-D
#33
faevilangel
u think ? :p

happy new year xxx :-D


yeaa :p

Happy New Year :-D
xx
#34
faevilangel
not now :x ......... need to sober ........ talk tomorrow then :)


lol.... ok then.... will just have to wait till tomorrow to whip ur ass on COD :lol:
#35
lyndsbowes
lol.... ok then.... will just have to wait till tomorrow to whip ur ass on COD :lol:


haha u can try :p nite xx :)
1 Like #36
Awww lynds you and al look to be having a great time... Happy new year to you both and your ickle boys.. I hope that your wishes all come true this year..xxx
#37
edna_clouds
Awww lynds you and al look to be having a great time... Happy new year to you both and your ickle boys.. I hope that your wishes all come true this year..xxx


same to you and your family too sweetie :thumbsup: xxx
#38
http://i261.photobucket.com/albums/ii78/chesso_photos/New%20Year/-fireworks4.gif
A very happy New Year to you both. xx
#39
chesso
http://i261.photobucket.com/albums/ii78/chesso_photos/New%20Year/-fireworks4.gif
A very happy New Year to you both. xx


same to you sweetie xxx
#40
lyndsbowes


http://i537.photobucket.com/albums/ff335/alnbowes/Picture005.jpg


hes punching above his weight a bit :p




























lol wut????

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!