Ok.........so I'm in a little bit a trouble......... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Ok.........so I'm in a little bit a trouble.........

hannah19790 Avatar
7y, 7m agoPosted 7 years, 7 months ago
Some of u may have seen the boob thread on here a little while back......well, I joined in as I usually do lol, and hubby's found pic on lappy.........he now thinks this is some sort of sex crazed site lmao
hannah19790 Avatar
7y, 7m agoPosted 7 years, 7 months ago
Options

All Comments

(121) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#1
Just tell him the truth...... and admit it!!!!!!!!!
#2
haha which boob thread was that? i joined in one lol
banned#3
get your norks out then
#4
rofl show him the latest deal on a toaster, then say how can this be a sex site lol
#5
LOOOOOOOOL is it not a sex crazed site :?

lol @ dog_cop
#6
guv
Just tell him the truth...... and admit it!!!!!!!!!

I did:p

starsparkle2311
your hubby isn't stupid is he?:p

Unfortunately not lol

donnaraine
haha which boob thread was that? i joined in one lol


I think it was one u started actually.....can't remember.....dress size one I think:?
banned#7
lfc_engravedonheart
LOOOOOOOOL is it not a sex crazed site :?

lol @ dog_cop


and while I am here lets your yours too :thumbsup:
#8
hannah19790
I did:p


Unfortunately not lol



I think it was one u started actually.....can't remember.....dress size one I think:?


hehehe just tell him im the sex crazed one then lol
#9
Lie, tell him Admin where asking for pics to do a charity calender, something like calender girls, and as it was for a good cause you thought you should do the decent thing and participate.
#10
:whistling:

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/110008/467062.jpg
#11
dog_cop
and while I am here lets your yours too :thumbsup:


:lol: have you not even seen mine yet :p
#12
so Hannah you actually posted a picture of your norks on here? wow! I didnt see that thread!
#13
dog_cop
get your norks out then

Been up once........:p

munaaf
rofl show him the latest deal on a toaster, then say how can this be a sex site lol


lol, tat's a good idea
lfc_engravedonheart
LOOOOOOOOL is it not a sex crazed site :?

lol @ dog_cop


I think there is no question actually.but not sure I wanna explain that I spend 80% of my life on it:w00t:

donnaraine
hehehe just tell him im the sex crazed one then lol

There's another good idea........blame u:p

scousekop
Lie, tell him Admin where asking for pics to do a charity calender, something like calender girls, and as it was for a good cause you thought you should do the decent thing and participate.


That is actually a fab idea...but he'll wanna buy one......oh and they were clothed btw:w00t:
#14
links please
banned#15
i think we need to see this pic so we can assess your trouble fully;-);-)
#16
StevenA2000_uk
:whistling:

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/110008/467062.jpg


Fancy seeing you in here:p

bitseylango
so Hannah you actually posted a picture of your norks on here? wow! I didnt see that thread!


Pretty sure it didn't start as a 'get ur **** out thread' :lol: But I must stress, mine were dressed :w00t:
#17
Just tell him its a public service site..:whistling:

Anyhow..whats he moaning about?? Tell him if he doesnt settle you will pull the implant...and he will need go find some latex...
#18
hannah19790


Pretty sure it didn't start as a 'get ur **** out thread' :lol: But I must stress, mine were dressed :w00t:


dressed like this? http://i75.photobucket.com/albums/i305/FayesPhotos/SNAGGED/Tassles.gif
#19
hannah19790
Fancy seeing you in here:p


Yeah, I fancy seeing me in between those norks as well :whistling:

...and me trying to stay away from a Boobs thread is like trying to get rid of the waft off an undertakers hand,......it just AINT gonna happen :-D
#20
ADZ1478
links please

Will go look, but thik lost pics got pulled lol

F15H_FAC3
i think we need to see this pic so we can assess your trouble fully

U wanna get me in trouble again??:p

Rockhound
Just tell him its a public service site.

Anyhow..whats he moaning about?? Tell him if he doesnt settle you will pull the implant...and he will need go find some latex...

Hahaha gonna defo try that one:lol:

bitseylango
dressed like this? http://i75.photobucket.com/albums/i305/FayesPhotos/SNAGGED/Tassles.gif

U saw it......and u saved it, thanks bits:w00t:

StevenA2000_uk
Yeah, I fancy seeing me in between those norks as well

...and me trying to stay away from a Boobs thread is like trying to get rid of the waft off an undertakers hand,......it just AINT gonna happen



haha Knew u'd be he soon enough:w00t:
#21
Hannah....tell the hubby the truth....

....that HUKD is shopping site....and that you were looking for a new Pearl Necklace :w00t:

....,AND BABY I GOT PLENTY OF THOSE FOR YOU!! :-D:w00t::-D TAKEN TO PM FOLKS! :-D
banned#22
lfc_engravedonheart
:lol: have you not even seen mine yet :p


no come on lets see the goods :-D
#24
StevenA2000_uk
Hannah....tell the hubby the truth....

....that HUKD is shopping site....and that you were looking for a new Pearl Necklace

....,AND BABY I GOT PLENTY OF THOSE FOR YOU!! :-D:w00t::-D TAKEN TO PM FOLKS! :-D


LMAO :lol; not sure he'd fall for that one somehow :w00t:
banned#25
come on where are the blimin pictures
#26
dog_cop
no come on lets see the goods :-D


:lol: posted once not doing it again :p
#27
hannah19790
LMAO not sure he'd fall for that one somehow :w00t:


hannah19790
haha Knew u'd be he soon enough:w00t:


starsparkle2311
you are obsessed, lol, you make me laugh tho', so good work:thumbsup::-D


lol I know, I should be studying but I'm taking short break from Statistical Data Analysis......and when I seen this thread.....well.....I just had to....:p
banned#28
lfc_engravedonheart
:lol: posted once not doing it again :p


pah :x
#29
dog_cop
pah :x


lol :p
banned#30
lfc_engravedonheart
lol :p


crack on lets have a glimp :thumbsup:
#31
[SIZE="3"]
[FONT="Comic Sans MS"]WE, THE PEOPLE OF SPRINGFIELD...DEMAND TO SEE THE BRAD PITTS![/FONT]
[/SIZE]

http://img.wonkette.com/wp-content/uploads/2008/10/mob-simpsons.jpg
#32
this site should be renamed hukb....hot uk boobs!!!
banned#33
donnaraine
this site should be renamed hukb....hot uk boobs!!!


dunno where are yours then ? :whistling:
#34
starsparkle2311
[email protected], I'd rather see the coconuts, c'mon stevie boy:thumbsup:


:lol: :thumbsup:
#35
dog_cop
come on where are the blimin pictures


That'l teach u not to be on 24 hours a day :w00t:
donnaraine
this site should be renamed hukb....hot uk boobs!!!

lol, contacted Admin:p

starsparkle2311
[email protected], I'd rather see the coconuts, c'mon stevie boy:thumbsup:


Woop woop....Yh come on Stevey:w00t:
#36
dog_cop
dunno where are yours then ? :whistling:


mine were on that thread too
banned#37
donnaraine
mine were on that thread too


link :thumbsup:
#38
dog_cop
link :thumbsup:


Link's above:p
#39
look at post 26
#40
dog_cop
crack on lets have a glimp :thumbsup:


LOL no..... hannah and donna have enough to last you for a week :w00t:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!