Quite possibly the most painful thing ever. - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Quite possibly the most painful thing ever.

emhaslam Avatar
6y, 3m agoPosted 6 years, 3 months ago
Skateboarding accident.

I feel ill...

(link in first post)
emhaslam Avatar
6y, 3m agoPosted 6 years, 3 months ago
Options

All Comments

(12) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
http://www.youtube.com/watch?v=ezJjMqQithw&feature=fvw

bad language throughout.

Edited By: emhaslam on Oct 15, 2010 14:00: warning
#2
'ambulances are expensive' haha
#3
Omg poor kid
#4
so what actually happend there, i dont have audio does he tear his gooch or choad? however you term it
#5
No the most painful thing is Cluster Headaches quite simply the worst thing ever.
#6
ooouch !!
Poor kid

joeprosho
so what actually happend there, i dont have audio does he tear his gooch or choad? however you term it


yup

Edited By: komodo on Oct 15, 2010 15:05: typo
#7
boy hurts himself and walks around complaining about it, strange and no gore either, rubbish
#8
talk about a split ar$e X)
banned#9
There is blood dripping from his groin, that's gore enough for me.
banned#10
btw it was a wood splint that shot up into his groin that cut him, not the fall itself as someone didn't understand on youtube.
#11
:| made me feel sick too
[mod]#12
This was on Rude Tube a couple of weeks ago.......dumb ass kid went back and nailed it a couple of weeks later. lol

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!