Saturday Night.... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Saturday Night....

£0.00 @
Waiting for my 12'' pepperoni pizza, Can of Carlsberg on the go, 007 Goldeneye on the box, Kinda glad I stayed in now :) Whats everyone else upto? Read More
Meadsy4742 Avatar
8y, 1m agoPosted 8 years, 1 month ago
Waiting for my 12'' pepperoni pizza,

Can of Carlsberg on the go,

007 Goldeneye on the box,

Kinda glad I stayed in now :)

Whats everyone else upto?
Meadsy4742 Avatar
8y, 1m agoPosted 8 years, 1 month ago
Options

All Comments

(94) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
wish id've gone out but i had no one to go out with :-(
#2
i am recovering from last night, spending time online chatting to some random people :)
#3
are you crazy? Match of the day man!
1 Like #4
lfc_engravedonheart
wish id've gone out but i had no one to go out with :-(


starsparkle2311
sounds good to me!!!!,
I'm off to bed soon, I'm tired, but I have Black Books playing, I've had some Carling - yup classy!!!

Nothing to eat so far, may check out the cupboards soon,lol:p


I'd have taken both my gals out :-D
1 Like #5
StevenA2000_uk
I'd have taken both my gals out :-D


if only i'd have known that at the start of the night :-( :p
#6
tht does sound like a good night in your having there, it has nearly everything a good nuight should
#7
Jetpac
are you crazy? Match of the day man!


I don't bother with it anymore, Sky Sports generally show every match in full time over the coming few days :)

BTW - that pizza was amazing, only managed half of it, rest will be eaten tomorrow :-D
#8
lfc_engravedonheart
if only i'd have known that at the start of the night :-( :p


Yeah well you know I'd have pleasured you both at the end of the evening ....when the night time begins :w00t::-D:p
#9
Kitten13
i am recovering from last night, spending time online chatting to some random people :)


I was pretty damn rough on friday, been out on thursday for the past two weeks and not been up for a weekend out. Had a pretty bad day today so just relaxing and moping about :p
#10
At work on 12 hour night 18.00-06.00 Oh the joy.

Watching how scabby Utd where on Match of the Day with the penalty to change the game (Im sure Fergies giving them referees sexual favours or something)
#11
obers82
At work on 12 hour night 18.00-06.00 Oh the joy.

Watching how scabby Utd where on Match of the Day with the penalty to change the game (Im sure Fergies giving them referees sexual favours or something)


You get to watch MOTD WHILST at work?!

Where do you work?!?! :?
#12
Meadsy4742
I was pretty damn rough on friday, been out on thursday for the past two weeks and not been up for a weekend out. Had a pretty bad day today so just relaxing and moping about :p


I was meant to stay in all weekend, but at 7pm last night i got a phone call to go to the pub... i got home at 8am :-D
#13
Meadsy4742
You get to watch MOTD WHILST at work?!

Where do you work?!?! :?


I work in shipping at my local port, but at weekends its dead and they just need someone to man the freight office, got a plasma on the wall and internet access so its a doddle at weekends. I only have to do it once every 6 weeks so aint too bad. Then I get a week off from Monday. Saves me some money aswell being at work!!! well apart from online impulse buying & online gambling :x
#14
StevenA2000_uk
Yeah well you know I'd have pleasured you both at the end of the evening ....when the night time begins :w00t::-D:p


good god!!!! are you busy next weekend :lol:
#15
Kitten13
I was meant to stay in all weekend, but at 7pm last night i got a phone call to go to the pub... i got home at 8am :-D


That's a proper night out - latest I've got in is around 4-5ish I think.

I was quite annoyed on thursday. It's supposed to be a no-dress code night, and because it was St Georges Day I had an england football shirt on underneath my jacket, the bouncer turned me away because the collar was visible?! Must have been foreign!
#16
Kitten13
I was meant to stay in all weekend, but at 7pm last night i got a phone call to go to the pub... i got home at 8am :-D


Dirty stop out :p
#17
obers82
I work in shipping at my local port, but at weekends its dead and they just need someone to man the freight office, got a plasma on the wall and internet access so its a doddle at weekends. I only have to do it once every 6 weeks so aint too bad. Then I get a week off from Monday. Saves me some money aswell being at work!!! well apart from online impulse buying & online gambling :x


I'd love to work in freight. Where abouts are you? Heysham?
#18
lfc_engravedonheart
wish id've gone out but i had no one to go out with :-(


Surely a good looking gal like you shouldn't be home alone ;-)

I'm at work until 7am :-(
#19
lfc_engravedonheart
good god!!!! are you busy next weekend :lol:


lol...I have every evening free miss lfc ;-)
#20
Meadsy4742
I'd love to work in freight. Where abouts are you? Heysham?



Yeah how you guess that? This aint my boss is it ha I hope not!! What tv and what online gambling!!!
#21
obers82
Yeah how you guess that?


That's the only place in the North West I can think of. My Nan and Grandad live on Ocean Edge - right next to the massive power station and close by to the ports. :roll:
#22
StevenA2000_uk
lol...I have every evening free miss lfc ;-)


Ste...I'm drawn in by your avatar!

Anyone famous?
#23
kjbenja
Surely a good looking gal like you shouldn't be home alone ;-)

I'm at work until 7am :-(


apparently so :-(

awwww bless ya, thats bad :-(
#24
Meadsy4742
That's the only place in the North West I can think of. My Nan and Grandad live on Ocean Edge - right next to the massive power station and close by to the ports. :roll:


I know it well, spent most my childhood there as lived near the powerstation, Most my family work at the there. Its a small world where abouts are you from?
#25
Meadsy4742
That's a proper night out - latest I've got in is around 4-5ish I think.

I was quite annoyed on thursday. It's supposed to be a no-dress code night, and because it was St Georges Day I had an england football shirt on underneath my jacket, the bouncer turned me away because the collar was visible?! Must have been foreign!



Hey you :-D

Where was that at - let me guess, Lava?
#26
StevenA2000_uk
lol...I have every evening free miss lfc ;-)


woohoooo well stevie boy, as long as you talk in scottish to me you can have me every day of the week :lol:
#27
kjbenja
Surely a good looking gal like you shouldn't be home alone ;-)

I'm at work until 7am :-(



Get a room!!!
#28
Meadsy4742
Ste...I'm drawn in by your avatar!

Anyone famous?


Dunno m8, it'll prob be some porn star....but I havent recognised the assets on any of the hundereds of movies I've watched so far...lol....:-D
#29
obers82
I know it well, spent most my childhood there as lived near the powerstation, Most my family work at the there. Its a small world where abouts are you from?


I'm from Buuuuuuurnley. I go up there every so often, see if I can get thrown out of the club :p

Last time I was up there, ended up going up for a dance with one of the receptionists (whos also from Burnley but lives on the site) and ended up taking my top off and getting everyone up for a dance LOL!
#30
lfc_engravedonheart
woohoooo well stevie boy, as long as you talk in scottish to me you can have me every day of the week :lol:


Sold! Taken to PM...lol

I'll talk Scottish to you miss lfc....and you know it ;)
#31
StevenA2000_uk
Dunno m8, it'll prob be some porn star....but I havent recognised the assets on any of the hundereds of movies I've watched so far...lol....:-D


They look like most American porno with the huge fake babalons, not that I have seen many! :oops:
#32
starsparkle2311
looooooooooooool, should be some travelodge deals on here somewhere?


Travelodge...£9 a night Sparkle....u game? :w00t:

Me, I think £9 is far too much...I prefer to pay for the room by the hour.....:w00t:
#33
fireheaven
Hey you :-D

Where was that at - let me guess, Lava?


Heyyyy

Yep....silly rules, I was even wearing trainers!! What annoyed me even more was the fact that it was St Georges day! Humbugs!
#34
StevenA2000_uk
Dunno m8, it'll prob be some porn star....but I havent recognised the assets on any of the hundereds of movies I've watched so far...lol....:-D


obers82
They look like most American porno with the huge fake babalons, not that I have seen many! :oops:


I wouldn't say no :whistling:
#35
Meadsy4742
I wouldn't say no :whistling:


Me neither....you should see the ones with her rasperry ripples standing at attention....you could hang yer wet dufflecoat on them :w00t:
#36
Meadsy4742
Heyyyy

Yep....silly rules, I was even wearing trainers!! What annoyed me even more was the fact that it was St Georges day! Humbugs!



Yeah the bouncers are a bunch of idiots there sometimes

So just an England shirt and trainers - good look for St G's day :w00t:
#37
Meadsy4742
I'm from Buuuuuuurnley. I go up there every so often, see if I can get thrown out of the club :p

Last time I was up there, ended up going up for a dance with one of the receptionists (whos also from Burnley but lives on the site) and ended up taking my top off and getting everyone up for a dance LOL!


Ha sounds like an average night up there! Burnley fan?? looks like they will stay in play off places, Was near Burnley at that Boundary Mills couple of weeks, I was told it was good. It was turd it might be good when im a pensioner or something.
#38
obers82
Ha sounds like an average night up there! Burnley fan?? looks like they will stay in play off places, Was near Burnley at that Boundary Mills couple of weeks, I was told it was good. It was turd it might be good when im a pensioner or something.




Lol - I live near there. It is rubbish unless you are into M&S etc
#39
fireheaven
Yeah the bouncers are a bunch of idiots there sometimes

So just an England shirt and trainers - good look for St G's day :w00t:


....and socks :whistling:

Nahh, if I'd have had my jacket zipped right up, I'd have got in no problems. Ended up coming home and taking a full loaf of bread to bed with me :whistling:
#40
StevenA2000_uk
Sold! Taken to PM...lol

I'll talk Scottish to you miss lfc....and you know it ;)


looooooool still waiting for pm :p

damn you never having a headset when i played u on xbox lol

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!