Secret Jobs.... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Secret Jobs....

£0.00 @
Not sure if I could actually work in a 'secret' job....would have to use a full cover story all the time...seems a lot of hassle and stress and lies.....opinions please :) (yes im bored again) T… Read More
lil_tiger Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
Not sure if I could actually work in a 'secret' job....would have to use a full cover story all the time...seems a lot of hassle and stress and lies.....opinions please :)

(yes im bored again)

Tigs :)

[[not an edit in sight]]
[[[[[I know they can find it if they want......but just dont want more people saying the same thing when Im asking for opinions lol]]]]]
lil_tiger Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
Options

All Comments

(75) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
From previous convos i know just what you've done!!

Lookie you've already breached one rule lol
#2
If it is the kind of job you can't discuss outside of closest relatives....is there a possibility they will try and check your internet habits...? ;-)
#3
By posting on a public forum it would appear that you have fallen at the first hurdle then.....hehe
https://www.mi5careers.gov.uk/faqs/about-applying-for-a-position.aspx

If I join, who can I tell about my work?
You must also be the sort of person who does not need to discuss your work with your friends or family. You will be involved in important work and proud of your contribution. If you know you would not be able to resist telling people about your work, you should not apply.
#4
Copperface
By posting on a public forum it would appear that you have fallen at the first hurdle then.....hehe
https://www.mi5careers.gov.uk/faqs/about-applying-for-a-position.aspx


:w00t:

How many people did you mention it to???

Ask a mod to delete babes xxx
#5
ClarityofMind
From previous convos i know just what you've done!!

Lookie you've already breached one rule lol

lol no it aint that one....remember that one said i needed to have been driving 3 years.....
aardvarking
If it is the kind of job you can't discuss outside of closest relatives....is there a possibility they will try and check your internet habits...? ;-)

but I havent said what job......just that its a job I cant discuss :whistling: just wondering peoples opinions regarding lying to almost everyone...almost all the time :)
#6
Lying to people as part of a job babes.... it's your decision.

I think what you work as effects who you are. xx
#7
Copperface
By posting on a public forum it would appear that you have fallen at the first hurdle then.....hehe
https://www.mi5careers.gov.uk/faqs/about-applying-for-a-position.aspx


lol it aint that un so ner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

although if i say it is then you would stop lookin :p

nah thats the one i was talking to COM about a while ago....there are loads of jobs that require secrets....so i doubt I have 'fallen' yet :)
#8
starsparkle2311
Saying nothing, isn't lying:)


Its not even panto and...............OOOHHH yes it iiiiiiiiiiiiiiiis :) :-D
#9
lil_tiger
lol it aint that un so ner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

although if i say it is then you would stop lookin :p
nah thats the one i was talking to COM about a while ago....there are loads of jobs that require secrets....so i doubt I have 'fallen' yet :)


tell em it is then :) x
#10
starsparkle2311
Oooooooooooooooh Noooooooooooo it isn't:p


:lol:
#11
treble99
Good luck, Im guessing its to become a spook. Just be prepared for them to dig into all aspects of your personal life if you are successful, their vetting procedure is very thorough. I would have liked to apply but was told I dont meet their criteria, even though I speak a couple of the languages that they look for :(. But good luck, n im guessing if ur succeessful you cant tell us anyway :thumbsup:

lol I doubt very much I would get it....but thank you :)
starsparkle2311
Good Luck with the job lil_Tiger, maybe posting on here isn't the best thing to do tho':w00t:

thanks :) and covered that above lol
starsparkle2311
Saying nothing, isn't lying:)

hmmmmmm thats what I think I guess
ClarityofMind
Lying to people as part of a job babes.... it's your decision.

I think what you work as effects who you are. xx

isnt as though its anything new to me really is it.....having a 3 and half year relationship without many people knowing is pretty much experience lol!

wonder if I can put that on my CV.....
#12
benefit buster.......dont worry

the internet is anonymous;p
#13
lil_tiger


isnt as though its anything new to me really is it.....having a 3 and half year relationship without many people knowing is pretty much experience lol!

wonder if I can put that on my CV.....


True nuff hun, but you aren't comfortable with it even now xxx
#14
casparwhite
benefit buster.......dont worry

the internet is anonymous;p


SURE it is....................lol

;-)
#15
casparwhite
benefit buster.......dont worry

the internet is anonymous;p

DAMN...ya got mi
ClarityofMind
True nuff hun, but you aren't comfortable with it even now xxx

im more than comfortable with it....its just not my choice anymore....anyways back to the thread convo :)
#16
aardvarking
If it is the kind of job you can't discuss outside of closest relatives....is there a possibility they will try and check your internet habits...? ;-)


Yes we i mean they do check internet habits etc...tut tut
#17
Does the job means you dressing seductively?
#18
So shall we ask..................anyone receiving benefits here? lol
#19
treble99
Im sure you'll be fine n remember positive thoughts. Keep us updated how you get on :thumbsup::)


ok.....well in all truth its an application to work in Asda :whistling: the application process for this particular branch is different though....and if i get the job ill tell you i didnt, if i didnt ill say i did, and if i move onto Morrisons then il still let you think im working at Asda......ermmmm and if i go completely nuts then ill just start a thread :?
#20
saayinla
Does the job means you dressing seductively?

well it does mention bonuses :whistling:


I wonder if people would believe what it is....really I think I may have blown it out of proportion lmao
#21
So you're going to be a politician then? Think of the expenses ;-)
#22
aardvarking
So you're going to be a politician then? Think of the expenses

lol ;-)
treble99
lol dont know whether your serious or not but good luck anyway, a job is a job at the end of the day regardless :thumbsup::)

its just that uniform....the green suits me sooooo well :p

cheers....and I know, graduated recently and havent ben able to find anything...complete waste of 3 years and almost 30k :x
#23
not quite the same im sure but i did work in 'texting' once! :lol:
#24
loupomm
not quite the same im sure but i did work in 'texting' once! :lol:


i dont get it......lol :w00t:
1 Like #25
lil_tiger
i dont get it......lol :w00t:


i used to work texting back on a 'chat' number
#26
loupomm
i used to work texting back on a 'chat' number

ohhhh lol I actually considered that while I was at uni.......never actually did anything though
treble99
Lol dont look at it as a waste of time/money, Im sure you had 3 years of fun at uni. What is your degree in,wasnt it law or summin??Wouldnt you like to do summin related to your degree or am I right in thinking its quite tough in the graduate jobs market. Dont worry too much tho I finished my degree over 5 years ago now and have never even applied for a job related to it :) :thumbsup:

yeah I had loadsa fun...n yes it was law...decided in 3rd year that I no longer wanted to be a lawyer and all other 'law based' areas are severely over 'applied for'...seems there just arent many jobs there for me, hence trying a different approach and applying for part time work to get some experience of different jobs....then hopefully in 5-10 years I will have loads of experience and hopefully a better chance of a better job :) just sucks that its gonna take so long now
banned#27
i had a secret job once but it was so secret I forgot what it was and where I worked:?
#28
treble99
Aww I know how u feel. Ive had loads of jobs over the last 7-8 years and sometimes it is tough to get into a field of work that you not only enjoy but also pays really well. My philosophy when it comes to work is that I can either work for the money or work for the enjoyment that the job provides, there are very few jobs that combine both.
ATM I have several jobs and sources of income. My main job is working with teenagers(even tho im in trouble there atm lol) and I really enjoy this job but it doesnt pay the best. I also work as a outreach worker teaching teenagers in secondary schools about sexual health advice and I completely love that job even though it can be embarrassing at times, but again it doesnt pay really well. I also have my own business and like to trade the markets daily and this is just to supplement my income.

My real ambition is to work with really young kids in nurseries such as a nursery teacher/play worker but there are a few problems with this. A) not many men do that kind of work and B) it doesnt pay enough for me to be able to live off and support a family at the same time.

aw I get what you mean...I guess its good that you have managed to balance your jobs to get enough money yet still enough satisfaction :) hope sooner or later you reach your ambition....It annoys me how some people walk straight into perfect jobs because of their 'contacts' and others who really want to do things and put 110% in dont even get looked at...
dog_cop
i had a secret job once but it was so secret I forgot what it was and where I worked:?

wondered how long it would be til you popped in :whistling:
banned#29
lil_tiger
aw I get what you mean...I guess its good that you have managed to balance your jobs to get enough money yet still enough satisfaction :) hope sooner or later you reach your ambition....It annoys me how some people walk straight into perfect jobs because of their 'contacts' and others who really want to do things and put 110% in dont even get looked at...

wondered how long it would be til you popped in :whistling:


yes I am allowed to as I am not part of the clique :thumbsup: HTH

report button is the little red triangle BTW
#30
dog_cop
yes I am allowed to as I am not part of the clique :thumbsup: HTH

report button is the little red triangle BTW


which clique....theres quite a few on here.....and you havent done anything to report......yet :p
#31
Are you a mystery Shopper. I know you cant say yes or know, so just blink once for yes and two for no. lol
1 Like #32
dog_cop
yes I am allowed to as I am not part of the clique :thumbsup: HTH

report button is the little red triangle BTW


clique?


what are these cliques that you are refering to?

:?
banned#33
lil_tiger
which clique....theres quite a few on here.....and you havent done anything to report......yet :p


the all loving clique ... :roll:... oh how you would want just one reason to hit that report button ... ah well thought I would get an early report in first :p as the leader is not about at the moment
banned#34
boothy
clique?


what are these cliques that you are refering to?

:?


repped :thumbsup:
#35
dog_cop
the all loving clique ... :roll:... oh how you would want just one reason to hit that report button ... ah well thought I would get an early report in first :p as the leader is not about at the moment


i have only ever reported a few members on this site...and everytime mods have seen the report serious enough to act....so I think I can safely say I dont report for no reason......a reason to report you would be nice...as Im pretty bored and could prob be entertaining for a bit but otherwise Im not bothered at all...:roll:

ohhh n who's the leader? You have seriously bruised my ego by suggesting Im not number one :roll:
banned#36
lil_tiger
i have only ever reported a few members on this site...and everytime mods have seen the report serious enough to act....so I think I can safely say I dont report for no reason......a reason to report you would be nice...as Im pretty bored and could prob be entertaining for a bit but otherwise Im not bothered at all...:roll:

ohhh n who's the leader? You have seriously bruised my ego by suggesting Im not number one :roll:


oh you know :roll:.... the one that turns normal women to beach in about ten seconds :thumbsup:
#37
lil_tiger
i have only ever reported a few members on this site...and everytime mods have seen the report serious enough to act....so I think I can safely say I dont report for no reason......a reason to report you would be nice...as Im pretty bored and could prob be entertaining for a bit but otherwise Im not bothered at all...:roll:

ohhh n who's the leader? You have seriously bruised my ego by suggesting Im not number one :roll:


tiger,start your own clique please,young fit chicks under 30 who are not preggers......please:)
#38
dog_cop
oh you know :roll:.... the one that turns normal women to beach in about ten seconds :thumbsup:


hmmm ya have lost mi on this one....although I can think of a few that satisfy that description, but doubt you would be referring to any of them....


I get lost in the cliques on here....always forget who's up who's ass :thinking:
banned#39
lil_tiger
hmmm ya have lost mi on this one....although I can think of a few that satisfy that description, but doubt you would be referring to any of them....


I get lost in the cliques on here....always forget who's up who's ass :thinking:


if you need a helping hand on updates I am sure that can be organised :thumbsup:
#40
boothy
tiger,start your own clique please,young fit chicks under 30......please:)


ohhhh I think that is a compliment.....is it????? Dont care, I shall take it as one

OK...but not sure who can be in it...and not sure why I would be the 'leader':oops:

What evidence do you have to call me 'fit'.......(remembers the 'unknown photo' you referred to a while ago and gts worried :?)

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!